Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
visa igen igen!
|
|
| Peter Jakobsen |
Lagt på d. 21/10-2008 11:03
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Hej alle. Jeg søger information omkring visa, ønsker at opholde mig så længe som muligt i TH. Mener jeg har set en "opskrift" på siden men kan ikke finde den! er der nogen der kan hjælpe? |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 21/10-2008 11:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
www.visa.com
|
|
|
|
| Peter Jakobsen |
Lagt på d. 21/10-2008 12:01
|
Det er nu opholdsvisa jeg tænker på......![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 21/10-2008 12:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
http://www.dansk-...p?stype=fp Så søger du bare her på siden! |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 21/10-2008 12:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Du skriver ikke om du er gift med en thai, er pensionist eller har børn i thailand osv. Men her kan du læse om de forkellige typer visa. Thailandske Udenrigsministeriums hjemmeside. www.mfa.go.th/web... www.mfa.go.th/web... www.thaivisa.com et godt sted at kigge. Redigeret af lols d. 21/10-2008 12:46 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/10-2008 16:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jeg har vaeret her i knap 4 aar paa turistvisa, saa ja det kan man...
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Peter Jakobsen |
Lagt på d. 29/10-2008 15:01
|
Jeg har søgt et imigrant o multibel visa, med fire indrejser til th. er der nogen der har erfaring med dette, er der noget jeg skal være opmærksom på? Hvad med rejseplanen skal retur rejsen være indenfor de første 90 dage, eller er det ok med en åben et år`s billet? Ja jeg er forvirret men hvem vil ikke være det.... ![]() |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 29/10-2008 15:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Hvis du har et multy O, ja så kan du faktisk opholde dig i Thailand 15 måneder. Det eneste der forlanges er, at du tager over en af grænseovergangene hver 3. måned. Andet forlanges der egentlig ikke, og mere nemt kan det jo ikke være |
|
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 25/11-2008 03:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 153 |
manse skrev: Hvis du har et multy O, ja så kan du faktisk opholde dig i Thailand 15 måneder. Det eneste der forlanges er, at du tager over en af grænseovergangene hver 3. måned. Andet forlanges der egentlig ikke, og mere nemt kan det jo ikke være Jeg har et visa NON IM "O", det har indtil nu givet mig 5 år i Thailand uden problemer deraf 3 år hvor jeg overhovedet ikke forlod Thailand Man kan jo også betale 500 bath pr dag hvis man ikke har et visa "visa run" er sku da kun for idioter Erik |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/11-2008 03:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Tak for det Larsen...........![]() Dvs. alle under 50 som ikke er Thai-gift + ikke har en bunke penge i banken er idioter............ Du skriver ogsaa at man bare kan betale 500 BAHT. pr. dag, hvis man ikke har visa...............gider du da lige at slappe lidt af...... Tillykke med dine 5 aar i Thailand.....Bath....555555555555 En klaphat til dig.
Redigeret af Suk Rak Ning d. 25/11-2008 03:28 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| mek |
Lagt på d. 25/11-2008 04:44
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Til Larsen! Så må jeg jo være en af de såkaldte "idioter", for jeg følger altid med mit pas ud af Thailand. Kender nemlig en del som ikke gjorde, bare sendte det ud. Easy peasy indtil en dag at fælden klappede. Deportation, bøde og 5 års indrejse forbud. Der følger også en klaphat herfra. Mek |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 25/11-2008 08:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Erik Larsen skrev: Jeg har et visa NON IM "O", det har indtil nu givet mig 5 år i Thailand uden problemer deraf 3 år hvor jeg overhovedet ikke forlod Thailand Man kan jo også betale 500 bath pr dag hvis man ikke har et visa "visa run" er sku da kun for idioter Erik Käre Erik Larsen Det var sgu da en märkelig opförsel!!!! Du spörger efter en lösning på dit visa problem, og får lidt forskellige lösningsmodeller--og du takker med, at kalde folk idioter!! Tror du skal söge svar på dine visa problem et andet sted, for der er nok ingen herinde, som gider hjälpe dig mer ![]() Ingolf |
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 25/11-2008 08:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
