Se indlæg|
Hotel Hua Hin
|
|
| bamp |
Lagt på d. 25/01-2009 22:07
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Kan nogen anbefale et godt hotel i Hua Hin beliggende tæt på stranden, gør ikke noget der nogle km til centrum |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 26/01-2009 13:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Prøv At Google Leng, der kan jeg godt li at bo. man skal blot sørge for at bo i det nye leng med udsigt til pølen, den gamle Leng ( den side af gaden hvor man indskriver sig,) har de nogle værelser der vender ud mod en ubebygget grund som ligner en losseplads, det er en lille hyggelig hotelgade 10 min i tuk-tuk til byen, til stranden tager det kun 3 min af en lille bagvej. billig rent og hyggeligt. God tur hilsen Kanut ![]() MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 26/01-2009 13:24
|
|
PS det er ikke nok at skrive leng, man skal skrive " lemg Thailand" MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 26/01-2009 13:26
|
|
HO HO og endnu Bedre Leng Hua-Hin
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| bamp |
Lagt på d. 26/01-2009 14:08
|
Tak for det, prøvet at kigge på det.![]() |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 26/01-2009 17:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Der er rigtig mange hoteller i Hua Hin der har hvad du efterspørger - Et ønsket prisleje ville hjælpe
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/01-2009 19:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Hej Bamp. Har du fundet noget der interssere dig?????? Hvad går du efter? skal det være billigt og ok, eller dyrt, så du ikke får råd til at leve??? Hvad er dit pris nivaeu???? Mvh Nid ![]() |
|
|
|
| bamp |
Lagt på d. 26/01-2009 19:55
|
Havde tænkt mig en pris af ca 300-500 pr. nat for et værelse med morgenmad for 2 personer, er det urealistisk ? |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 26/01-2009 20:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Ja så er det nok et Guest House du søger efter. |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 26/01-2009 21:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Kan så absolut tilslutte mig kanuts anbefaling af Leng hotel. http://www.lengho... Vi har været der et par gange og jeg vil sige det er svært at finde noget med samme pris ifht kvaliteten. Det er svensk ejet, og f.eks. får man rigtig gedigen filterkaffe der. Og prisen 850 til 1500 baht afhængig af sæson for et af de gode værelser, maden er bedre ved nogle af de andre hoteller i gaden. Mvh Jens |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 27/01-2009 20:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
På denne gade som lokalt er kendt som Soi guest house, ligger der en række identiske hoteller med samme pris og standard. De fleste med europæisk management. Før var de kendt som guest houses, nu er de alle benævnt hoteller. Glem den sølle pool, den har alle 8-9 hoteller til fælles. Stranden er fin her, kun 200 meter herfra. Vi foretrækker Thipurai. Deres priser er inkl. morgenmad. http://www.thipur.../index.php mvh |
|
|
|
| bamp |
Lagt på d. 27/01-2009 22:23
|
Det ser fint ud og er da til en god pris. Er den oplyste pris for 2 personer eller skal man gange med 2 ? Med venlig hilsen Bamp |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 27/01-2009 23:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
priser i Thailand er som regel altid for værelset
[img][/img]
|
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 28/01-2009 10:59
|
|
Den sølle pool er nu ikke så sølle endda, vi nyder den altid som afslutning på en lang dag ved stranden, man kan tage sig et brusebad og en sval dukkert inden man går op på værelset.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 28/01-2009 11:01
|
|
Prisen er pr. værelse på Leng.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.