Se indlæg|
Lejlighed til leje Pattaya
|
|
| manse |
Lagt på d. 21/12-2008 04:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Min ven som nu bor i Nakhon Sawan, har en dejlig lejlighed til leje på Soi Ar, tæt på 2nd road og soi2 til stranden. Det er et nyt byggeri med det hele. Det rene luksus. Det er en atrium bygning med stor svømmepøl i midten og 72 lejligheder. Lejligheden er på 116 kvadratmeter og er på 2 værelser en suite, 3 badeværelser, lille balkon, 24 timers reception, security inde og ude 24 timer i døgnet. Privat parkering. Motions center i stueetagen hvor receptionen også findes. Lejligheden har dejlige og moderne møbler. Stor fladskærm i stuen. Der forfindes det hele sengelinned, håndklæder m.v., køkkenet har også det hele til 6 personer. Alt virkelig eksklusivt. Langtidsleje for lejligheden er 25.000.- bath om måneden. Korttidsleje 1. måned er 35.000.- bath. Jeg kan ikke finde ud af, at ligge billeder på her, men hvis du skulle have interesse, kan jeg sende dem til dig, eller hvis nogen endnu engang kan forklare mig, hvad jeg gør, så kan jeg gøre det her. Men send mig en PB med din e.mail og jeg vil sende dig billederne af denne luksus lejlighed. Manse |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 21/12-2008 06:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Bare af interesse... Hvad kostede lejligheden ved køb??? |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 21/12-2008 07:04
|
|
Uden du må hænge mig op på det tror jeg det var omkring 5 mill. bath plus indbo. |
|
|
|
| noi |
Lagt på d. 21/12-2008 09:34
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
manse skrev: Jeg kan ikke finde ud af, at ligge billeder på her, men hvis du skulle have interesse, kan jeg sende dem til dig, eller hvis nogen endnu engang kan forklare mig, hvad jeg gør, så kan jeg gøre det her. Men send mig en PB med din e.mail og jeg vil sende dig billederne af denne luksus lejlighed. Manse hvis du f.eks. lægger billederne ind på [url]www.photobucket.com[/url] ( du skal oprette en profil ), så uploader du dine billeder til photobucket (typisk via gennemse) derefter kopier du dem via det nederste link under hvert billeder og indsætter dem her på dtw. håber at det er til at forstå, men ellers spørg suk, han er god til det. noi,
Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse ) [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 21/12-2008 10:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
DU kan pg¨å skrive hvad stedet hedder så er der nok billeder på google ;-) eller de har måske en hjemmeside...?
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/12-2008 13:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg tror ikke du er over det dobbelte af prisen, Manse. |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 21/12-2008 13:51
|
|
Hej abekatten Det kan da godt være i disse krisetider, men jeg har lige talt med ham. Han siger han har givet 40.000.- bath per kvadratmeter, det samme siger salgsmaterialet også og ganger man det med størrelsen på de 116 kvadratmeter, ja så får du jo tallet. Jeg ved ikke hvor du har dine tal fra, men det er ikke denne bebyggelse, men det er også sagen udvedkommende. Det kan da godt være priserne nu er faldet, for de har jo svært ved at sælge dernede. Her hos os i Nakhon Sawan kan de ikke følge med efterspørgelsen, alt bliver solgt før husene er færdige. |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 21/12-2008 14:56
|
|
[img]http://i298.photobucket.com/albums/mm241/manse_01/timslejlighed.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Anders And |
Lagt på d. 21/12-2008 20:44
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
http://www.novagr...atrium.php |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/12-2008 10:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Manse, det er jo ikke et spørgsål om hvad han har givet, det er helt ligegyldigt, spørgsmålet er, hvad koster en lejlighed i lignende størrelse og kvalitet, og efter min erfaring fra området, er vi meget langt fra virkeligheden. ![]() |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 22/12-2008 10:48
|
|
Fint nok min ven, men det ændre jo ikke noget ved det faktiske, så lad os dog ikke køre langhalm på dette. Det er luksus, men som du siger du vil ikke betale den pris. Det samme her, men det ændre ikke noget ved lejen. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.