Se indlæg
 Udskriv debat
DK - MGP Herning 2009
quickmouse
hvis der nogle af dtw´s bruger ( mest til dem som er bosat i Thailand ) som er helt vilde med mgp 2009
så er der en chance for at nyde vinder melodien her, det var jo som bekendt
niels brinck der vandt med " Blive Again " skrevet af b.la. Ronan Keating

så døm selv om dk Har en chance i Moskva

Redigeret af quickmouse d. 02/02-2009 13:34
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Tak for sangen.

Når jeg ser den slags, forstærkes følelsen af at jeg befinder mig på en anden planet. de mange år her ude har godt nok skabt lidt andre værdier.

Er jeg den eneste der synes at de Grand Prix´er er det rene gas.

I aftes blev jeg tvangsindlgat frivilligt, jeg kunne jo bare være smuttet, til noget Laos musik, skulle møde en på en bar. Men selv på et tidspunkt hvor jeg bestemt ikke trængte til at lytte til laos sange, var det 100 gange mere dybt følt og ærligt, end den Grand Prix vinder.

Jeg har en drøm om hævn. Tænkt hvis den danske sang, på engelsk, kunne vinde. Så bliver Danmark tvunget til at afvikle endnu et stort Grand Prix.

Ha ha ha.

Velbekomme.

Jeg føler sgu med dig strejfer, jeg har endnu ikke set eller hørt sangen Pfft

Webmaster
Har sgu' været på et landbrugsstævne med malkekvæg som lød bedre end den sang.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
dutling68
jeg er da helt klart til mgp da det er lig med hygge foran flimmerkassen, med noget godt guf på bordet evt en kanelstang Wink men sangen der vandt i år er ikke lige mig......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Django
Det var et GP langt over vanlig niveau. Flot arrangement, og en vinder melodi, som vi må håbe andre også kan li.
Der var bare så mange gode i år.Grin

Spring til debat: