Se indlæg|
lækker lejlighed i joumtien pattaya udlejes
|
|
| Kristian Kloster |
Lagt på d. 29/01-2009 12:37
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
lækker lejlighed i joumtien ved pattaya med soveværelse med udgang til balcon og lækker køkken alrum med alt tænkelig køkken udstyr til og med aircondition og udgang udgang til den store balcon med udsigt ud over pattaya bugten plus bad og toilet. der høre til lejligheden en meget lækker pool område til med diverse bar og spisesteder til der kan ses fotos af lejligheden på min profil ps den ligger på 12 sal så der er en meget god udsigt og der er gratis adsl internet og kabel tv prisen er 5000 dkr pr måned plus forbrug af el og vand mvh kristian kloster |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/01-2009 13:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Den ser lækker ud, men 5000 dkr er det ikke mange penge det er over 30000 baht |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 29/01-2009 13:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Kristian Kloster skrev: lækker lejlighed i joumtien ved pattaya med soveværelse med udgang til balcon og lækker køkken alrum med alt tænkelig køkken udstyr til og med aircondition og udgang udgang til den store balcon med udsigt ud over pattaya bugten plus bad og toilet. der høre til lejligheden en meget lækker pool område til med diverse bar og spisesteder til der kan ses fotos af lejligheden på min profil ps den ligger på 12 sal så der er en meget god udsigt og der er gratis adsl internet og kabel tv prisen er 5000 dkr pr måned plus forbrug af el og vand mvh kristian kloster hvis man må være så fræk og spørge om leje prisen er for en måned eller er det langtidsleje, ( hvad med f.eks. security o.lign. ) ? men ellers meget flotte billeder. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/01-2009 13:37
|
|
den er da lækker men lidt for dyrt måske 20-23000 baht![]() |
|
|
|
| Yen-Yen |
Lagt på d. 29/01-2009 14:37
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
5000,kroner=30,000 Bath. Det kan du bo fint for på Royal-Cliff...!! |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 29/01-2009 14:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Må man spørge, hvad kostede den ved køb? Antal kvm? |
|
|
|
| Rawai |
Lagt på d. 29/01-2009 20:21
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Jeg syntes nu også det er lidt dyrt for en lejlighed. Pattaya som ligger lige ved siden af har nogle af de billigeste hoteller i forhold til standarten så det bliver nok ikke nemt at leje det ud til den pris. Men prøv med 3000 kroner for 2 uger.Det er dyrere,men det er det de fleste har brug for da de er på ferie i Thailand. |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 29/01-2009 22:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Ja lækker sted, men alt alt for dyrt for folk der kender Thailand. Men for en førstegangsbesøgende skal du som nok få den udlejet tilo den pris. Men hva så slides der jo heller ikke så meget på møblemanet, for udlejes nok ikke så meget. |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/01-2009 23:00
|
|
det er jo view talay 1A, der har jeg også engang boet, i en længere periode, det er efterhånden nogen år siden. jeg husker det som et meget støjende sted, lydene gik direkte igennem væggene, og alle skulle renovere deres lejligheder. men ellers utroligt centralt, for den pris kan man sagtens leje sig ind i en dobbelt, over i den kvalitetsmæssige bedre view talay2, og sikker også i den endnu nyere view talay, der ligger overfor, ned mod stranden. hvornår købt du den |
|
|
|
| Kristian Kloster |
Lagt på d. 29/01-2009 23:42
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
hej allesammen tak for alle indlæg jeg må jo prøve at besvare dem den er 76 kvm og ja der er sikkerhed nok 24 timer med camera overvågning af alle gange og saftybox i lejligheden ang støj jeg har selv boet der i en længer periode og har ikke hørt naboerne første gang endnu ang prisen jeg syntes den er meget passendeda der er internet og cabel tv med i prisen og pool området er helt nyt og den har været lejet ud siden 15 september til 15 marts og der er flere der har spurgt til den jeg tror ikke det med udlejningen blir et problem men det må tiden jo vise mvh kristian Redigeret af Kristian Kloster d. 29/01-2009 23:47 |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2009 19:37
