Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Her her nogen som kan anbefale en lejlighed i pattaya med swimmingpool. Vi er 2 voksne og 3 børn, så det er svært at finde et hotelværelse.
Jeg har set nogle hoteller som har family rooms, men det skulle helst ikke koste en formue men på den anden side, skal det også være iorden. Jeg har set på denne lejlighed www.mosaikpattaya... som er super lækker men desværre uden pool.
Hvis du vil bo i Jomtien i gå afstand fra beach road, så kan jeg på det varmeste anbefale http://www.viewta...ondos.com/
Der ligger 10min i en bath bil fra Pattaya.
Der er en mailadresse du kn skrive til, de har flere lejligehder at vælge imellem, og til halt andre priser end dem du har set på.
Jeg har boet der i flere omgange og det er pænt rent stille og rolig. Fine lejligehder og fin pool.
Her kan du se lidt billeder fra nogen af lejlighederne. Der er en rigtig stor og dejlig terasse, hvor I sagtens kan være hele familien.
Ellers kan du også søge på www.fairpropertie... efter fx to soveværelser.
Du er velkommen til at pm mig, hvis du ønsker yderligere hjælp.
hej jeg har en lækker lejlighed i joumtien på 76 kvm og med meget stor pool og balcon med hav udsigt men den er først ledig efter d 15 september prisen er 5000 dkr for en måned hvis du vil kan jeg sende fotos til dig mvh kristia
Her her nogen som kan anbefale en lejlighed i pattaya med swimmingpool. Vi er 2 voksne og 3 børn, så det er svært at finde et hotelværelse.
Jeg har set nogle hoteller som har family rooms, men det skulle helst ikke koste en formue men på den anden side, skal det også være iorden. Jeg har set på denne lejlighed www.mosaikpattaya... som er super lækker men desværre uden pool.
Ib Ottesen fra Residence Garden, Jomtien Beach Residence, Jomtien Boathouse er paa stand C02-08 paa Ferie 09 i Bella Centret 23-25 Januar