ingolf skrev: Erik Larsen skrev: Jeg har et visa NON IM "O", det har indtil nu givet mig 5 år i Thailand uden problemer deraf 3 år hvor jeg overhovedet ikke forlod Thailand Man kan jo også betale 500 bath pr dag hvis man ikke har et visa "visa run" er sku da kun for idioter Erik Käre Erik Larsen Det var sgu da en märkelig opförsel!!!! Du spörger efter en lösning på dit visa problem, og får lidt forskellige lösningsmodeller--og du takker med, at kalde folk idioter!! Tror du skal söge svar på dine visa problem et andet sted, for der er nok ingen herinde, som gider hjälpe dig mer ![]() Ingolf Nu var det ikke Erik Larsen der forespurgte på visa regler, men istedet Peter Jakobsen. Erik kom bare ind fra siden med et "surt opstød" Men ellers helt enig ![]() Hermed tildeles endnu en klaphat.... |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 25/11-2008 08:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
OK, der blandede jeg navnene sammen, men jeg mener stadigväk hvad jeg skrev til Erik Larsen---med den indstilling, skal man ikke forvente sig hjälp!! Til Peter Jakobsen---pröv at snakke lidt med SUK, det virker jo som om, at han har en lösning som virker!! Og til SUK, kan du ikke uddybe det lidt mere, hvordan du klarer den så lang tid!! Ingolf Redigeret af ingolf d. 25/11-2008 09:01 |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 25/11-2008 09:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
En model er som følger...... Inden du tager fra Dk får du et turist visa,dette gælder 60 dage,som du så kan forlænge med yderligere 30 dage på et immigrations kontor i Thailand....det er så de første 90 dage(3mdr)....derefter kan du tage 3 x 30 dage på "visa exempt" stempel(det stempel man får i passet hvis man ikke har visa),så gik der 90 dage med det osse,så har du været et halvt år ca i Thailand,så er det på tide at tage en tur til Vientane eller lignende på en Thailandsk ambassade og få et turistvisa igen (60 dage + 30 dage),så er du klar igen til 3 x 30 dage på visa exempt stempel igen...og sådan kører hjulene på bussen rundt hele tiden ![]() Det er ihvertfald en model......som hverken involverer giftermål eller investere penge i firma eller lignende....er du stadig i tvivl så spørg endelig igen Claus Redigeret af claus31130 d. 25/11-2008 09:49 |
|
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 26/12-2008 08:59
|
|
Thailands imigration er mere flexibel end Danmarks udlændingestyrelse hvad turist-visa angård. Du kan få 30 dage når du lander med fly og 15 dage når du kommer med båd og tog. en Thaier der vil til Danmark, må ansøge udlændingestyrelsen og undersøges ind og udvendig for at få afslag. Langtids turist kan du godt glemme, der er mere end 450.000 kineser/cambodianer/malaisier/burmeser der arbejder på turistvisa og ønsket registreret af Thailands indenrigsministerie. http://www.thai-c...ist%20visa Hvis du med djævelens vold og magt vil rejse ud af Thailand 1 eller 2 gange om måneden fordi du vil være langtids turist i Thailand er du en idiot som til sidst taber retten til ophold i Thailand. Der er en stripe af andre muligheder som f.eks. gift dig, adoptere et barn, køb en forretning. Det gælder om at bruge fantasien, Thai Imigrationen har mange foreslag til registreret langtids ophold http://www.thaivi... Redigeret af The Missing Link d. 26/12-2008 09:01 The Missing Link
fin dig i det eller rejs hjem ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| JackD |
Lagt på d. 26/12-2008 14:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 150 |
Enig, altid tip-top service hos Thai Immigration, hvis man smiler og fedter og kysser r*v i lange baner![]() Hvordan er der ude i Hua Hin? Hvilket visa har du? JackD |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 26/12-2008 16:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
The Missing Link skrev b.l.a. : Man kan jo også betale 500 bath pr dag hvis man ikke har et visa ja et eller andet er der da mistet, så = 3 X ![]() quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 27/12-2008 03:40
|
|
JackD skrev: Enig, altid tip-top service hos Thai Immigration, hvis man smiler og fedter og kysser r*v i lange baner ![]() Hvordan er der ude i Hua Hin? Hvilket visa har du? JackD Min kone og søn har et visa efter bevægelsesfriheden inden for EU, EU Direktiv 2004/38/EG artikel 5-2 og 7-2 og Direktiv 2004/38/EG artikel 10-1 og Jeg har for femte år et Visa-O "retaierment visa" til at bosætte mig i Thailand på. Det er da bare at tage sin bankbog eller løningseddel og gå til den Thailandske imigration, de er flinkr mennesker. Du skal ikke tro du kan leve som turist i Thailand uden penge Men hvad er dit problem, tager du ikke piller nok ? The Missing Link
|
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 27/12-2008 03:47
|
|
quickmouse skrev: The Missing Link skrev b.l.a. : Man kan jo også betale 500 bath pr dag hvis man ikke har et visa ja et eller andet er der da mistet, så = 3 X ![]() Ja der er mistet et godt indlæg 0 X [/center][/quote]Flotte billeder, de kan nemt forvæksles med mine billeder og alle mine venners billeder fra Thailand, Ja, vi har faktisk alle de samme billederne selv. Redigeret af The Missing Link d. 27/12-2008 03:53 The Missing Link
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.