Se indlæg|
Vejen til den billigste flybillet?
|
|
| GMMPraktikanten |
Lagt på d. 28/10-2008 13:40
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Hejsa. Jeg står i den situation og skulle et halvt år i praktik i Thailand fra næste år. I den forbindelse skal jeg selvfølgelig bruge en flybillet til Thailand og da konsulatet der udsteder visum kræver at jeg kan fremvise en hjemrejsebillet bliver jeg nok også tvunget til at købe sådan en. Problemet er at jeg gerne vil rejse lidt rundt i området omkring Thailand (singapore, malaysia philipinerne osv.) efter jeg har overstået min praktik og derfor er jeg ikke så glad for at have en fast hjemrejsebillet fra Bangkok... Jeg kan rejse til Thailand i perioden fra d. 3 til d. 12 Jan. og forventer at skulle flyve hjem til Danmark igen omkring d. 1. Juli. Når jeg søger efter billeter via de mange søgemaskiner på nettet kan jeg finde enkeltbilleter til thailand for ca. 4600kr i denne periode, men det er ikke umiddelbart muligt at tilføje en "åben billet" fra bangkok oveni denne... Ved nogen om jeg kan nøjes med at købe en enkelt billet fra det billigste selvskab, og bestille en åben billet hos et andet selvskab der tilbyder dette? Jeg synes markedet er komplet uoverskueligt! Hvad gør en klog mand? |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 28/10-2008 14:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Jeg ved ikke, om du kan bruge rådet men da jeg selv var studerende og skulle i praktik, bestilte jeg returbillet (en Kilroy Ticket) hos Kilroy Travels. Den kan der ændres i for få penge. Det var godt nok et praktikophold i USA, men tricket kan måske også bruges her. Jeg oplevede ingen problemer på det. Du kunne lave en returbillet, få det rette visum på denne, og mens du er derude, kan du ændre din rejserute, så du stedet for at tage tilbage til Kastrup i stedet tager til Malaysia, Singapore, Australien, Japan eller hvor det nu er, du gerne vil hen. Det er vel lige meget, hvor man tager hen, bare man får stemplet i passet, at man er rejst ud af landet i overensstemmelse med visum? Der er måske dog en hage, at du ikke kan komme tilbage til Bangkok, hvis du ville det, før efter et vist stykke tid. |
|
|
|
| GMMPraktikanten |
Lagt på d. 28/10-2008 14:14
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Jeg forhørte mig hos STA-travel og der koster det 250kr at ændre i sin billet... De kunne tilbyde en T/R til Thailand for 9100kr (fra 7/1 til 1/8) Det var absolut en mulighed. Tak for rådet! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 28/10-2008 16:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
^^ Prøv at kigge på denne hjemmeside, især fra side 5 og frem. http://www.cvumid...kke_05.pdf Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.