Se indlæg|
Thai undervisning af børn i Kbh ?
|
|
| KioSan |
Lagt på d. 25/10-2008 15:37
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Hej. Nogen her der kender den "skole" der skulle ligge i Kbh Nv, hvor de underviser børn i Thai - skrive/læse/tale plz ? Mangler et tlf.nr og adresse... ![]() Kvh Kim |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 26/10-2008 00:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
JA, det er bl.a. Khun Pianjai fra Thai Airways (ROP) som står for en del af undervisning. Hun har lovet at sende mig nogle infoer, som jeg skal nok publicere her på DTW når jeg har fået dem. Undervisning skulle foregå hvert søndag fra kl.13 til kl.16, på Her.... i KBH NV. Kan ikke finde sedlen med adressen lige nu. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| KioSan |
Lagt på d. 26/10-2008 05:20
|
|
Lyder godt. Fik det at vide af en forældrer indre fra min datters træning ( hans datter skulle gå derinde ), han har bare ikke givet feedback på disse info som han lovede, fik ellers mit tlf.nr og mail. Min datter skal til Thailand med sin mor til sommer, som er thai. Og hun vil selv gerne lære mere thai. Håbede vi kunne nå det til denne søndag. Venter spændt på svar. Mvh Kim |
|
|
|
| MortenDue |
Lagt på d. 26/10-2008 07:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 194 |
Desuden har Københavns Kommune modersmålsundervisning om lørdagen i Sydhavn. Det ligger pt. kl. 9:30 til 12. Man skal være tilmeldt gennem skolen. Andre kommunders borgere har også mulighed, men skal tilmeldes gennem egen kommune. Mere info: http://www.kk.dk/...sning.aspx Læreinden er Khruu Mallika, som også underviser på Studieskolen og LOF Øresund. Mine to unger er meget glade for hende. Mvh. Morten |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 26/10-2008 10:30
|
|
Hej KioSan, Jeg skulle hilse fra Khun Pianjai og sige at du var velkommen til at kigge forbi på : Hejrevej 28, 1 sal, KBH NV. I dag Søndag, fra kl.13 til 16.(eller følgende Søndage) Redigeret af Lung Yao d. 26/10-2008 10:31 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| KioSan |
Lagt på d. 26/10-2008 10:37
|
|
Takker og Bukker ![]() Mvh Kim |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 30/10-2008 10:51
|
|
Hej Kim, Var du forbi skolen på Nørrebro i Søndags ? Jeg har ikke modtaget noget material fra Khun Pianjai endnu. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| KioSan |
Lagt på d. 30/10-2008 11:43
|
|
Yes, var forbi kl 12:45 ( uden min datter ), men der var ikke så meget tid, fik nogle parpier, men der stod ikke meget på dansk. Noget med at hvis man var medlem af Dansk/Thai Handelsforening ville det være gratis for min datter. Jeg har søgt på Dansk-Thai Handelsforening og lign. samt på RAKSA Thai Projekt i Danmark, men kan intet finde nogle steder, google, krak.dl og degulesider.dk. Har du/I evt et link til dem ? Jeg tager derned på søndag med min datter og snakker med dem. Min datter vil prøve 1 gang først, så hun lige kan mærke om det er noget hun vil ha lyst til 3 timer hver eneste søndag ![]() Mvh Kim Redigeret af KioSan d. 30/10-2008 15:20 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 30/10-2008 16:29
|
|
Hej Kim, Jeg har lige modtaget noget material fra Khun Piangjai, og jeg venter lige på en bekræftelse om hvor meget der skulle offentligøres på DTW. Så bliver det sat inde på DTW. Jeg kan allerede røbe at der er mange børn som er tilmeldt og de er delt på baggrund af kundskabs niveauer. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 30/10-2008 19:54
