Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Min kæreste gennem 1½ år, der er Akha (Hill tribe), er endelig kommet til Danmark.
Hun har været her 1½ måned nu og det går okay, men ind imellem har hun rigtigt meget hjemve. Jeg vil derfor høre om der findes andre Akha herinde, gerne fra Københavns området (Jeg bor selv i Vanløse).
Redigeret af LKL d. 17/03-2009 22:41
Tillykke og held og lykke herfra.
For 6-7 år siden havde jeg en Akha-veninde. Dengang var det svært at skaffe et 14 dages "visum" så hun kunne forlade Chiang Rai provinsen og rejse i Thailand. Et nationalitetspas var (for hendes vedkommende)helt udelukket.
Derfor tror jeg ikke, du skal forvente at finde ret mange "gamle" Akhaer i DK.
jeg / min kone kender måske en der kommer der fra... hun kommer ihvertfald fra en landsby oppe i bjergene og hun taler kun lidt thai såå... måske.
jeg kommer tilbage senere....
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik.
Er i dag lykkelig Thai gift.
At tage til Thailand er som at rejse hjem.
Er eller var det ikke ret mange Opiumsdyrkende Bjergstammer
der kommer fra det område??? Chiang Rai ( THE GOLDEN TRIANGEL )
det er da hvad jeg har læst mig til ihvertfald.
MVH.BJ
Tak for de svar der er kommet indtil videre
Jeg ser frem til at høre mere fra dig vakse_vigo, men håber selvfølgelig også på svar fra flere (Også meget gerne fra andre nordthailandske bjergstammer).