Se indlæg|
Et godt og gratis tip...
|
|
| JackH |
Lagt på d. 12/02-2009 14:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Her et link til: www.giveawayofthe... - de giver 1 gratis download af programmer hver dag, der er som regel altid noget nyt og spaendende... JackH PS: Det er licens software med pris og det hele, men den ene dag er det gratis. Et marketing trick, og en maade at faa feedback paa vil jeg tro... Redigeret af JackH d. 12/02-2009 14:45 |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 12/02-2009 15:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
![]()
|
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 03/03-2009 16:08
|
|
Dagens gratis tilbud på www.giveawayofthe... http://www.giveaw...lities-64/ Den er bare go' - fandt flere fejl i registret end de andre maskiner (Ccleaner, Reg. Repair m.m.) - jeg har installeret. Kan anbefales... JackH |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 03/03-2009 16:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
JackH skrev: Dagens gratis tilbud på www.giveawayofthe... http://www.giveaw...lities-64/ Den er bare go' - fandt flere fejl i registret end de andre maskiner (Ccleaner, Reg. Repair m.m.) - jeg har installeret. Kan anbefales... JackH Samme erfaring her - udmærket gratisprogram. |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 04/03-2009 03:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Ja, et rigtigt godt program. Ligner til forveksling i arbejdsmåde, grafik og opsætning et købe program jeg har som hedder Tune-up. Kan hentes på prøve gratis i 30 dage. Ved køb ca. 30 usd. og er hver en dollar værd!!! Prøv det. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 04/03-2009 03:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
vandango skrev: JackH skrev: Dagens gratis tilbud på www.giveawayofthe... http://www.giveaw...lities-64/ Den er bare go' - fandt flere fejl i registret end de andre maskiner (Ccleaner, Reg. Repair m.m.) - jeg har installeret. Kan anbefales... JackH Samme erfaring her - udmærket gratisprogram. Gratis program??? Hentede programmet som nævnt, men er limiteret til 30 dage??? >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/03-2009 04:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
VIP skrev: vandango skrev: JackH skrev: Dagens gratis tilbud på www.giveawayofthe... http://www.giveaw...lities-64/ Den er bare go' - fandt flere fejl i registret end de andre maskiner (Ccleaner, Reg. Repair m.m.) - jeg har installeret. Kan anbefales... JackH Samme erfaring her - udmærket gratisprogram. Gratis program??? Hentede programmet som nævnt, men er limiteret til 30 dage??? Så har du ikke kigget ordentligt efter hvad du har downloadet. Udover installationsfilen er der også et tekstdokument i zipfilen. I tekstdokumentet finder du din licens. |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 04/03-2009 07:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
de vil have penge af mig![]() |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 04/03-2009 08:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Det er jo et 24 timers tilbud swed, så tilbudet har overskredet tilbudstidspunktet. |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 04/03-2009 08:48
|
|
Django skrev: Det er jo et 24 timers tilbud swed, så tilbudet har overskredet tilbudstidspunktet. der stod at der var 3 timer tilbage før det udløb |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 04/03-2009 12:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
VIP skrev: "SWED" du har downloadet 2 filer, den ene er et text-document,vandango skrev: JackH skrev: Dagens gratis tilbud på www.giveawayofthe... http://www.giveaw...lities-64/ Den er bare go' - fandt flere fejl i registret end de andre maskiner (Ccleaner, Reg. Repair m.m.) - jeg har installeret. Kan anbefales... JackH Gratis program??? Hentede programmet som nævnt, men er limiteret til 30 dage??? den indeholder nøglen(registration-key), highlight,højreklik og gå ind i programmet, når den spørger om registration så peger du med mus, højreklik og "Paste". Vips har du fået programmet registreret som havde du købt og betalt det. OBS!!!! Alle funktioner virker, men du har ingen adgang til support på programmer fra denne side!!!! Samme erfaring her - udmærket gratisprogram. __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 04/03-2009 14:32
|
|
Ja, korrekt, ingen support og heller ingen updates... are hold øje med nye versioner af programmerne på Giveaway. En god ide også at scrolle ned og læse de forskelige brugeres kommentarer om produkterne. Der er mange tips og ideer til ANDRE gratis programmer. JackH |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 04/03-2009 19:25
|
|
Hjælppppppppp![]() jeg er sq for dum til det med pc... nu har i det på skrift ![]() |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 04/03-2009 19:36
|
|
Samme her, men jeg bliver sgu' klogere efter hver eneste sammenbrud og reinstallering af både Windows og programmer! Godt jeg har en bærbar i reserve. Har lige købt sidste 2009 version af Windows XP , lækker udgave med Vista look og seneste opdateringer... 100 Baht henne om hjørnet, host, host ![]() JackH |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.