Se indlæg|
Centralt beliggende hotel i Pattaya?
|
|
| Jake |
Lagt på d. 13/03-2009 21:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Hej Kæresten og jeg skal for første gang et par dage til Pattaya og se cirkuset der :-) Nogen der kan anbefale et roligt, men centralt beliggende hotel til omkring 1000 baht? Gerne walkin-rate. (April måned) |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 14/03-2009 01:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Royal palace hotel Meget Centralt gå afstand til alt livligt. Men pænt og roligt. Prisen ??? mener ca.1200 med morgenmad. Men pas nu på i denne Lastens hule |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/03-2009 02:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jake skrev: Hej Kæresten og jeg skal for første gang et par dage til Pattaya og se cirkuset der :-) Nogen der kan anbefale et roligt, men centralt beliggende hotel til omkring 1000 baht? Gerne walkin-rate. (April måned) Ja så. I vil se det forfærdelige Pattaya. Og er det så planen at fortælle alle os der holder af Pattaya, hvor stor en skraldemødding det er? :-) Mit forslag er at i holder jer væk fra de egentlige centre, men cheker ind på et sted, hvor fra i kan tage til de "slemme" områder. Der er egentlig ingen grund til at bestille et værelse, det har jeg aldrig selv gjort. Tag af sted, og find et værelse når i ankommer. Naklua området, og Jomtien, er begge forstæder til Pattaya, hvor der er gode steder at bo og spise. Der er også alt det andet, men det virker måske mindre anmasende i Naklua og i Jomtien. Glæd jer til Bath busserne, hvor i betaler 10 bath pr næse, og så bare står af der hvor det passer jer. Det er dog lidt dyrere fra og til Jomtien, men det er stadig en super transport form, sammenlignet med andre turistområder i Thailand. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 14/03-2009 07:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Du skriver du skal have din kæreste med, i vil se Pattaya by night kan jeg forstå. Så kan jeg anbefale et hotel jeg selv bruger når jeg er i Pattaya. Hotellet hedder PATTAYA CENTRE HOTEL og ligger i Soi 12 på Beach Road og ikke langt fra Walking street. og Hotellet har 24 timers security både ude og inde Prisen er ca 250kr for et Dobbelt værelse på 14 etage Det kan jeg stærkt anbefale MVH.BJ PS. Da jeg var der ude siste år var de igang med en gennem renovering så det er nok ikke blevet ringere og det var MEGET godt før. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 14/03-2009 07:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Jake skrev: Hej Kæresten og jeg skal for første gang et par dage til Pattaya og se cirkuset der :-) Nogen der kan anbefale et roligt, men centralt beliggende hotel til omkring 1000 baht? Gerne walkin-rate. (April måned) Har boet her http://pattayabay...fault.aspx kanon beliggenhed og super lækkert , god service gratis p , wifi internet mm - store værelser - dejlig pool og restaurant på toppen af hotel , gratis tuk service ned til hovedgaden mm Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 14/03-2009 10:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Har ikke selv boet der, men det her ser ud til at overholde ønskerne: http://www.opeyde.../index.htm |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 14/03-2009 11:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Tak for svarene - det er faktisk mest min kæreste, der vil se det. Ingen fordomme dér ;-) Jeg vil blot bo roligt og centralt nær busstationen når vi kommer fra Koh Chang..... |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 14/03-2009 11:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Hej Jake. Jeg kan anbefale et hotel der hedder WHITE ROSE MANSION (søg på google) detter koster kun op til 1500 bath for suite og et normalt værelse koster 580 bath. Dette hotel ligger i en lille soi (Soi Yensabai) har pool og 24 timers sec med mere. Det eneste problem der kan være er at der nogle gange bor en del musliner men kan man leve med dette er det er SUPER sted. 5 min til strand og 5 min til 2 road. Altså i hver sin retning. Men har du lyst send mig en privat besked og jeg kan fortælle dig nærmere. Du kan også finde stedet ved at gå en tur på www.mapjack.com men er lidt svært at forklarer dig her. Jeg skal selv dertil meget snart med konen og vi bruger altid dette hotel som base (selv om vi ikke altid er der) Amagerdreng |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 14/03-2009 12:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Her er lidt af hvert at vælge mellem http://www.thaila...attaya.php Der har på et tidspunkt her på siden været en snak om et hotel der hed five high star eller noget i den stil. Jeg var forbi hotellet sidst jeg var i Pattaya, og det så virkelig OK ud til prisen og det er central pattaya. Prøv selv at søge lidt her på siden, så finder du nok tråden. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.