Se indlæg|
Spisesteder
|
|
| Khun Tee |
Lagt på d. 09/03-2009 16:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Hej til alle. Jeg kunne godt tænke mig hvis der er nogen som kan anbefale et spisested, det skal være med levende musik og i romantiske omgivelser. Det skal ligge i Bangkok eller nord her for, det må ikke være det sædvanlige hvor alle sidder tæt op af hinanden. Håber der er nogen som kan hjælpe med dette, her foruden ville jeg gerne vide hvor man tager hen for at købe tøj til en dame på 40. På forhånd tak for hjælpen.
John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
|
| Superatlet |
Lagt på d. 11/03-2009 13:09
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
Jeg har tit spist på en restaurant der hedder Zanzibar, beliggende i det centrale BKK, Sukhumvit Soi 11. Det ligger ca. 200 m nede af soi'en på venstre hånd. Der er levende musik - som regel en farang-fyr der sidder og spiller på Piano og synger samtidig med. Det er dæmpet romantisk musik. Nogen gange har der også været fler-mands orkester, men der har jeg kun spadseret forbi restauranten. Jeg synes omgivelserne er ret romantiske - restauranten består foruden af indendørs borde af stor "terasse" som nærmest er en oase under skyggegivende træer. Dette giver det et meget diskret og privat miljø fra gaden. Borderne er placeret så man kan "være helt sig selv" i forhold til de andre gæster. Servicen er super god - jeg mener det kostede ca. 2500 bath for to personer incl drikkevarer de gange jeg har spist der. De ligger selv et service charge på 10% til regningen, så man skal ihvertfald ikke føle sig tvungen til at betale yderlige drikkepenge, medmindre man er til det! Maden er ikke afrikansk inspireret som man måske ville tro udfra navnet. Temaet er thai og italiensk. Der er rigt vinkort incl. bobler hvis det skal være rigtig romantisk .Se evt. disse link: http://www.bangko...angkok.htm http://www.restro...zibar.html |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 11/03-2009 14:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Khun Tee skrev: Hej til alle. Jeg kunne godt tænke mig hvis der er nogen som kan anbefale et spisested, det skal være med levende musik og i romantiske omgivelser. Det skal ligge i Bangkok eller nord her for, det må ikke være det sædvanlige hvor alle sidder tæt op af hinanden. Håber der er nogen som kan hjælpe med dette, her foruden ville jeg gerne vide hvor man tager hen for at købe tøj til en dame på 40. På forhånd tak for hjælpen. ![]() Prøv restauranten Sirocco på toppen af State Tower hvis det skal være romantisk. Fås næppe meget bedre i Bangkok. http://www.thedom...o_home.htm
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 11/03-2009 14:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Der er tidligere oprettet en tråd om dette emne, men en del gode svar Prøv at se http://www.dansk-...ad_id=3897 Kim
|
|
|
|
| Khun Tee |
Lagt på d. 11/03-2009 16:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Tusind tak for rådene så vil jeg prøve at kigge lidt på det. Hav en god dag. John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 11/03-2009 16:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Khun Tee skrev: Hej til alle. Jeg kunne godt tænke mig hvis der er nogen som kan anbefale et spisested, det skal være med levende musik og i romantiske omgivelser. Det skal ligge i Bangkok eller nord her for, det må ikke være det sædvanlige hvor alle sidder tæt op af hinanden. Håber der er nogen som kan hjælpe med dette, her foruden ville jeg gerne vide hvor man tager hen for at købe tøj til en dame på 40. På forhånd tak for hjælpen. ![]() Hej John! Hvis du er villig til at spendere KASSEN på nogle sindsygt gode steaks er det her stedet: http://www.landma...m/rrb.html Kanon udsigt og super lækkert og klasse service! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 11/03-2009 19:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
