Se indlæg|
Man bliver helt bange for at få en thailansk kone
|
|
| henry |
Lagt på d. 09/08-2004 01:19
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
[color=navy]Der er så mange dejlige piger i danmark,- men hold da op, hvor jeg syntes de forlanger meget. Og jeg føler aldrig de bliver helt tilfreds. Så derfor har jeg stærkt overvejet at finde lykken i det smukke Thailand. Og jeg tror rent faktisk, at jeg kunne blive en god og forstående ægtemand. Men efter at have læst indlæg i andre af sidens forum, er jeg faktisk blevet helt bange for at søge en kone fra Thailand. Medgift ved ægteskab er ok,- men op til 15.000 d.kr. hmmm... Det er da mange penge. Især når man også skal tage i betragtning, at man i de efterfølgende år kun har én indtægt. En anden ting,- seperation- skilsmisse. Her er jeg meget naiv. Jeg troede egentlig slet ikke det forekom. Men det gør det åbenbart. Hvad skyldtes det? Og hvor mange oplever det,- findes der statistik på dette? mvh. Henry |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/08-2004 02:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Henry det er bamsefarr Redigeret af d. 26/08-2004 20:51 |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 09/08-2004 19:07
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Hej Henry, Du kan jo evt. kigge dig lidt omkring på en ferie dernede inden du gifter dig. På ferien kan du så prøve at hygge dig en aften med en hel flaske Thai-whiskey, det kan nogen gange virke lidt ligesom et forhold med en thaipige! ![]() I starten er det ret sjovt, lidt eksotisk og senere hysterisk morsomt. Til sidst er det som om der kravler en lille dværg op på ryggen og gokker dig oven i hoved med en 4/4 bom! Der er ingen der ved hvor han kommer fra, men han slår meget hårdt!! ![]() ![]() Til info har nogle thailændere fået den tåbelige ide, at købe et af dissehersens moderne elektriske apparater, også kaldet fjernsyn. Her kan thaipigerne så sammen se hvor frit pigerne i bl.a. EU, USA mv. har det, og det vil de da selvfølgelig også gerne have. Så du kan da godt opleve, at en thaipige kan være ligeså/mere krævende end en dansk pige. Som bamsen antyder er det jo heller ikke kun hende der skal have noget, det skal hendes familie måske også. Hvis du ikke er til skilsmisser var det måske en ide at tage forbi Philippinerne istedet, her er de generelt katolikker og vil helst ikke skilles. (ram rigtigt første gang!) Pointen er dog, at du her også kan være uheldig! Som i Danmark gælder det generelt om at holde øjne og øre lidt åbne og ikke falde for den første du ser. Husk du også kan være utrolig heldig! ![]() "Tag evt. lidt preservativer med til Thailand hvis du skal derned. Nu kunne jeg ikke finde på at give thaipiger et dårligt rygte, men rent teoretisk kan nogen af de piger du møder på feriestederne måske have haft et forhold før dig! "/Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/08-2004 06:40
|
|
davser Bart Ja men de fleste gange det går galt med et ægteskab er fordi manden er i thailand og opfører sig som en millionær og når så konen kommer til danmark Ja så er feriepengene sluppet op og hverdagen kommer og der er måske ikke så meget at rutte med og specielt når der kommer en kone i huset som jo også koster,og forlanger hun så samtidig at der skal sendes penge til thailand ja så kan pengene blive små,og det er ikke hvad konen havde regnet med ,da manden jo i thailand havde masser af penge at bruge på tøj,bar og div. grisebamsegeniet ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 10/08-2004 06:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
jeg tror nu ikke at der findes piger der er tilfredse heller ikke thaipiger forskellen er blot at med en dansk pige så skal hun nok sørge for at lade dig vide at hun ikke er tilfreds og det hver dag men hvor en thaipige ved at man ikke kan være tilfreds med alt og at det derfor ikke giver nogen menig at rippe op i det hele tiden ![]() |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 10/08-2004 11:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Første frem vil jeg lige sige at jeg er enig med det som i har skrevet. Men det er klart deres thai-dansk ægteskab ikk kan holde ( ved nogen ) Det er fordi sådan nogen er jo ude på penge ikk? hvis man nu ikk kan gøre dem tilfreds lad os sige det sådan hvis nu man er fattig så tror jeg sgu ikk at hun bliver ved en! Ja og hvor kommer sådan nogen piger fra?? Tjaa... det kan i nok regne ud eller?? Hvad med at vælge en amindelig thai pige altså det vil sige dem som ikk arbejder i baren og sådan noget der. Tro mig sådan nogen der er mega søde og ærlige hun kan både være konen og tjener fordi hun gør alt.. vasker tøj, vasker op, laver mad, gør rent osv. |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/08-2004 12:11
|
|
Tro mig sådan nogen der er mega søde og ærlige hun kan både være konen og tjener fordi hun gør alt.. vasker tøj, vasker op, laver mad, gør rent osv.[/quote] Ja og du skal bare ligge på din flade og ikke lave en skid kunne jeg forestille mig. Med den indstilling kunne du da ligeså godt tage en pige fra en bar, for det forhold ville da aldrig blive til noget med mindre du sender eller giver hende en masse monetter ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/08-2004 12:39
|
|
davsere Jeg vil nu tro at bar piger er præcis ligeså gode som andre thaipiger mange af bar pigerne er bare enlige mødre som udei en landsby ikke kan tjene nok til at forsørge sig selv og sine børn,og så har de lige forældrene som måske også gerne så lidt skillinger, Så ja ud og arbejde i en bar,og håbe på at finde en der vil gifte sig med dem og forsørge dem. Ja jeg ville sgu gøre det samme,uanset hvilke landsby er der unge piger som siger kan du ikke skaffe mig en mand fra dit land,uanset alder så hopper de på alt bare de har penge Så dem i en bar kan man bare hygge sig med,inegn behøver jo tage dem med til hotellet,selv om det kan være svært at sige nej Bamsegrisegeniethamselv ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/08-2004 12:53
|
|
Enig bamsefar, det var heller ikke for ar nedgøre dem jeg skrev indlægget. |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/08-2004 14:53
|
|
davser Nej det tror jeg da heller ikke så havde jeg skrevet det til dig, jeg kan jo ikke holde min mund bamsegrisefarsengeniethamselvtrorjegdasikkert på ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/08-2004 15:13
|
|
nej bamsefar vi ved godt du ikke kan holde mund det også fint nok, bare det er godt det du siger![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/08-2004 21:27
|
|
Davser Ja det er der ingen garanti for, for det som du måske syntes er rigtigt syntes jeg måske er forkert, men pyt med det,bare vi har det godt bam ![]() |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 10/08-2004 21:29
|
Nej det tror jeg ikk lige at en amindelig thai pige og pige fra bar af er det samme!!! det er jeg 100% sikker på!!! Det er rigtig meget forskelle.. MEGET!! |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 10/08-2004 21:42
|
Jeg vil nu tro at bar piger er præcis ligeså gode som andre thaipiger mange af bar pigerne er bare enlige mødre som udei en landsby ikke kan tjene nok til at forsørge sig selv og sine børn,og så har de lige forældrene som måske også gerne så lidt skillinger-------- Jeg kender da mange thai piger som er i den SITUATION og arbejder som normal.. De kan da leve med de penge de tjener om måneden!! De har ikk nogen problemer med det! |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 10/08-2004 21:44
|
Ja og du skal bare ligge på din flade og ikke lave en skid kunne jeg forestille mig-------------------------- Nej faktisk ikk fordi jeg er Thailænder du sååå du forestille dig forkert! ![]() ![]() |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 13/08-2004 19:37
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
? ![]() øhh, hvad laver de så? ![]() /Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/08-2004 10:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hvis man følger sin sunde fornuft, kan jeg nu ikke se at der skulle være noget at være bange for. Alle de skrækhistorier der er blevet skrevet i dette forum, glem dem og følg dit hjerte, finder du den rette kvinde uanset nationalitet bliver du lykkelig er jeg sikker på, så held og lykke. Hilsen Suk
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 17/08-2004 10:14
|
|
Vi er nogle stykker, som altid bliver mobbet, det kunne jeg tænke mig om vi kunne få stoppet, de andre de tror de er klogere end os og vi bliver betragtet som noget ros, Men jeg syntes nu at vi som er på denne jord har samme ret, så det betyder ikke spor, om man er kineser, amerikaner eller THAI, vi er alle lavet af den samme bolledej. Hilsen Suk's mor 85 år
Redigeret af Suk Rak Ning d. 19/08-2004 10:21 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 17/08-2004 15:05
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Suk Din mor er ikke helt dum, hun har en rigtig god livsholdning John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 23/08-2004 08:53
|
|
Jeg tror, at min søn er overbegavet han sidder ved computeren hele dagen men jeg ved godt, hvor den hund ligger begravet for han vil så gerne til Thailand. Du synes den Thailandske pige er smuk men jeg er nu bange for, at du dør af druk hvis du havde penge så tog du afsted.men hvad så, med pigen der ikke skal med og hvad med os andre, lad tankerne vandre. Hvorfor skal det hele nu være så svært men kan det ikke være andet jeg tænker på dig når du i Thailand er landet så vil jeg lade være med, at mig bekymrer for deraf, bliver jeg jo slet ikke yngre. Vi ønsker dig bare held og lykke men gem i dit hjerte et lille stykke af Danmark, hvor dine venner bor de allerkærligste hilsner din far og din mor ![]() Hilsen Suk's mor 85 år Redigeret af Suk Rak Ning d. 23/08-2004 13:46 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Der er ingen der ved hvor han kommer fra, men han slår meget hårdt!! 

men hvor en thaipige ved at man ikke kan være tilfreds med alt og at det derfor ikke giver nogen menig at rippe op i det hele tiden