|
|
Kristian Kloster skrev: hej allesammen tak for alle indlæg jeg må jo prøve at besvare dem den er 76 kvm og ja der er sikkerhed nok 24 timer med camera overvågning af alle gange og saftybox i lejligheden ang støj jeg har selv boet der i en længer periode og har ikke hørt naboerne første gang endnu ang prisen jeg syntes den er meget passendeda der er internet og cabel tv med i prisen og pool området er helt nyt og den har været lejet ud siden 15 september til 15 marts og der er flere der har spurgt til den jeg tror ikke det med udlejningen blir et problem men det må tiden jo vise mvh kristian Et godt råd fra hjertet. Lej aldrig hjemmefra. Og lej aaaaaldrig uden at i med egne øjne har set mindst 5 forskellige lejligheder, som skal betales i thai Bath. Og se dem på flere tidspunkter af dagen. Hvis hele området er smadret af dirverse larm, om aftenen, vælger udlejeren selvfølge at du skal se området inde det vøgner op. Alle er velkomne til at skrive til mig, jeg bor et sted hvor der er absolut superlejligheder, man skal have egen transport, med rigitgt svømmebasis, som holdes rent. Min erfaring er at de pools der er i komplekser som det denne tråd nævner, er druk slum, med de samme tosser sidden drikkende fra morgen til aften. Næsten. :-D Til aller sidst. Det er ikke min erfaring, at man får en speciel god behandling bare fordi man handler med, eller lejer af danskere. Til aller aller sidst, jeg har ingen økonomiske interesser i mulige kontakter, det kunne jeg aldrig drømme om. Har i tænkt på lejlighedsbytte? Vi er mange danskere som skal til DK en gan i mellem? :-) |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2009 20:14
|
|
strejfer skrev: Kristian Kloster skrev: hej allesammen tak for alle indlæg jeg må jo prøve at besvare dem den er 76 kvm og ja der er sikkerhed nok 24 timer med camera overvågning af alle gange og saftybox i lejligheden ang støj jeg har selv boet der i en længer periode og har ikke hørt naboerne første gang endnu ang prisen jeg syntes den er meget passendeda der er internet og cabel tv med i prisen og pool området er helt nyt og den har været lejet ud siden 15 september til 15 marts og der er flere der har spurgt til den jeg tror ikke det med udlejningen blir et problem men det må tiden jo vise mvh kristian Et godt råd fra hjertet. Lej aldrig hjemmefra. Og lej aaaaaldrig uden at i med egne øjne har set mindst 5 forskellige lejligheder, som skal betales i thai Bath. Og se dem på flere tidspunkter af dagen. Hvis hele området er smadret af dirverse larm, om aftenen, vælger udlejeren selvfølge at du skal se området inde det vøgner op. Alle er velkomne til at skrive til mig, jeg bor et sted hvor der er absolut superlejligheder, man skal have egen transport, med rigitgt svømmebasis, som holdes rent. Min erfaring er at de pools der er i komplekser som det denne tråd nævner, er druk slum, med de samme tosser sidden drikkende fra morgen til aften. Næsten. :-D Til aller sidst. Det er ikke min erfaring, at man får en speciel god behandling bare fordi man handler med, eller lejer af danskere. Til aller aller sidst, jeg har ingen økonomiske interesser i mulige kontakter, det kunne jeg aldrig drømme om. OBS OBS jeg har allerede fået tre forespøgsler på mit tilbud. Mit tilbud var kun givet som en hjælp, de 5000 kr pr md provokerede mig. det var det hele. Jeg vil godt hoppe ud af mit tilbud igen, men mindre det handler om et eller to værelsers lejligheder i Jomtien, lidt afsides, man skal haveegen transport. Har i tænkt på lejlighedsbytte? Vi er mange danskere som skal til DK en gan i mellem? :-) |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 30/01-2009 20:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Jeg har boet i en meget meget fin 80 kvm lejlighed view tallya 5 til 650 bath pr nat og det er nyere end view talya 1+2 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.