La Grenouille Chez Roberto ( Fransk ) 36 Sukhumvit Soi 18, Tel: 258-1327 Kobe Steak House ( Japansk ) 460 Siam Square Soi 7, Tel: 250-1417 / 250-1615 disse to kan godt anbefales med *** Rio Grill ( braziliansk ) 296 Rajthevee Road, Phayathai, Tel: 215-0808 denne vil jeg give ** 1/2 alle ud af 5 mulige. Redigeret af quickmouse d. 11/03-2009 19:13 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 11/03-2009 19:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Jeg har 2 gange været på dette sted levende musik og man sidder rundt om en sø , og maden er perfekt , og det er thaipriser, stedet hedder Natong restaurante Ratchadapiseak ( meangchai ) super hyggeligt, prøv det |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 12/03-2009 07:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Fido skrev: Khun Tee skrev: Hej til alle. Jeg kunne godt tænke mig hvis der er nogen som kan anbefale et spisested, det skal være med levende musik og i romantiske omgivelser. Det skal ligge i Bangkok eller nord her for, det må ikke være det sædvanlige hvor alle sidder tæt op af hinanden. Håber der er nogen som kan hjælpe med dette, her foruden ville jeg gerne vide hvor man tager hen for at købe tøj til en dame på 40. På forhånd tak for hjælpen. ![]() Prøv restauranten Sirocco på toppen af State Tower hvis det skal være romantisk. Fås næppe meget bedre i Bangkok. http://www.thedom...o_home.htm ![]() Er der nogen der kan sige mig HVOR dyrt det er i baren på Sirocco, F.eks en Singha eller en vodka-juice??? og hvad er deres DRESS-CODE for jeg kunne forstå der var noget. for jeg havde tænkt mig nogle fotos oppe fra sirocco. MVH.BJ |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 12/03-2009 12:40
|
|
BJ skrev: Fido skrev: Khun Tee skrev: Hej til alle. Jeg kunne godt tænke mig hvis der er nogen som kan anbefale et spisested, det skal være med levende musik og i romantiske omgivelser. Det skal ligge i Bangkok eller nord her for, det må ikke være det sædvanlige hvor alle sidder tæt op af hinanden. Håber der er nogen som kan hjælpe med dette, her foruden ville jeg gerne vide hvor man tager hen for at købe tøj til en dame på 40. På forhånd tak for hjælpen. ![]() Prøv restauranten Sirocco på toppen af State Tower hvis det skal være romantisk. Fås næppe meget bedre i Bangkok. http://www.thedom...o_home.htm ![]() Er der nogen der kan sige mig HVOR dyrt det er i baren på Sirocco, F.eks en Singha eller en vodka-juice??? og hvad er deres DRESS-CODE for jeg kunne forstå der var noget. for jeg havde tænkt mig nogle fotos oppe fra sirocco. MVH.BJ Her er kortet med priser fra restauranten, det giver en indikation af hvad det koster i baren. Deres drinks er ikke billige men det er jo heller ikke et sted man kommer for at drikke igennem: http://www.thedom...co_liq.asp Casual smart er fint nok, iført lange bukser, sko og skjorte kommer man langt - INGEN sandaler eller t-shirt . Hvis du tropper op i smoking vil du nok skille dig lidt ud
|
|
|
| Torbusa |
Lagt på d. 12/03-2009 14:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 101 |
Ethyggeligt sted vi gerne inviterer venner på besøg fra Danmark, er Condom and Cabbage der ligger i Sukhumvit Soi 12, ca 100 mtr. nede ad vejen til venstre. Man sidder skønt under høje træer med hængende mos, med god levende thai musik, og skøn thaifood til overkommelige priser, meget høflig betjening. En meget speciel atmosfære. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/03-2009 07:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Resturanten på Landmark-Bangkok på 35etage er kanon romantisk men som Pdrh@n(DTW) er det dyrt af h..... til Skal man også overnatte på hotellet,Så er det med at have guldbarer i lommerne istedet for Baht. Alle priser er også skrevet i dollars. Sirocco sky-Bar på taget af The Dom / State Tower er lige så romantisk. og der sidder man også i god afstand til andre gæster MVH.BJ Redigeret af BJ d. 13/03-2009 07:30 |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 13/03-2009 15:25
|
|
BJ skrev: Resturanten på Landmark-Bangkok på 35etage er kanon romantisk men som Pdrh@n(DTW) er det dyrt af h..... til Skal man også overnatte på hotellet,Så er det med at have guldbarer i lommerne istedet for Baht. Alle priser er også skrevet i dollars. Sirocco sky-Bar på taget af The Dom / State Tower er lige så romantisk. og der sidder man også i god afstand til andre gæster MVH.BJ Rolig nu, BJ. Landmark i BKK er et af mine favorit hoteller, og det er langt fra så dyrt som de fleste tror. F.eks " 75 sqm Deluxe Suite King with City View Separate Living Room with Deluxe Amenities Broadband Access For a Fee. 225.00 USD". Det er lang under halv pris i forhold til en by som København.
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

.

.