Se indlæg|
Songkran fest i nordjylland
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 26/01-2009 00:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Hej lidt tidligt ude men sådan er vi her i Nordjylland Vi afholder også festen lidt tidlig den 21 marts se programmet på www.thai-nord.dk er der nogen langvejs fra som ikke kan afhente billetter er de velkommen til at maile til mig på Vi ville have holdt den senere, men kom i kambolage med pigerne også skal optræde på forårsmessen i Ålborg kongres og kulturcenter den 27-28 29 marts, hvor vi også vil have en stand der bliver underholdning, frugtskæring, masage thaimad og deserter mm. Web: HOJ
|
|
|
|
|
Lagt på d. 26/01-2009 05:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Hoj det er dejligt at se at i kan sætte det arrangement op og få sat folk sammen til grov hygge ![]() jeg håber selvfølgelig at i får det kanon godt og med godt vejr bamsen |
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 03/02-2009 23:04
|
Ifår lige invitationen Både på Dansk og Thai TND Thai Nord indbyder alle til Songkran fest. TND Thai Nord indbyder alle til Songkran fest. Den 21. Marts 2009 Kl.12.30 til 20.00 på Fritids Centeret Vesterkæret Skydebanevej 6. 9000 Aalborg Efter kl. 20.00 vil der blive spillet op til dans og hyggeligt sammenværd I løbet af dagen vil blive en del forskelligt, underholdning bla.Thaidans og der Afholdes Miss Songkran konkurrence, og for børn en tegne/male konkurrence, hvor emnet er Jeg elsker Thailand. Der vil blive undervist i frugtskæring og Thai massage. Songkran ceremonien hvor de unge giver vand til de ældre. Der vil også være en masse boder hvor der vil blive solgt Thai souvenirs Thaimad og deserter fra de fleste af Thailands regioner såsom Chaingmai, Isarn,Bangkok og Sonkla. Drikkevare kan som altid købes til favorable priser. 50.kr. for medlemmer af TGN 75. kr. for ikke medlemmer Billetter kan købes hos Rattikron Tlf. 22411424 Sangjan Tlf. 40818344 Eller i Thaiboxen Danmarksgade 52 i Aalborg Tilmelding til Miss Songkran til Rattikron Tlf. 22411421 Der vil muligvis være billetter at købe ved indgangen, men vores erfaringen fra Loykratong festen siger vil du være sikker så køb på forhånd så bliver du/i ikke Skuffet. Mvh. Bestyrelsen เชิญร่วมงานวันสงกรานต์ “ปี๋ใหม่เมือง” กับไทยนอร์ด เดนมาร์ก วันเสาร์ที่ 21 มีนาคม 2009 ตั้งแต่เวลา 12.30 – 20.00 น. สถานที่ Fritid centret Vesterkæret Skydebanevej. 9000 Aalborg ในงานมีการแสดงต่าง ๆ และงานออกร้าน อาทิเช่น การรดน้ำดำหัวผู้ใหญ่ แห่ประเพณีตุงภาคเหนือและก่อเจดีย์ทราย การจำหน่ายอาหารไทย 4 ภาค นิทรรศการแสดงการทำขนมไทย และการแกะสลัก จำหน่ายของชำร่วยที่ระลึก การแสดงศิลปพื้นบ้านไทย อัลคาซ่าโชว์ ประกวดเทพีสงกรานต์ และเทพีสงกรานต์จูเนียร์ การประกวดวาดรูประบายสีสำหรับเยาวชน ในหัวข้อ “ฉันรักประเทศไทย” หลัง 20.00 น. เชิญแดนซ์สุดมันส์กับดีเจหนุ่ม บัตร ราคา 50 kr. สำหรับสมาชิกTGN 75 kr. สำหรับบุคคลทั่วไป “ในงานเรามีอาหารและเครื่องดื่มจำหน่ายพร้อมดนตรีสุดมันส์ตลอดงาน” สนใจ สั่งจองบัตรได้ที่ คุณรัตติกรณ์ tlf.22 41 14 24คุณแสงจันทร์ tlf.40 81 83 44 และร้านThai boxen ((และผู้ที่สนใจประกวดเทพีสงกรานต์ สมัครได้ที่คุณรัตติกรณ์ )จำกัดจำนวนบัตร รีบจองด่วน Redigeret af HOJ d. 03/02-2009 23:06 Web: HOJ
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/03-2009 21:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
øøøh nu har jeg jo ikke noget mod jyder, men er der nogen der hved hvornår der er Songkran ude omkring dragør. vis de da holder det i år. (det gør de vel hvert år) eller skulle der blive afholdt noget et andet sted på sjælland ville det være fedt med tid og sted ![]() tak Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 06/03-2009 09:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Hvor længe er det at Songkran festen varer i Thailand og hvilke datoer i April er det i Thailand?. jeg ved det variere lidt efter hvor i landet det er men jeg tænker på om nogen ved hvilke datoer de fejre det på Koh Chang? eller omkring Rayong-Trat området?????. MVH.BJ |
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 06/03-2009 11:04
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
På Phuket er det den 13/4 og kun 1 dag Patong starter om aftenen den 12/4.
[mail][/mail]
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 06/03-2009 14:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
I Pattaya plejer det et starte den 12/4 og varer så 5 dage! Den alment anerkendte dato er den 13/4
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 15/03-2009 22:24
|
vil lige fortælle det endnu er muligt at få billetter til Thai-Nords Songkranfest nu på Lørdag den 21 marts
Web: HOJ
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

På Phuket er det den 13/4 og kun 1 dag Patong starter om aftenen den 12/4.