Se indlæg|
Hvem er i??
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 11/08-2004 08:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Hej Nu har der været utroligt meget focus på vores partnere på godt og ondt , nogen vil ikke røre en barpige med en ildtang andre vil kun have en barpige og vil ikke finde deres Thailandske pige på nogen anden måde.Men hvem er vi, hvad laver vi? er vi rige fattige eller hvad?Hvordan er vi i det daglige?` Jeg vil da godt lægge ud om mig selv. Jeg er 43 år gammel, jeg har fast arbejde som sælger og har været i samme firma nu igennem 20 år, når jeg ikke jobber, så har jeg travlt med at passe vores 2 fælles krudtugler på hhv 2,5 år og 1 år. Før var jeg habil langdistanceløber, men de senere år er min form ændret til "kageform" så grundet manglende tid, er skoene lagt på hylden, håber da at de bliver taget ned inden jeg bliver 50. Ellers er jeg ivrig samler af vin og drikker med stor velbehag vin i diverse vinklubber , vi drikker i de fora vin fra 100 til 16000 kr pr flaske. Min kone er så lidt yngre end mig, mødte hende på hendes resturant i en kystby nær Rayong, hvor jeg efter en del besøg og rejser til Thailand fik hende overtalt til at besøge mig oppe i Dk så det var et besøg med konsekvenser for hende.Hun har så arbejde 6 timer dagligt sammen med at hun også går i sprogskole, sprogskolen er så nok på sidste vers, da vi da snart håber at få den permanente opholdstilladelse. Men vi trives da og har nok det man kalder "et godt liv" Hvad med jer? fortæl fortæl |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2004 12:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser latour82 Jeg syntes det kan være fuldstændigt lige meget hvem vi er, Vi er kun mennesker grisebamsebassen
Redigeret af d. 26/08-2004 21:11 |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2004 12:46
|
|
nåååå bamsefar jeg som gik og troede du var en grisefars ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2004 14:49
|
|
davser jsh Nej måske en blanding af et gris og en bamse,ja min kone siger jeg lyder som en gris når jeg sover,og en bamse når jeg råber op. Jeg ved ikke rigtig, men jeg har det meget godt siger min kone ![]() og det må hun jo vide. Jeg må ikke ha en mening om hvordan jeg har det siger min kone, og det er hende der bestemmer her i huset ,siger hun ![]() Grisebamsenduvedbesked ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/08-2004 15:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jeg syntes at dem der har så meget negativt at sige om piger fra Thailand, måske lige skulle feje for egen dør først, det kunne jo være at det var der hunden lå begravet, eller endnu bedre find en kvinde fra et helt andet land, hvis der er så meget i vejen... Hilsen Suk
Redigeret af Suk Rak Ning d. 19/08-2004 10:21 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2004 16:34
|
|
Davser suk Jeg er sikker på at min kone vil blive skide sur hvis jeg vil skilles for at finde en anden kvinde. Og man har vel lov til at sige noget negativt hvis der noget,vi er jo ikke et politisk parti hvor vi kun må sige det det posetive det håber jeg da. ![]() grisebamsen |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/08-2004 17:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Selvfølgelig skal man da sige noget negativt, hvis der er noget, men jeg syntes bare at det er ved at blive lidt for meget. Men vi er jo alle mennesker Dansk eller Thai. Hilsen Suk
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 11/08-2004 18:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Jeg er helt enig med dig SUK man skal jo også sige noget Negativ hvis der er noget !!! Man skal jo sige som det er.. ellers er det lidt kedeligt!! PERFEKT og PERFEKT hele tiden og det er er det ikk en skid! |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2004 19:08
|
|
Davser Nej selvfølgelig skal ikke alt være negativt for mange bliver heldigvis lykkeligt gift ![]() bær over med mig,jeg er ikke så slem
Redigeret af d. 26/08-2004 21:12 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 11/08-2004 19:12
