Se indlæg|
Kan kærligheden sejre?
|
|
| jkchamp |
Lagt på d. 19/03-2009 08:32
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hej alle........ Er ny her på siden, men vil lige prøve med et indlæg/spørgsmål....... Jeg har fundet en pige i Nordthailand, som har et godt job og som vil færdiggøre en masterdegree i engelsk indenfor 6 mdr. Vi er blevet meget glade for hinanden og jeg har besøgt hende 4 gange hen over de sidste 2 år! Nu er tiden så kommet for hende til at komme her og det sker i starten af April(14dg) Vi glæder os afsindigt, men ved også godt at der er nogle beslutninger der snart skal træffes, da man jo ikke kan blive ved at voicechatte hele livet ![]() Hvad gør vi? Skal vi prøve livet her ell i thailand.....Hun har et godt job der og jeg her....Levestandarden er måske bedre her, men billigere der......Kan jeg lave noget der, kan hun her.....jeg synes spørgsmålene hober sig op....men håber på nogle kvalificerede svar fra jer, som måske har prøvet det før!! Kan kærligheden sejre? |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/03-2009 09:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Kaerligheden kan altid sejre.........om det er i DK eller TH maa vaere op til jer..........men sejre det kan den....ogsaa uden den store formue......... Held og lykke........ ![]() ps. jeg er stadig lykkelig efter godt 4 aar her i TH.........med Ning.....
Redigeret af Suk Rak Ning d. 19/03-2009 09:37 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/03-2009 11:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jkchamp skrev: Hej alle........ Er ny her på siden, men vil lige prøve med et indlæg/spørgsmål....... Jeg har fundet en pige i Nordthailand, som har et godt job og som vil færdiggøre en masterdegree i engelsk indenfor 6 mdr. Vi er blevet meget glade for hinanden og jeg har besøgt hende 4 gange hen over de sidste 2 år! Nu er tiden så kommet for hende til at komme her og det sker i starten af April(14dg) Vi glæder os afsindigt, men ved også godt at der er nogle beslutninger der snart skal træffes, da man jo ikke kan blive ved at voicechatte hele livet ![]() Hvad gør vi? Skal vi prøve livet her ell i thailand.....Hun har et godt job der og jeg her....Levestandarden er måske bedre her, men billigere der......Kan jeg lave noget der, kan hun her.....jeg synes spørgsmålene hober sig op....men håber på nogle kvalificerede svar fra jer, som måske har prøvet det før!! Kan kærligheden sejre? Hvor mon du mødte hende??? Og ja, i skal blive i Danmark. Eller... du skal få hende til DK permanent. Så har du fat i den lange ende. Indtil hun får alle løgnehistorierne fra thai veninderne i DK, er hun på udebane. Og ud fra det jeg har set, virker de forhold som har base i DK, langt bedre og langt sundere end dem i Thailand. Måske er det noget med at den danske mand i Thailand har fri aggang til sprut og kvinder, og kvinden har sin familie her. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.