Se indlæg|
Bestilling af blomster over nettet til thailand
|
|
| mhjgold |
Lagt på d. 19/10-2008 10:43
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
hej ville lige høre om der er nogen der kender en måde at bestille blomster over internette til thailand( nærmere bestemte Yala provinsen) jeg har indtil vidre brugt interflora men syntes efterhånden at det er lige meget at betale når man tænker på havd blomster faktisk koster i tahiland især efter at min kone er begyndt at klage over at blomsterne ikke hodler mere end et par dage så er det meget at betaler 600-1000 kr for en buket til hende.. fortæller dog aldrig hende hvad de koster ellers ville hun få flip over prisen og sige at jeg ikke skulle sende blomster men spare de penge |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 19/10-2008 10:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg vil sige det samme. Lad være med at sende blomster! 1000,- kr. for en buket ![]() ![]() ![]() Usmagelig pris, især taget i betraktning af thaiernes indkomst. |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 19/10-2008 10:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
her skulle være lidt at gå igang med ![]() http://www.flower...iland.com/ http://www.thaila..._roses.asp http://www.foreve...iland.com/ http://www.readyf...iland.aspx god fornøjelse. pps. syntes godt nok 600 > 1000 Dkr er dyrt, det første eller der andet link er i thb priser. selv i lokale priser er det ret dyrt. Redigeret af quickmouse d. 19/10-2008 11:13 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 19/10-2008 11:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
TAK for super link quickmouse...genialt |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 19/10-2008 11:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
...................................................ellers ville hun få flip over prisen og sige at jeg ikke skulle sende blomster men spare de penge....... Tror nærmere at hun ville have sagt :....................................ikke sende blomster men hellere SENDE de penge..... ![]() Spøg til side : http://www.flower...iland.com/ Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 19/10-2008 11:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
mhjgold Jeg tror helt ærlig ikke blomster giver den store lykke til en Thai kvinde, når hun en dag har fundet ud af hvormange penge du har brugt på det. Jeg tror hun bliver mere glad hvis du sender hende nogle penge som hun så selv kan købe noget for. Både til hende selv, til familien og især til børn i familien. På den måde vil hun både få en stor glæde ved at hjælpe familien og hun får også større anderkendelse i familien
Redigeret af hfb d. 19/10-2008 11:44 |
|
|
|
| mhjgold |
Lagt på d. 19/10-2008 12:20
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Først mange tak for de links og til HFB jeg plejer altid at sende en blomst på hendes fødseldag samt valentine og mors dag ;-) og udover det så får hun selvfølgelig en gave oven i ( hvilket enten jeg køber selv hvis vi er sammen eller sender penge så hun selv kan købe en gave) ud over det sender jeg engang immellem en blomst bare for at minde hende om at jeg elsker hende og for at bibeholde en smule romantik som feks penge ikke altid kan gøre ;-) Jeg ved godt at penge til familien betyder meget for thaier med da jeg fortiden sidder i et godt betalt job i udlandet har jeg sørget for at sende peng nok til at hendes bror og søster får en udannelse samt at vi får bygget et hus sammenog derudover har jeg ikke noget imod at bruge lidt ekstra på hende dog er de priser interflora tager ved at blive lidt for meget man er vel nordjyde. med hensyn til at hun ikke bliver glad for blomster. det er vel som man tager forskelliget fra kvinde til kvinde min kone er mega for elsket i blomster og elsker at få dem også når vi er i danmark og hun har selv en have hun går meget op i og er allrede ved at planlægge hvordan hun skal få hendes orkidere til at overleve i danmark. eller endnu engang tak for de links og må alle have en forsat god dag Redigeret af mhjgold d. 19/10-2008 12:23 |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 19/10-2008 13:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Hi, hi... Dejligt med lidt svar på tiltale ![]() Orkidere, kan jeg så sige af egen erfaring, hvis man følger anvisningerne på at passe dem, er de utroligt svære at slå ihjæl...... Jeg har levet med ca. 30 stk. i en mindre lejlighed.
Redigeret af hfb d. 19/10-2008 13:02 |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 19/10-2008 15:04
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ang at sende blomster hvad med at sende til danmark er der nogle der har prøvet det, og hvad mon det kan løbe op i......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 19/10-2008 20:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Lung Yao skrev: ...................................................ellers ville hun få flip over prisen og sige at jeg ikke skulle sende blomster men spare de penge....... Tror nærmere at hun ville have sagt :....................................ikke sende blomster men hellere SENDE de penge..... ![]() Spøg til side ![]() Ja, god spøg... men nu er der jo ikke alle der tænker som du og dine. mhjgold, har du ikke besøgt regionen? Prøv at få en deal med en lokal handler næste gang du er der. Få et kontonummer og ovf penge ad den vej. Jeg er sikker på at du vil høre fra konen om blomsterne nu også ankommer ![]() Blomster er absolut også værdsat af thai damer. Er sikker på af det bliver værdsat af din kone. Ikke mindst når hun kan fremvise dem til venner og familie: Se han tænker på mig! ![]() mvh |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

og sige at jeg ikke skulle sende blomster men spare de penge