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Suk Du har helt ret, det bliver hurtigt det negative der overskygger alt andet. Men jeg tror at man er nødttil at gøre det sort og hvidt når der er nogle der spørger - Jeg kender mange Thai piger/damer både fra landet og bar miljøet og der er mange af dem der er gode piger men i begge miljøer er der også "dårlige" piger, der lyver og snyder i en grad som man ikke ser i Danmark, og når man advarer mod dem så virker det hele jo negativt, hvilket det bestemt ikke er. Jeg elsker Thailand på trods af det plat der foregår. Og jeg vil for alt i verden ikke undvære min kone. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 14/08-2004 22:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Jeg sidder her og læser, alle indlæg om Thai piger ( Bar ) ( landet ) o.s.v. det er næsten til at blive frustreret af alle meninger om Thai piger medgift giftemål og jeg ved snart ikke hvad. Jeg savner noget om hvor svært det er bare at få et turistvisum til DANMARK for slet ikke at tale om et giftemål med en person fra et land udenfor EU. |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 15/08-2004 01:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Hmmm. Og så over til det mere seriøse fra min side! Synes da egentligt der er ok at være lidt kritisk overfor piger fra Thailand hvis folk har dårlige erfaringer med piger eller piger fra Thailand. Dog ikke for at generer piger fra hverken det ene eller andet land. Måske mere fordi det i nogen tilfælde kan vække nogen i antagelsen om at: r1;Danske piger er besværlige og krævende. Ahaa! hvis jeg nu gifter mig med en thailænder får jeg det som blommen i et æg!r1; ?? ![]() Ovenstående tanke er vel nærliggende og set gentagne gange hvor mænd midt i 30r17;erne, 40r17;erne evt. ældre har været gennem en hård skilsmisse mv. og pludselig opdager han ikke længere er så interessant på de mere nordlige breddegrader. Hvis man efter år alene med høje forventninger r1;fiserr1; til Thailand i illusionen om at græsset altid er grønnere på den anden side, kan man da muligvis nok blive skuffet. Lidt kritisk sans samt gode råd fra dette forum kan måske få forventningerne til en fremtidig brud fra Thailand ned på et mere realistisk plan. Folk fra et forlist forhold/ægteskab kan da være uhyggelige lette ofre for unge thaipiger med kreativ økonomisk sans. Selv om jeg er enig med SUK om at folk lige skal huske at feje, tror dog bare ikke lige at kosten er det første der bliver taget med i kufferten. Folk bliver r1;skur1; blinde når de får opmærksomhed fra en køn pige med bambiøjne. Vi skandinaviske mænd er "sku" nogen gange for naive og tror at når en pige smiler til må hun være dybt forelsket. Det kan da godt være tilfældet heroppe, men i tredjeverdenslande er det ikke altid det vigtigste. Synes at nogle spørgsmål herinde bekræfter ovenstående. Tror bare man skal fjerne ideen om at piger fra thailand nødvendigvis er så meget anderledes, så går det jo nok endda. ![]() Vælger selv at more mig med de Thaipiger der selv er ude på sjov og gemmer pigerne med det søde naive blik i øjnene til det rigtige tidspunkt kommer. ![]() OBS! Efter de havde haft sex, kælede hun for hans lem, vil du have sex igen? spurgte han. Nej jeg beundrer bare din pik, sådan en havde jeg også en gang...... ![]() ![]() /Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/08-2004 01:26
|
|
det sidste var rigtigt sjovt men ellers er der vel meget rigtigt i det andet du siger |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 15/08-2004 02:21
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Hej latour82/Niels Tjaa, jeg er yngre end dig, fast arbejde (endnu da ) med videregående uddannelse. Er ikke gift og har heller ikke været det. Gammel? nej, gris? ja. ![]() Har efter bedste vidende ingen efterkommere! Tager vel forbi bl.a. LOS en 2-3 gange pr. år og brugte ca. 3 mrd. dernede sidste år. Rejser derned igen i løbet af et par uger. Rejser dog gerne også andre steder hen. Dyrker gerne motion /lidt ekstremsport når der er tid til det, men hygger mig ellers lige som dig med specielt rødvin fra bl.a. Californien/Bordeaux/Chile. Hygger mig ind i mellem med gode forbindelser i andre lande og morer mig når jeg fortæller dem at jeg ikke er gift. Specielt i de asiatiske lande bliver de altid lige overraskede og prøver med stor iver at finde/inviterer passende modstykker. Regner med at være single lidt endnu, nok indtil mine forbindelser ikke længere bliver overraskede, men bekrymrede ![]() Fattig! nææ, Rig! næe, hvornår er man det! vel ikke før bl.a. de forb... Pharmexa aktier lige nosser sig sammen til at vende næsen den rigtige vej. Med den rigtige thaipige kunne vi vel nok få det ok.Hvis du kommer forbi Bankok er jeg nok typen du skal finde på 11 once eller soi 33 en lørdag aften. /Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 07/12-2004 14:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Niels, Prøv lige at gå forbi : [url]www.4fun.arto.dk[/url] og så under postkort og så på side 5 / Cyber... måske er det svaret på dit spørgsmål. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 07/12-2004 15:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Hej Jo det ligner godt nok ![]() ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

fattige
eller hvad?
grisebamsebassen