Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Da jeg rejser til Thailand her d.10 april ville jeg gerne høre om
der er nogle af jer der kender Hotellet der heder Woodland Inn
og ligger på Charoen Krung 32 RD
eller har nogen af jer prøvet at bo der og kan fortælle om
det er værd at inlogere sig på
MVH.BJ
PS. hvordan ligger Charoen Krung 32 RD
i forhold til Pat-Pong
Redigeret af BJ d. 10/02-2009 09:14
Hej
Jeg har boet på Woodlandsinn for en del år siden.
Hotellet var på dette tidspunkt meget slidt, døren til værelset kunne knapt nok lukkes, der var dog Aircon på Værelset, Der var også lagt rent sengetøj på, dog så gulvet ikke ud til at være gjort rent i et par uger. Badeærelset havde meget at ønske. Hotellet var beboet af Inder, og jeg tror vi var de eneste fremmede der. Blev sågar spurgt hvor ialverden vi havde fundet dette hotel, af et par af de indiske gæster (Forretnings folk.) Der var ingen mulighed for opbevaring af penge eller andet, og som sagt, døren kunne du bare sig BØH til , så stod den åben. Der var en gammel faldefærdig elevator, der rumlede op og ned. Kvarteret var heller ikke det bedste, syntes der var lidt øde, og lagt til alt.
Her er link til hjemmesiden http://www.woodla...index.html
Der er også et kort på hjemmesiden, så du kan se hvor det ligger. ikke så langt fra Kineser kvarteret
Redigeret af kro90 d. 10/02-2009 13:28
Soi Kasem San 1
(Mellem Siam og Petchburi ved Hua Chang kanalbåden og lige mellem 2 skytogsstationer)
10 min. gang til Pantip.
Ca. 400,- Baht med aircon og tv.
Tak for oplysningerne jeg tror/ved at jeg finder et andet sted i området.
New Road Guest-house (jysk-Rejseburo)
skulle også ligge i silom/pat-pong distrektet
endu en gang tak for oplysningerne
MVH.BJ: