Se indlæg|
En kedelig skilmisse
|
|
|
Lagt på d. 19/01-2009 07:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
http://www.dr.dk/...063304.htm ![]() ![]() ![]() lindy |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 19/01-2009 14:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
....Danmark i en nøddeskal!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/01-2009 15:06
|
|
det er bare så typisk dansk nomale udlængninge skal får alt i verden ikke opholde sige i danmark nej vi skal kun beholde dem der ikke er intresseret ik danmark hvor jeg håber det ender godt |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 19/01-2009 20:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
hvis i er på facebook, så kunne i jo melde jer ind i gruppen og støtte famillien.
undertegnede har selv meldt sig ind. [img]http://www.malariaconsortium.org/data/images/pages/facebook.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af quickmouse d. 19/01-2009 20:41 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 19/01-2009 22:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Det er selvfølgelig træls for mor og datter at de skal tilbage. Alle herinde der er gift med en Thai ved at det er konsekvensen når man skilles. Det er samme regler for alle. At sige det er Danmark i en nøddeskal ja det er det og det har flertallet bestemt at det skal være sådan. Historien siger ikke noget om hvor længe de har boet her osv. Jeg er ikke på facebook så jeg kan ikke selv tjekket det. |
|
|
|
| fjelle123 |
Lagt på d. 19/01-2009 22:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
nope der er nemlig ikke samme regler for alle, dem der er kommert til danmark og bosat sig vha. Eu- reglerne f.eks dem som har været bosat i sverige og derefter flyttet til DK- de går ind under nogle andre regler og der bliver udlændningen ikke smidt ud i tilfælde af en skilsmisse. |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 19/01-2009 23:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Tak for informationen fjelle123. Det tyder på at der er endnu et sort hul i vores system gennem EU desværre. |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 20/01-2009 09:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
bimmelim skrev: .Det er selvfølgelig træls for mor og datter at de skal tilbage. Alle herinde der er gift med en Thai ved at det er konsekvensen når man skilles. Det er samme regler for alle. At sige det er Danmark i en nøddeskal ja det er det og det har flertallet bestemt at det skal være sådan. Historien siger ikke noget om hvor længe de har boet her osv. Jeg er ikke på facebook så jeg kan ikke selv tjekket det. Jeg er heller ikke på facebook og kan således ikke se om der er mere uddybende oplysninger der, udfra linket til Dr kan jeg ikke se noget om hvor længe mor og datter har været i Dk, MEN det tyder på at de har været her i en kortere årrække, fordi at hvis de har permanent opholdstilladelse så må de godt bo i landet uanset skilsmisse. Så åbenbart har de været her så kort tid at de ikke har kunnet søge om permanent opholdstilladelse, eller også er det et af de skæve forhold man har hørt om hvor man aldrig har søgt om den permanente opholdstilladelse. Men jeg vil nu ikke gå i nogen støttegruppe på baggrund af de oplysninger man kan læse om på Dr, jeg er måske blevet hjerneskadet efter at have været i Thaimiljøet i 10år? Men det er ingen hemmelighed at mange kvinder godt ved at hvis de vil af med den mand som har søgt opholdstilladelse til dem, så er det den eneste vej at sige at de vil skilles på grund af at han er voldelig. Niels |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 20/01-2009 09:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Her er hvad jeg fandt paa Facebook.... Danish:. - Der var engang en lille pige. Som havde en drøm om at leve et liv som dansker. Hun lever det gode liv, hendes mor arbejder hårdt, pigen går i skole, har en masse venner som elsker hende. ... Men ... Sådan skulle det ikke være. Pludselig ændrede tingene sig. Alt gik den modsatte vej. Pigen stoppede med at være glad. Hendes mor havde fået et brev fra regeringen om en hjemsendelse, ud af landet, væk fra alle hendes venner, væk... fra hendes liv. Hun fylder snart 18 og har derfor ingen chance for at ha mulighed for at komme tilbage, hvis hun først bliver sendt hjem. Hendes mor har ikke dansk pas, fordi hun er blevet skilt, men problemet ligger i at hun gerne vil giftes med sin nuværende kæreste, men kan ikke fordi de IKKE har det danske pas. Så please.. Hjælp os med at støtte Warinda Saengduean, vores elskede ven, som vi bare ikke VIL miste. Hun hører til her i Danmark. Vi synes det er for dårligt at, når hun lever det gode liv her og har boet her i 4 år og aldrig lavet ballade, at hun så skal sendes hjem! http://www.facebo...9319450865 Redigeret af Suk Rak Ning d. 20/01-2009 09:59 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 20/01-2009 11:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Tak til ArtigeSuk for linket til facebook. Der var så som jeg antydede en treidepart i spil, altså en ny kæreste og derfor skulle manden skiftes ud. For at uddybe lidt er det ikke engang praktis at kvinden sendes ud af landet selvom der ikke er opnået permanent opholdstilladelse. Der KAN dispenseres hvis der er tale om påviselig vold, eller kvinden har haft kontakt til myndighederne før i hendes forhold med hendes mand, indgivet politianmeldelse eller har været på krisecentre ect., så kan der dispenseres, eller evt. at ægtemanden har været i kontakt med myndighederne før for vold, ofte har ægtemanden jo en forhistorie. I dette tilfælde har udlændingestyrelsen så ikke ment at der skulle dispenseres, og det Kan jo være begrundet i de førnævnte punkter. Så synd for hende, men hun får desværre ikke umiddelbart min melidenhed, så den nye kæreste må så selv starte med at se at få hende herop fra Thailand igen, desværre rammer det jo så datteren som må vente til hun er over de 24 eller må moderen og den nye kæreste søge familiesammenføring til hende. Niels |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 20/01-2009 21:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Til latour82 Hende der bliver snakket om er datteren og hendes danske kæreste |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 21/01-2009 02:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Artige Suk skrev: Her er hvad jeg fandt paa Facebook.... Danish:. - Der var engang en lille pige. Som havde en drøm om at leve et liv som dansker. Hun lever det gode liv, hendes mor arbejder hårdt, pigen går i skole, har en masse venner som elsker hende. ... Men ... Sådan skulle det ikke være. Pludselig ændrede tingene sig. Alt gik den modsatte vej. Pigen stoppede med at være glad. Hendes mor havde fået et brev fra regeringen om en hjemsendelse, ud af landet, væk fra alle hendes venner, væk... fra hendes liv. Hun fylder snart 18 og har derfor ingen chance for at ha mulighed for at komme tilbage, hvis hun først bliver sendt hjem. Hendes mor har ikke dansk pas, fordi hun er blevet skilt, men problemet ligger i at hun gerne vil giftes med sin nuværende kæreste, men kan ikke fordi de IKKE har det danske pas. Så please.. Hjælp os med at støtte Warinda Saengduean, vores elskede ven, som vi bare ikke VIL miste. Hun hører til her i Danmark. Vi synes det er for dårligt at, når hun lever det gode liv her og har boet her i 4 år og aldrig lavet ballade, at hun så skal sendes hjem! http://www.facebo...9319450865 Tror som Latour at det er moderen der er tale om, pigen er kun 17år, så tvivler på hun vil giftes endnu
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/01-2009 08:13
|
|
DER ER EN LYSNING... http://www.dr.dk/...e®ional LINDY |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/01-2009 16:08
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Kunne ikke lige få noget frem på det link, men fandt følgende link som nok omhandler det samme: http://www.dr.dk/...141153.htm Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/01-2009 16:16
|
|
Ja web det er den side den virkede da jeg lavede den![]() lindy |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/01-2009 16:21
|
|
Ja de har måske flyttet et eller andet.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/01-2009 17:37
|
|
Her er så sidste nyt i sagen: http://www.dr.dk/...163346.htm Med venlig hilsen
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.