Se indlæg
 Udskriv debat
Farangs påklædning når de stiger af flyveren i BKK
Seka
Prøv at se godt efter:

Nogen ser ud som en businessmand, der aldrig kunne finde på at tænke frække tanker om en thaipige
Nogen fører sig frem som om at de har været i Chiang Mai i tre måneder, men farven på deres hud afslører dem.
Andre igen har hvide sokker på - i sandalerne, og tænker kun på øl og andre ting.

Og de går alle rundt og tænker på hvorfor den søde thai pige har en mickey mouse t-shirt på - husk at se på jer selv.

Hvordan ser du så ud?Smile

Frank
i250.photobucket.com/albums/gg266/buakhao/WalterOgCarlo.jpg

Som Walter (til venstre!).

Seka-->Hvorfor fortæller du ikke lidt om, hvordan du selv går klædt?

husk nu alle: Peger du med een, finger, vil 3 fingere pege tilbage på dig.

Wink
Redigeret af d. 12/02-2009 09:58

Fido
Jeg tror, at vi ville være en broget flok hvis vi stillede op til et gruppefoto.

Grin
One man's ceiling is another man's floor

Fido skrev:
Jeg tror, at vi ville være en broget flok hvis vi stillede op til et gruppefoto.

Grin

Gad vide om der også er plads til alle tatoveringerne på sådan et foto :-D

Berg
Seka skrev:

Nogen fører sig frem som om at de har været i Chiang Mai i tre måneder, men farven på deres hud afslører dem.

Den må du lige forklare nærmere, hvordan fører man sig frem som om man har været i Chiang Mai i 3 mdr. og hvad i alverden har det med ens hudfarve at gøre?

Selv ankommer jeg som regel i Jeans, t-shirt og sandaler (uden sokker 555)
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

pdrhan
Jeg ankommer altid standsmæssigt ..kunne aldrig finde på at ankomme i shorts og sandaler ......men det er jo op til folk selv om andre vil pege fingre ad dem.......
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

swed
pdrhan skrev:
Jeg ankommer altid standsmæssigt ..kunne aldrig finde på at ankomme i shorts og sandaler ......men det er jo op til folk selv om andre vil pege fingre ad dem.......

Jeg kommer på samme måde,men det er til tider varmtSmile

Locturian
Jeg ankommer altid i jeans og t-shirt, eller sommerjakke udenpå, hvis det har været køligt i flyet... Min farve er den samme, både ud og hjem - Hvid... haha Smile

Kunne heller aldrig finde på at ankomme i sandaler og shorts...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Kaosangangsteren
Så for et par år siden en solbrændt danskmand , ankomme i; stropshirt, kæmpeguldkæde, shorts og sandaler også havde han hvalrosseskæg" sikke en FISSEFRANDS tænkte jeg bare Grin Jeg ankommer i Casual, Jeans , skjorte, overtøj og sko
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også

BJ
jeg vil også sige at det er nok mest T-shirt og jeans og tennissko
VH.BJ

Thai
Ny barberet med Jeans t-shirt og Nike.Cool

JackH
Herlig tråd, med moderigtige, lækre danske mændGrin

(Nej, jeg er ikke bøsse...)

Ankommer selvfølgelig pænt klædt på i:

Levi's, pæne og nyvaskede (kopi)

Camel skjorte, med masser af lommer til dit-og dat (kopi)

Ultra-lette og bløde hytte-sko (uden små pæne sløjfer øverst...) (ægte)

INGEN hvide sokker, kun sorte, lær det nu for h....

Sorte Ray Ban solbriller (kopi) (Se Jack N. i venstre hjørne)

Masser af Thaibaht (ægte)

Godt humør og overskud (som sjældent vises her på DTW) (ægte)

Kondomer i læssevis (XXL) (ægte)Grin

JackH
Redigeret af JackH d. 12/02-2009 18:25

ubon lynge
JackH skrev.: Levi's, pæne og nyvaskede (kopi)

Pas nu på JackH de ikke tager dine bukser når det er en kopivare Grin

Ja komme også selv i pænt tøj så som T-shirt og jeans og et par pæne sko samt en sommer jakke er også med.

ps. ingen kondomer (konen er jo med så hvad skal jeg med dem) Grin
Ubon.

Pibe

filihankat
Som jeg ser det, så er problemet ofte, at man kommer direkte hjemme fra den bidende kulde, hvor man typisk har brug for en stor varm jakke. Det ser bare så skide fjollet ud når man står i 30 graders varme i Bangkok.......

mvh. filihankat

Jake
Jeg savner et sted at lægge min vinterjakke i lufthavnen... ikke sjov at have med...

Payanak
I Thailand er man hvad man har på!

Skjorte, sorte slacks, bælte, sorte lædersko og sorte strømper.
Værdi: 2 månedslønninger

I den påklædning åbner dørene sig for en.

Django
Vælger at skifte til korte bukser i flyveren. Hvide ben eller ej, for lever alligevel i skyggen dernede :-)

Frank
filihankat skrev:
Som jeg ser det, så er problemet ofte, at man kommer direkte hjemme fra den bidende kulde, hvor man typisk har brug for en stor varm jakke. Det ser bare så skide fjollet ud når man står i 30 graders varme i Bangkok.......

mvh. filihankat

I december 2007 havde konen sin vinterjakke med til Thailand - og da det faktisk svar ret koldt om aftenenen i den periode, så blev den flittigt anvendt af en af søstrene.

Seka
Hej Warlock

Du er meget heldig.
Når du nu kommer til Thailand for 1. gang i dit relativt korte liv, så fortæl om det har ændret noget i din måde at opfatte andre mennesker på...Smile

KH Seka

Spring til debat: