Se indlæg
 Udskriv debat
Bali?
mattidk
Hej, vi skal til Thailand i marts og har fundet billige flybilletter med airasia fra bkk til Bali, så vi kan godt tænke os at tage derud på 3-4 dage.

er der nogen der har været på Bali, hvordan var det ift Thailand fx. strand, mennesker, mad, osv?
Noget man burde opleve, anbefaling, og ikke mindste er der stadig noget risiko for de nuværende farlige sager (dansker + muhammed tegning og bombe)?

pdrhan
Har været på Bali een gang - dejligt sted med fede strande osv , men jeg er mere til Thailand og Thaimad end det Indonesiske køkken , og ja....det muslimske ballade er da i baghovedet.....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Payanak
Bali er klart et besøg værd (Selvom andre steder i Indonesien er langt flottere og mere storslået).
Her er lidt billeder fra min egen motorbike tur over vulkanerne.

i279.photobucket.com/albums/kk121/ajarn-photo/Far%20East%202003/101_0151.jpg

i279.photobucket.com/albums/kk121/ajarn-photo/Far%20East%202003/101_0157.jpg

i279.photobucket.com/albums/kk121/ajarn-photo/Far%20East%202003/101_0162.jpg

i279.photobucket.com/albums/kk121/ajarn-photo/Far%20East%202003/101_0149.jpg

i279.photobucket.com/albums/kk121/ajarn-photo/Far%20East%202003/101_0152.jpg

i279.photobucket.com/albums/kk121/ajarn-photo/Far%20East%202003/101_0159.jpg

mattidk
Tak for svar I to, hvilke område fortrække I at bo, har hørte kun om Ubud som ligger op på bjerg med flot udsigt men så man kan ikke rigtigt opleve strand?

pdrhan
mattidk skrev:
Tak for svar I to, hvilke område fortrække I at bo, har hørte kun om Ubud som ligger op på bjerg med flot udsigt men så man kan ikke rigtigt opleve strand?
Ubud er en "kunstner" landsby hvor der er afsindigt varmt og absolut langt fra vandet men absolut et besøg værd!
Der er Sanur, Nusa Dua, Kuta, Legian, and Seminyak.mange forskellige steder med fede sandstrande....se evt mere her
http://www.bali.com/

Kuta Beach er absolut der hvor det sker...og desværre også skete mht balibomberne....men det må ikke afholde dig fra et besøg der....
mht billederne ovenover - jeg tror også jeg har kørt samme tur - bare i bil - lejet Jeep som også er en mulighed for at komme ud og se noget andet.....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Spring til debat: