Se indlæg
 Udskriv debat
hvis jeg bare have været som alle andre
manse
Ja Sawangård er sgu ikke det samme mere, mit swimming pool knækker flere steder, en idiot kørte ind bag i min bil så nu skal den laves med ny bagklap og ny kofanger, dyrt dyrt, men ikke for glade manse.....

Firmaet der har lavet poolen har skrevet under på en kontrakt men garantier, så de er nu ved at fjerne det meste og bygge en ny, uden beregning for glade manse.

Vedkommende der i dag uden for gårdem tillod sig at maltraktere min bagdel på bilen havde ingen forsikring, så jeg tænkte endnu en udgift for gården, så kornet måtte blive lidt længere om at blive sået, men nej, han påtog sig hele skylden og vi kørte sammen ud til Honda for at få det hele prissat. 12.500.- bath for ny kofanger og bagklap. Han betalte på stedet.

Ja Thailand er kun for pengehungrende indbyggere, som når de ser en farang, så er der julelys i øjnene.

Kære venner det er nu ikke mine oplevelser, så en holdningsændring er måske på vej, eller måske er glade manse bare påpasselig haha. Nej uheldets udfalg med bilen må nok tilkendes min dejlige kone, som kan være meget kold i sådanne situationer, for hvis det var mig mig alene var jeg nok komplet ligeglad for vi har 1.st class forsikring på bilen, men som hun rigtig nok sagde, så går præmien jo ikke ned næste år, hvis jeg bare lader stå til.

Jeg glemte lige at sige, at Sawangård nok nu får en af Thailands dyreste pools, for det de gør nu, kommer til at koste poolfirmaet 1. mill. bayh, og de giver ydermere 2 års mere garanti. Det kalder jeg service.

Ja herude på landet lære man sgu nyt hele tiden.

Kan i alle have en god dag.

Manse
Redigeret af manse d. 17/01-2009 14:38

bimmelim
Dejlig historie fra dejlige Thailand.
Hører desværre ikke for mange af disse historier.

www.kgi.dk
MortenDue
Kære Manse

Griner.... du oplever lidt mere en bare trommerum og bummelum.
Håber din søndag er fyldt med solskin, god udsigt og hygge i skyggen.

Morten

www.mjdue.dk
PT
Hej Manse
Det er da et utroligt hyggeligt sted du bor i Thailand,lige noget for os sindige og rolige danskere, med et positivt syn på thaierne og den rare måde de er på, det kan kun gå godt
hilsen PTGrinSmile
PT

manse
Ja det er et utroligt hyggelig sted, men anonymiteten er ved at ryge sig en tur, for der er nu mange faranger, der har fundet ud af, at der sørme også er et liv uden for Pattaya, Hua Hin etc, og så til halv pris. Livet er jo lidt anderledes her på landet, og man er i smørhullet 3 til 4 timer til Pattaya, Hua Hin Chian Mai o.s.v.. Vi håber bare, at denne udvikling med alle de faranger er toppet, for, for mange på et sted bære sjældent noget godt med sig.

Nå spøg til side, ja der er hyggeligt her, som så mange andre steder i Thailand. Jeg elsker dette sted her.

vandango
manse skrev:
Ja det er et utroligt hyggelig sted, men anonymiteten er ved at ryge sig en tur, for der er nu mange faranger, der har fundet ud af, at der sørme også er et liv uden for Pattaya, Hua Hin etc, og så til halv pris. Livet er jo lidt anderledes her på landet, og man er i smørhullet 3 til 4 timer til Pattaya, Hua Hin Chian Mai o.s.v.. Vi håber bare, at denne udvikling med alle de faranger er toppet, for, for mange på et sted bære sjældent noget godt med sig.

Nå spøg til side, ja der er hyggeligt her, som så mange andre steder i Thailand. Jeg elsker dette sted her.

Et liv udenfor Pattaya, hmm hvad er det for noget, jeg troede at Pattaya var Thailand?

Og bare rolig Manse, vi skal nok holde os væk. Nyder dog at være i landsbyen fra tid til anden, men bøhlandet er nu en gang for kedeligt, hvis opholdet er over en uge Sad-så bare rolig.
Redigeret af vandango d. 18/01-2009 11:17

bimmelim
Et paradis kan man sjældent holde for sig selv desværre.
Men så er det jo godt der er flere af den slags steder rundt omkring.

www.kgi.dk
manse
haha hvor er i dejlige, og heldigvis er vi mennesker forskellige. Det er jo det der gør livet så herligt. Kan i alle have en fortsat god søndag

manse

Spring til debat: