Se indlæg|
Nyt Super -center i Pattaya.
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 05/02-2009 19:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Har hørt at der skulle være åbnet et nyt super exklusivt center midt i Pattaya? men Hvor? er der nogle her der ved mere om dette center foreksempel hjemmeside, eller link med billeder ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/02-2009 19:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Speedmaster skrev: Har hørt at der skulle være åbnet et nyt super exklusivt center midt i Pattaya? men Hvor? er der nogle her der ved mere om dette center foreksempel hjemmeside, eller link med billeder ![]() Det er nabo til politistationen på Beachroad, på den sydlige side. Det er Central som ligger navn til og de har da også en del af pladsen i den ende som vender op mod Second Road. Indkøbscentret er enormt, de kalder det Asiens største. Vi var der en uge efter at det åbnede. Og det er enormt. Da vi nåede til 2. etage ud af 6 eller 8, havde vi fået nok. Da vi forsøgte at finde ud nede i kælderetagen, farede vi vildt, og måtte ud ad den nærmeste omvej. Til sidst: Normalt kalder man disse små restaurantsudsalgssteder med fælles borde og en kupon system for en food court. I det nye center hedder det se fø li en Food Park. Det er flot, meget flot lavet. men hvad byen skal med d e t, nu hvor russserne bliver væk, er en gåde. |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 05/02-2009 21:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Så er der bedre plads til alle vi andre :-) |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/02-2009 22:34
|
|
det må jo så være nemmest at komme til fra søsiden, for beach road og second road kan da snart ikke ta mere,..typisk thai, lægge et supercenter midt inde i byen![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/02-2009 23:10
|
|
gad vide om der overhoved er mennesker nok til alle de centre i midten af pattaya, |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/02-2009 23:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Vi har været der to gang hvor den første gang var der mange menneskerne og anden gang var der næsten tom. Når man kommer ind ligger der en su permarket til vesterlænding På 4 ligger alle banken og på 5- 6 lige alle restaurant som er Japan restaurant, Der er en Japan restaurant hvor maden køre rundt på et bånd og hvor man så skal tage det selv og hvor der både er kod og fisk og grønsager retter til en pris af 285 bath og med fri vand til. Vi skal med en ven ind og prøve det i næste uge selv og jeg ikke ligefrem er særlig glad for den slag mad vil jeg da prøve det. På 6 ligge der en ny biograf og to steder spillesteder med maskine et for stor og en for menneskerne med små børn kan havde det sjovet. Har være i den nye bio synes der er ikke benplads nok så en thai filmen. |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/02-2009 06:23
|
|
lung skrev: det må jo så være nemmest at komme til fra søsiden, for beach road og second road kan da snart ikke ta mere,..typisk thai, lægge et supercenter midt inde i byen ![]() Placeringen lige netop der, på Beachroad er noget af det mere gennemtænkte i planlægningen af Pattaya. Man ville skifte image, fra Luder og Badeby, til familie turist centrum. Der hvor Central ligger nu, lå der snesevis af barer. Når nye turister kom til byen, var det barerne de så aller først. Jeg fatter heller ikke hvad vi skal med alle de indkøbscentre, men der er jo sket et enormt skift i klientellet. Den gruppe turister som bestod af enlige mænd, der brændte lyset i begge ender indtil de ikke havde flere penge, den gruppe er der stadig, men den fylder mindre og mindre. Russerne er kommet til. Koreanerne har altid, næsten da, været der. Men der kommer også mange mange flere par, danske eller fra den øvrige vestlige verden. Og at det enorme skift af gærster er sket, ja det er takket være de enorme forandringer på blandt andet beach road. Jeg tror i øvrigt ikke at det er indkøbscentrene, der skaber den enorme trafik på Beach Road og på Second Road, ja på alle de store gader. Det er bare hvad der sker, når så mange mennesker møder op på samme sted, på samme tid. Jeg husker da man lavede 3. Road. Det var ude på landet, sådan føltes det den gang, vejen virkede fuldstændig overdimensioneret. Og hvor er det så nu, den er alt alt for smal. Sådan er livet. Også i Pattaya. Redigeret af d. 06/02-2009 06:24 |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 06/02-2009 07:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Mener det største i Asien er dette: http://en.wikiped...am_Paragon Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/02-2009 08:21
|
|
ja ja det er stort og flot, men hvad nytter det da mange ikke har penge at shoppe for russerne vil jo kun klunse og have alt til halv pris og jo trafikproblemer skal der komme mere af for de løser ikke deres problemer når de bygger noget nyt. og helt ærligt hvad skal de med endnu et center |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/02-2009 14:52
|
|
ja der mangler istedet et stor center, med en bigc eller lotus nede på jomtien beachroad, |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 06/02-2009 15:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
[img]http://www.centralplaza.co.th/images/location/map_festivalPattaya.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 06/02-2009 17:33
|
|
Nu er der jo ikke længe end at man kan kore fra jomtien beach road til big c eller lotus i sted for at man ødelægge jomtien beach road med to store beton varehuse |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/02-2009 20:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
de andre centre der ligger længere nede af vejen for vel bare mere konkurence om de få kunder der er at vælge mellem.. royal garden og den nye der blev færdig sidste år lidt længere nede af vejen.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 07/02-2009 04:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Helt korrekt strejfer. Men naar de lukker verdens stoereste lady bar (Pattaya) og laver det til hygge fam. sted, hvem skal saa forsoerge hele Isan. Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/02-2009 08:54
|
|
ja det skal alle de familier de satser på vel gøre.. når de begynder at komme på et tidspunkt. om et par år eller 5
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 07/02-2009 10:35
|
|
Jeg tro ikke på at man få lavet noget om i Pattaya hele ikke i fremtiden. Pattaya er Pattaya og det vil det bliver ved med at være så længe der er kunder til både det ene og det andre. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 07/02-2009 10:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Om der er plads til endnu et varehus i Pattaya skal jeg ikke goere mig klog paa, men visse varehuse i Bkk jeg har vaeret i, der har der vaeret mange tomme pletter, altsaa varehuset har ikke vaeret fyldt op med forretninger, det samme har jeg saamaend ogsaa set i Big C og Lotus... Tror at Thaikurt har ret, Pattaya vil ikke aendre sig, jo maaske om 100 aar, hvem ved.....tvivler dog......... Redigeret af Suk Rak Ning d. 07/02-2009 10:52 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/02-2009 10:55
|
|
pattaya ændre sig da hele tiden for nu kan jeg ik finde min bar fra sidste gang og jo jeg tror nu nok at thailand vil være bedre tjent med at lukke de fleste beer bar men får at det skal ske skal de skaffe job til mange unge piger og få kvinder. jeg bliver sikket upopulær nu![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/02-2009 12:03
|
|
Jeg må indrømme jeg fatter da ikke hvad de skal med det store center. Der er 3 store centre i forvejen ikke langt fra hinanden, men ok hvis de vil samle det på et sted er der da en mening med det. Men for min skyld kunne de godt lukke dem allesammen, gider ikke komme der alligevel. Tvivler også på de kan lave pattaya om, og hvis de gør vil der ikke komme nogle turister. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/02-2009 12:08
|
|
man kan ikke lave om på alle de beer barer der er i thailand.. de smitter og er ved at brede sig ud til byer som ikke havde dem før. der er penge i det og det vil vi vel alle ha.. (penge altså)
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

russerne vil jo kun klunse og have alt til halv pris og jo trafikproblemer skal der komme mere af for de løser ikke deres problemer når de bygger noget nyt. og helt ærligt hvad skal de med endnu et center