Se indlæg|
Napraphat.
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 03/02-2009 07:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej. Hvis nogen skulle have lyst til at kende en 35 aarig pige lidt naermere...........ja jeg har lovet at poste et billede af hende. Pigen er fra Khon kaen, men arbejder i Bangkok paa en fabrik seagate, har ingen boern og ej heller vaeret gift foer. Maaske hun er noget for dig.......... ps. Hendes engelsk er ikke til UG, men det kan der jo laves om paa, hun har dog gaaet paa UNI og laerte lidt Engelsk der, men det er ikke blevet holdt ved lige. ![]() Bare kald mig for Kirsten. Og nej det er ikke en katoey, det er bare en lidt uheldig fold hun har i bukserne........... ............Saa ro paa..........
Redigeret af Suk Rak Ning d. 03/02-2009 09:14 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 03/02-2009 10:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
hehehe godt jern "hun" har der.... spas til side, hun ser sød ud og jeg ønsker hende alt held og lykke. |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/02-2009 11:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Suk. Kan du ikke finde en på 40+ der har lidt guldstøv på bogen ![]() lindy |
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 03/02-2009 17:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 236 |
Suk skrev: Hej. Hvis nogen skulle have lyst til at kende en 35 aarig pige lidt naermere...........ja jeg har lovet at poste et billede af hende. Pigen er fra Khon kaen, men arbejder i Bangkok paa en fabrik seagate, har ingen boern og ej heller vaeret gift foer. Maaske hun er noget for dig.......... ps. Hendes engelsk er ikke til UG, men det kan der jo laves om paa, hun har dog gaaet paa UNI og laerte lidt Engelsk der, men det er ikke blevet holdt ved lige. ![]() Bare kald mig for Kirsten. Og nej det er ikke en katoey, det er bare en lidt uheldig fold hun har i bukserne........... ............Saa ro paa..........Sød pige kønne blomster, men suk du har som fast underskrift at du savner manse, men manse er død her på DTW, så skulle vi ikke lade ham hvile i fred, jeg for mit vedkommende gider ikke høre mere om ham. |
|
|
|
| JCL |
Lagt på d. 03/02-2009 18:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Suk. Jeg syntes hun ligner manse, hvad har du gang i. ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 03/02-2009 19:13
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Låser tråden inden meningen med det oprindelige indlæg går fuldstændigt tabt. Såfremt nogle skulle være interesseret i nærmere information, så I mere end velkommen til at kontakte Suk via en PB. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

............Saa ro paa..........