Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Et par af mine thai-venner oensker at leje deres ca .45 m2 1 vaerelses lejlighed ud. lejligheden er uden moebler men den har toilet med brus men ikke noget koekken.
Lejligheden er nymalet og har nyt paketgulv. Lejligheden ligger paa 16 etage i Ramhameng, saa der er udsigt over Bangkok, den ligger taet paa stort shopping center, "The Mall" (field size) og andre smaa centere, tesco lotus, carefour, samt masser af biografer. forholdvis taet paa den nye lufthavn og kommende skytrain stop. lejligheden har securty og aircondition
Omraadet er et bolig omraade der udlukkende huser Thai, og det er et sted med Thai sjael og livstilen er thai. jeg bor taet ved og jeg kender stedet. selv om natten foeler jeg mig 100% tryg.
For langtids leje er huslejen 5000,- bath pr. maaned (depositum aftales)og det er samme pris for en Thai! og du maa ikke genudleje den. Det er lidt af fund for en farang til de penge.
Saa hvis du har en thai kaereste eller bare vil leve thai-Bangkok stilen fuldt uden hvid forurening. Saa er det stedet. Det er fedt sted.
Paa laengere sigt kan der blive mulighed for koebe den, pris p.t. ca. 1 million bath
Skriv hvis det har din interresse, jeg skal nok hjaelpe dig med papir og regler ect. Det er en privat udlejning og det er derfor ikke et tilbud en Farang kan faa hverdag.