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Lung Yao skrev: Hej Kim, Jeg har lige modtaget noget material fra Khun Piangjai, og jeg venter lige på en bekræftelse om hvor meget der skulle offentligøres på DTW. Så bliver det sat inde på DTW. Jeg kan allerede røbe at der er mange børn som er tilmeldt og de er delt på baggrund af kundskabs niveauer. [img]http://www.dansk-thai.dk/temp/2008.10.30-raksa01.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.dansk-thai.dk/temp/2008.10.30-raksa02.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.dansk-thai.dk/temp/2008.10.30-raksa03.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.dansk-thai.dk/temp/2008.10.30-raksa04.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.dansk-thai.dk/temp/2008.10.30-raksa05.jpg[/img] is not a valid Image. Hent beskrivelse af Raksa Thai Projekt (PDF-format): http://www.dansk-...-raksa.pdf Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| KioSan |
Lagt på d. 30/10-2008 20:15
|
|
Dokumentet "2008.10.30-raksa.pdf" var det jeg fik af damen. Et par spørgsmål. Har Dansk/Thai Handelsforening en hjemmeside ? Hvor tilmelder man sig evt Dansk/Thai Handelsforening ? Hvad koster det at være medlem af Dansk/Thai Handelsforening ? Hvis man ikke er medlem, hvad vil det så koste for min datter på 12 år at følge undervisningen ? Mvh Kim |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 30/10-2008 21:34
|
|
Hej KioSan, Prøv at ringe i morgen formiddag til Khun Noo fra Denn Jai market og få svar på dine spørgsmål. Bedste ville være hvis du kunne kom forbi forretningen: Reventslowgade 18, KBH V (lige overfor KBH Hovedbanegården, mod Istegade) Tlf. 33 79 70 60 . Jeg venter på et svar fra Khun Pingjai, vedr. spørgsmålet om betaling. Skal lige tilføje at Khun Sripen Christensen ikke er længere kontakt person Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 31/10-2008 21:43
|
|
Morten, Øh......dit link = << Permission to the requested document was denied Most likely causes: .The resource you have requested requires Read rights. >> Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 31/10-2008 21:50
|
|
Hej KioSan, Lidt svar til dine spørgsmål: P.t. har Handelsforeningen desvære INGEN hjemmeside. Man tilmelder sig hos Fru Noo fra Denn Jai marked. Jeg forstod at medlemsskab af Foreningen var gratis. Ingen betaling på nuværende tidspunkt for undervisningen for ikke medlemmer, men donationer er velkommen til at dække indkøb af undervisningsmaterial. Jeg har også tænkte mig at "slæbe" min 12 årrige datter og en anden "Luk krung" med på Søndag, kunne så være at vi mødes der. Redigeret af Lung Yao d. 01/11-2008 12:07 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Julie de Hemmer |
Lagt på d. 12/11-2008 20:15
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
En rigtig fin tråd, jeg har længe tænkt på om der ikke fandtes sådan en skole i DK... Er der nogle der ved hvor gamle børnene skal være for at deltage? Jeg har lille Malí på 14 måneder og i Thailand hvor hun oprindeligt skulle være gået i skole, startede de i nursery school når de var 2 et halvt år gamle...er det mon det samme princip her eller skal de være ældre og mere skolemodne? Mvh. Nong Mali´s mor Julie |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 12/11-2008 21:00
|
|
Hej Nong Malis mor, Jeg tror desvære at din datter skal nok være lidt ældre for at få noget udbytte af undervisningen. Du kan jo selv bedømme aldersgruppen på de vedlagte billeder.(nok fra 6-7 til 13-14 år). Men du er også velkommen til at ringe til Fru Noo fra Denn Jai marked på Tlf. 33 79 70 60 og spørge hende. Personligt synes jeg at det ville være et rigtig godt tiltag hvis der blev etableret en "børnehave klasse" således at børnene blev tilvant til det Thai sprog i en så tidlig alder så muligt. Men det er nok kun "ønsketænkning" fra min side, da jeg ikke er med i beslutnings processen og yderligere tror jeg ikke at p.t. der er ressourser til det. Redigeret af Lung Yao d. 12/11-2008 21:02 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| dk_bob |
Lagt på d. 03/04-2009 19:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 103 |
Hej, Er der nogen der ved om der er undervisning på søndag d. 5. april? Vh, dk_bob. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.