Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
nu har jeg godt nok aldrig siddet i et Philliphino fængsel, men tvivler nu på at det foregår sådan, ligner nu mere et show ( måske for ar blive prøve løsladt før tid ).
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
quickmouse skrev:
nu har jeg godt nok aldrig siddet i et Philliphino fængsel, men tvivler nu på at det foregår sådan, ligner nu mere et show ( måske for ar blive prøve løsladt før tid ).
mnjah, måske jeg skulle tage mine ord i mig igen, efter at have set den første / link video, man kan jo aldrig vide når man stikker snotten frem og måske kommer med forkerte hentydninger her på DTW
men ellers nogle underholdene klip webmoster.
Redigeret af quickmouse d. 25/11-2008 12:53
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
Ja da jeg fandt det rystede jeg også på hovedet af det, og troede rent faktisk at det var sådan en slags show de opførte én gang om året hvor familie besøgte dem. Men blev lidt klogere da jeg fandt den video som så ikke virkede herinde og som der er linket til i indlæg 4 og må da indrømme at idéen måske ikke er så tosset igen - da slet ikke hvis den virker og får tingene til at glide lettere for både fanger og vogtere.
Da et modigt træk at inspektøren fik det indført det i sin tid.