Se indlæg|
bliver der julefrokost i år i københavn
|
|
|
Lagt på d. 17/10-2008 12:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Jeg har fået nogle forespørgsler på om der kommer/bliver holdt julefrokost i københavn i år. Jeg har godt nok sagt at de skal spørge john om det. Men nu bringer jeg det lige op,så de er fri, for at gøre det selv. bamsen |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 17/10-2008 16:12
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Selv davs Ved ikke rigtig hvorfor du henviser til mig, det eneste jeg har haft med julefrokosten at gøre, er at deltage. ![]() Jeg mener at det er Morten der plejer at tromme folk sammen. Jeg håber da der bliver en julefrokost, det plejer at være hyggeligt.
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| MortenDue |
Lagt på d. 22/10-2008 07:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 194 |
Der kommer en trommerumme lige om straks........ |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 22/10-2008 10:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
lige om straks........![]() ![]() ![]() Måske der så kunne være stemning for en bil fuld af jyder som vil med til julefrokosten, det kunne da være meget sjovt også for at se hvordan sjællænder ser ud. (ja kun godt svare men men må nok heller lade være) ![]()
Ubon.
![]() |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 22/10-2008 10:42
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
hvad med i bangkok er der nogle der har planer om en julefrokost der.... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 22/10-2008 11:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Ja og hvad med en julefrokost i Pattaya ? Kunne da være hyggelig at møde andre DTW medlemmer. |
|
|
|
| kwan_nico |
Lagt på d. 22/10-2008 15:36
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 41 |
goldwing skrev: Ja og hvad med en julefrokost i Pattaya ? Kunne da være hyggelig at møde andre DTW medlemmer. Ellers må du holde en med dig selv ![]() ![]() |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 22/10-2008 16:32
|
|
kwan_nico skrev: goldwing skrev: Ja og hvad med en julefrokost i Pattaya ? Kunne da være hyggelig at møde andre DTW medlemmer. Ellers må du holde en med dig selv ![]() ![]() Nå der var nok en der er lidt missundelig for han ikke kan deltage.... he he Jeg klarer sikkert også at holde en for mig selv.... meen jeg håber da at andre gider mit selskab.... ![]() |
|
|
|
| jan svitzer |
Lagt på d. 22/10-2008 19:50
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 16 |
Hej ja så håber jeg da igen at det bliver holdt jul og en god julefrokost her i Thailand lige som i 2007 jeg er med på en jule aften og en julefrokost her i thailand Hilsen jan |
|
|
|
| kwan_nico |
Lagt på d. 22/10-2008 22:42
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 41 |
jan svitzer skrev: Hej ja så håber jeg da igen at det bliver holdt jul og en god julefrokost her i Thailand lige som i 2007 jeg er med på en jule aften og en julefrokost her i thailand Hilsen janHej Jan, jeg kan se at der ikke er længe til din 14 års fødselsdag, så kan du da få lov til at give en lille EN ![]() Mvh. Bjarne PS: goldving du kan da godt få lov til at holde en tidlig julefrofost hjemme ved dig selv når jeg kommer forbi d.1/11 ![]() |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 23/10-2008 00:27
|
|
kwan_nico skrev: jan svitzer skrev: Hej ja så håber jeg da igen at det bliver holdt jul og en god julefrokost her i Thailand lige som i 2007 jeg er med på en jule aften og en julefrokost her i thailand Hilsen janHej Jan, jeg kan se at der ikke er længe til din 14 års fødselsdag, så kan du da få lov til at give en lille EN ![]() Mvh. Bjarne PS: goldving du kan da godt få lov til at holde en tidlig julefrofost hjemme ved dig selv når jeg kommer forbi d.1/11 ![]() Nu var det julefrokost i Thailand tråden handler om......nå ![]() Men jeg sætter 2 kolde på køl..........ses ![]() |
|
|
|
| msr - Martin Rasmussen |
Lagt på d. 23/10-2008 06:13
|
![]() ![]() Antal indlæg: 198 |
Jeg ved Morten er på vej med en dato, så det kunne være hyggeligt hvis vi blev lige så mange som sidste år Msr Vin til alle Erhverv, private og gavepakker Tilbehør, glas og decantere [url=http://www.winepusher.dk] Skal vi lave vinkortet til din restaurant
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 23/10-2008 08:27
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Jeg har fået en mail fra Morten med information. Jeg nåede dog ikke at lægge informationen på i morges da jeg skulle hurtigt ud af døren, men det skal jeg råde bod på senere hvor jeg får lagt det på forsiden.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 23/10-2008 09:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
goldwing. Der står godt nok ikke det er i Thailand med julefrokosten, men som her (bliver der julefrokost i år i københavn) fra overskriften, bare lige for der ikke skal være nogle som tror andet. goldwing der skal nok være nogle at holde en frokoste med i Thailand. Jamen Kim det glæder vi os så til at læse mere om.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/10-2008 19:42
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Webmaster skrev: Jeg har fået en mail fra Morten med information. Jeg nåede dog ikke at lægge informationen på i morges da jeg skulle hurtigt ud af døren, men det skal jeg råde bod på senere hvor jeg får lagt det på forsiden. Nyheden er lagt på her: http://www.dansk-...admore=908 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 26/10-2008 00:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
goldwing skrev: ......................................................................................... Nu var det julefrokost i Thailand tråden handler om......nå ![]() Men jeg sætter 2 kolde på køl..........ses ![]() Under: Arrangementer i DANMARK. , og når du alligevel er i gang, må du gerne sætte et par Colaer til køl. På forhånd, TAK.
Redigeret af Lung Yao d. 26/10-2008 10:12 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.