Se indlæg
 Udskriv debat
ØL
sank
Grin Nu har man da igen vedtaget at det er sundere for de gamle knogler at drikke øl fremfor mælk Grin Grin fra EB

dr_dem
Hvad siger leverenSad

Suk Rak Ning
Og jeg som lige har sat oelknappen paa stand by, jeg rasler sq nok snart fra hinanden..........Frown
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Frank
Så er det ud md mælken Grin

sank skrev:
Grin Nu har man da igen vedtaget at det er sundere for de gamle knogler at drikke øl fremfor mælk Grin Grin fra EB

Og hvad med blodtrykket, og elefantfødderne, og de mange kilo?

Falder blodtrykket, forsvinder elefantfødderne, og taber folk sig af at drikke mere øl end mælk. På den anden side, hvem kan drikke 40 flasker mælk pr dag :-D

Og så køre på MC bagefter :-(

Frank
strejfer skrev:
sank skrev:

Og hvad med blodtrykket, og elefantfødderne, og de mange kilo?

Falder blodtrykket, forsvinder elefantfødderne, og taber folk sig af at drikke mere øl end mælk. På den anden side, hvem kan drikke 40 flasker mælk pr dag :-D

Og så køre på MC bagefter :-(

40 flasker mælk! Grin

stoney
Grinfy for fanden,mælk dette hvidlige fludiom som man hælder i forsvarsløse børn,hvem kan bilde folk ind at det er sundt,nej så hellere lidt ondt i hovedet af ølGrin
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!

sank
Angry Ja ja nu er Knoglerne altså vigtige for at man kan Motionere fra det ene selskabslokale til det andet Grin Grin Og så var det vist kun 1 øl Angry

huratho
Hej
Har i ikke set det logo " Lidt øl er lidt sundt, meget øl er meget sundt.
Suk, det er jo vigtigt at holde albuerne og skulderne stærkeGrinGrinGrin
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Spring til debat: