Se indlæg|
Veninde i Thailand.
|
|
| Dan1969 |
Lagt på d. 18/10-2008 16:16
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Hej med jer, Jeg ved ikke om det egentlig er det rigtige forum at lufte dette, men: Min kone har en rigtig sød veninde i Kanchanaburi i Thailand, der meget gerne vil mødes med en rigtig sød, god Dansk mand. Hun 32 år gammel, og har arbejde. Han skal være 35 - 45 år. Grunden til at jeg lufter det herinde, er at nogle måske kender nogle, som de vil sige god for. Så kan jeg skabe kontakten. Hav det godt, og pas godt på hinanden. Gift med jordens dejligste pige (synes jeg
)------------------------------------------------------- Thai Woman Dating [url]www.thailoveagency.com[/url] |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 18/10-2008 17:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Dan1969 skrev: Hej med jer, Jeg ved ikke om det egentlig er det rigtige forum at lufte dette, men: Min kone har en rigtig sød veninde i Kanchanaburi i Thailand, der meget gerne vil mødes med en rigtig sød, god Dansk mand. Hun 32 år gammel, og har arbejde. Han skal være 35 - 45 år. Grunden til at jeg lufter det herinde, er at nogle måske kender nogle, som de vil sige god for. Så kan jeg skabe kontakten. Hav det godt, og pas godt på hinanden. den burde jo nok placeres under kontakt. http://www.dansk-...orum_id=20 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| rasmussen |
Lagt på d. 18/10-2008 17:16
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 26 |
hej du er velkommen til at skrive til min msn jeg er interesseret i at lære hende at kende hvis hun er seriøs |
|
|
|
| Dan1969 |
Lagt på d. 20/10-2008 19:34
|
|
quickmouse skrev: Dan1969 skrev: Hej med jer, Jeg ved ikke om det egentlig er det rigtige forum at lufte dette, men: Min kone har en rigtig sød veninde i Kanchanaburi i Thailand, der meget gerne vil mødes med en rigtig sød, god Dansk mand. Hun 32 år gammel, og har arbejde. Han skal være 35 - 45 år. Grunden til at jeg lufter det herinde, er at nogle måske kender nogle, som de vil sige god for. Så kan jeg skabe kontakten. Hav det godt, og pas godt på hinanden. den burde jo nok placeres under kontakt. http://www.dansk-...orum_id=20 Hmmm tjaaa... det kan du jo have evigt ret i
Gift med jordens dejligste pige (synes jeg
)------------------------------------------------------- Thai Woman Dating [url]www.thailoveagency.com[/url] |
|
|
|
| Dan1969 |
Lagt på d. 20/10-2008 19:36
|
|
per rasmussen skrev: hej du er velkommen til at skrive til min msn jeg er interesseret i at lære hende at kende hvis hun er seriøs Hej, Jeg har sendt dig en mail. Tak for interessen. Mvh Dan Gift med jordens dejligste pige (synes jeg
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 20/10-2008 19:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
bob-bob.... Nu er det posted under 2 forskellige topic!!!! Undskyld, ved hun ikke hvordan, man fanger en farang???? ![]() ![]()
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Dan1969 |
Lagt på d. 20/10-2008 21:44
|
|
Jo sikkert, men jeg vil bare være sikker på at det bliver "den rigtige". Har desværre set mange kedelige historier og søde, rare thai piger, der havner i det uvisse. Det vil jeg ikke lade ske for hende, og have det på samvittigheden. Håber du forstår.
Gift med jordens dejligste pige (synes jeg
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 24/10-2008 01:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Har desværre set mange kedelige historier og søde, rare thai piger, der havner i det uvisse. For ikke at tale om de mange Danske mænd der troede de havde mødt deres drømme kvinde, men ulykkeligvis har fået en "heks" indenfor dørene. En Thai kvinde der de første par måneder var en engel men herefter - over bagateller - søger konflikter istedet for at omgå dem og med en ulogisk tankegang der gør hverdagen til et helvede for manden, der slider sin røv i laser for at gøre hende tilfreds. Så husk at også mange mænd havner i det uvisse. Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

)