Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Gratis visa fra 5/3 til 4/6
Der bliver muligheder, for at få et gratis visa i passet, i foreløbige 3 måneder. Man skal selv møde op på Thailanske ambassader eller konsuler, for at få det.
det vil sige hvis jeg tager til laos eller cambodia så kan jeg få 60 dage i thailand jeg har været i thailand i 30 dage og skal rejse ud på onsdag 4 marts og jeg har planer om at tage til laos med tog for at blive i laos i en uge og gå på thaiambassaden for at få 60 dage mere er dette korekt
muslingskaller skrev:
hvor lang tid tager det at få turistvisa (60 dage) i laos og hvor ligger ambassaden
Du skal aflevere din ansøgning inden kl. 12, reelt nok inden 11.15, og kan så hente passet med visa næste dag kl 15. Alt efter hvilket tidspunkt af året du kommer der, kan der været et skiftende antal mennesker i køen. jeg synes at et i højsæsonen kan være en fordel at aflevere sin ansøgning så sent som muligt, ca 11.15, så er køen kortest muligt.
Det koster 1000 Bath, og du skal betale med Bath. De accepterer ikke laos penge, og dollars vil kun give problemer.
Ambassaden, adressen findes på nettet, men alle tuk tuk chauffører i Vientiane ved hvor den ligger, og du skal betale ca 100 Bath, for turen, ikke pr person, men for hele tuk tuk´en for en tur der ud. Mange lader tuk tukén vente på dem, jeg selv har altid taget en ny tilbage til byen.
Husk at der ikke er toilet på ambassaden eller i den umiddelbare nærhed.
Redigeret af d. 01/03-2009 02:45