Se indlæg|
fængselsdom
|
|
| Mitchell |
Lagt på d. 24/03-2009 08:27
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 86 |
jeg var i retten i Nin bua Lum Phu i går med hende svindleren jeg er gift med, hun troede at jeg var rejst til Danmark for længst og havde givet op, og hun havde oven i købet pralet med at " se venner, sådan tager man røven på en farang, ha ha!", i retten i går hverken grinte eller smilte hun og hendes forbryderfar, de sad der på bænken i retssalen og hang med næbet, de havde fandmer ikke regnet med at jeg hev dem i retten. Dommeren var den samme som dømte mig for vold mod kællingen sidste år, han kendte sagen til bunds, han sagde at der var ingen grund til at forhandle om et kompromis mellem mig og dem, da sagen er for alvorlig til den slags, jeg måtte give ham 100% ret, han krævede en dissideret domsafgørelse i sagen, kællingen og hendes gangsterfar var ved at skide i bukserne i retssalen, hendes far ved godt at han nu står med det ene ben i fængsel. jeg fik at vide at jeg skulle fremskaffe vidneri sagen, og det er intet problem, kællingen var /er traditionelt gift med en betjent, hans kollegaer vil nu vidne i sagen mod ham, da hun jo har giftet sig med mig, mens hun kom sammen med ham, han har været det man på Thai kalder for "mangda", inddirekte luderkarl, og det har han mistet sin stilling på. Der falder endeligt dom i sagen d 3 september i år. Hendes far et yderst kendt af politiet i forvejen..., jeg stak hans straffeattest lige op i fjæset på ham i går, såå han blev klare over at jeg godt ved hvem han er. Ved siden af denne sag er den danske ambassade i Bangkok gåetind i bestikkelsessagen ,hvor kællingen har bestukket en dommer i Kriminalretten i Khon Khaen, jeg er blevet bedt om at komme til møde med guvanøren i Khon Khaen d.30 marts vedrørende denne korruptionssag, der falder brande. Havde jeg været alene, og ikke havde kendt den Thaifamilie som jeg bor hos nu ,der har forbindelserne op i systemmet, så kunne jeg roligt havde givet op og rejst hjem for længst, og det er jo hvad kællingen og hendes far bestemt havde regnet med, for det havde de fem andre faranger så de har snydt, jo gjort, de rejste hjem en efter en. efter som de var blevet snydt og bedraget på samlebånd, det har været utroligt let tjente penge for den gangsterfamilie, men nu strammes nettet om dem, og mit humør er ved at komme tilbage efter halvandet år i kulkælderen, jeg er ved at skrive en bog om det ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 24/03-2009 11:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Jamen det lyder da som om du har en go sag. Jeg vil så inderligt håbe at du vinder den, og at det korupte lort blir knaldet. ![]() Så går sådan en møgso rundt og i ledtog mad sin far, og tar røven på en godtroende farang. Nu skulle de simpelthen have den samme straf, som en farang ville blive udsat for. Hvis han ville blive knaldet for sådan nogle numre i Thailand. ![]() Jeg tror det er en ret go ide, at se pigen og familien lidt an et stykke tid. INDEN man indvolvere sig i et Thai-Forhold. hvis man VIRKELIG ønsker sig et forhold med en Thaipige. Trist historie for dig, men Held og Lykke i Retten. ![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 24/03-2009 11:24 |
|
|
|
| kimp |
Lagt på d. 24/03-2009 11:38
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 70 |
Tillykke, Det ser ud til at gå den rigtige vej. Held og lykke med det, herfra. mvh . Kim |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 24/03-2009 17:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja jeg ønsker da også at du vinder den sag ? Men uanset udfaldet så vil jeg da råde dig til at forlade området bagefter ? ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 24/03-2009 17:32
|
|
Ja det med at forlade området uanset dommens udfald?. Det ville jeg nok også overveje, om det ikke var det beste, for eget liv og legme at gøre. For det kunne jo godt tyde på at ham faderen er skrubelløs. Og derved også har et stor netværk, som ikke er hyggefætre at mødes med. JEG ville nok smutte!når lortet er overstået i retten. Husk på du har revet det meste af deres ellers faste danske GULD-indtægt væk. HELD OG LYKKE! ![]() MVH.BJ |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 24/03-2009 17:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Man kan saa undre sig over, hvordan det kunne gaa saa galt ?
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 24/03-2009 17:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Ja, jeg vil godtnok råde Mitchell til at kigge sig godt omkring, og helst forladet distriktet hurtigst muligt... Thai'er vil ha' hævn, husk det... JackH |
|
|
|
| Mitchell |
Lagt på d. 25/03-2009 09:04
|
Tak for opbakning ,jeg ser mig allerede godt for, da jeg er 100% opmærksom på at den gangsterfamilie sagtens kan finde på at sette en lejemorder på mig, det er næsten normen her i Thailand. jeg forlader Thailand når der er blevet afsagt dom ,det er helt sikkert ,men jeg ved også at kan de få mig nakket inden domsafsigelse, så falder der ingen dom, så jeg er meget bevidst om min situation nu. Thailænder tager hævn, ja, det gør de ,de hader at tabe ansigt selv om de udemærket ved at de har gjort noget forkert, Thailændere er " altid evigt uskyldige" ,de vil ikke indrømme at de har begået en bummert, det er alt tid modpartens skyld det hele , jeg har oplevet det flere gange, de ter sig som små børn i en børnehave når de bliver taget i at havde kvajet sig i nu en gang tak for opbakningen mvh Mitchell ![]() |
|
|
|
| Mitchell |
Lagt på d. 25/03-2009 09:31
|
Som Suk Rak Ning skriver, så kan man undre sig over hvordan det kan gå så galt som i mit tilfælde. For det første, så er der ingen Thaier der advare en farang om at han skal tage sig i agt for den og den, selv om Thaierne udemærket ved at den kvinde farangen er blevet varm på, ingen siger et ord, de smiler bare, for de vil ikke blandes ind i noget, ergo er det umuligt at vide om det er en engel eller en djævel man er blevet varm på, det må man som farang selv finde ud af. Jeg spurgte diskret kællingens arbejdskollegaer på det lokale amphoe om hvad de mente om kællingen ,de syntes at hun var rar og sød ,men de anede vist heller ikke noget som helst om at hun og hendes søster levede et ekstremt dobbeltliv. Hendes kollegaer hader hende nu for det nummer hun har gjort mod mig, de vidste ikke en skid om at hun var blevet gift med mig d.3 marts 2008, ind til jeg mødte op på amphoe Si Bun Ruang med billeder af brylluppet og det hele ,hun havde holdt det totalt hemmeligt, og hendes kollegaer udbrød, " hvad, jamen hun har jo en thaimand i forvejen" Den anden grund til at det kunne gå så galt var vel fordi at jeg så at hun havde et ærligt arbejde på det lokale amphoe , så jeg stolede på hende, havde det været en pige jeg havde mødt på strassen i Pattaya, så havde jeg set på hende med helt andre briller. hendes far havde vitterligt forstand på at opkøbe og sælge ris, mange kendte ham på ststens rismarked i Khon Kaen, ingen sagde et ord om at han var svindler ,de smilte bare, først bag efter der jeg fortalte dem på rislageret hvad der var sket, kunne de fortælle mig at de faktisk godt vidste at faderen var en skurk og platugle, denne mentalitet om bare at lades som ingen og bare smile selv om man godt ved at en person er et dumt svin, det er Thailandsk mentalitet, en mentalitet der er så anderledes fra dansk mentalitet. Jeg ville da naturligvis gøre en enden person opmærksom på at tredie part er et røvhul, hvis jeg vidste at en anden person var på vej til at blive snydt, men det gør man ikke her i Thailand, der smiler man bare ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 25/03-2009 09:38
|
|
Hvis jeg var dig ville jeg alleredeforlade landet allerede nu. Og så vende tilbage til domsafsigelsen i følgeskab med et par danske venner. Har du ikke nogen i DK der kan rejse med dig derned når der skal afsiges dom, og som kan mandsopdække dig mens i er i landet så du ikke er allene på noget tidspunkt. Selvom et skud fra afstand ikke er til at gadde're sig for. Og man kan jo også vende det hele og spørge sig selv er det virkeligt værd at sætte livet på spil for at få dem knaldet. For jeg kan forstå på det hele at du allerede nu mere eller mindre skal leve under jorden og konstandt være på vagt for ikke at miste livet. Ta og tænk grundigt over det. Selvom jeg godt kan forstå at du gerne vil have retferdigheden skal ske fyldest, men sådan tænker Thaierne IKKE. Jeg ønsker dig alt held og lykke og at de skrupelløse satanner bliver dømt og sat fast. MEN PAS PÅ DIG SELV ![]() MVH.BJ |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 25/03-2009 10:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Held og lykke med sagens gang, Mitchell. Jeg håber sgu på, du for alvor "får skovlen under" dem. Det ville være det rigtigste der kunne ske! Så ville andre faranger mere trygt kunne, begive sig ud i et forhold, uden frygt for at skulle miste alt!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 25/03-2009 10:26
|
|
Godt Mitchell, du er klar over din situation kan jeg forstå. Ja, jeg ved snart ikke hvad jeg skal mene om det dumt smilende, uansvarlige, lowlife-krapyl man bevæger sig rundt iblandt. En ting er sikker: Vi aner ikke en kæft om hvad der foregår inde bag facaden på de smilende idioter! Om det er strassen i Pattaya, hovedgaden i Nakhon nowhere, eller en idyllisk forstad til Bangkok. Same shit everywhere... ![]() JackH PS: HUSK NU hvordan det gik James Christensen og mange andre: VI ER PERKERE I DETTE LAND (THAILAND), GLEM DET ALDRIG NOGENSINDE!!!! |
|
|
|
| gg |
Lagt på d. 25/03-2009 10:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
Mitchell, al ære og respekt for du sikkert har været igennem et helvede, så synes jeg der mangler noget nuancering i historien. Hvad er egentlig starten på det hele? Du er dømt for vold mod hende? Istedet for kælling, kælling, kælling synes jeg det kunne være på sin plads med en objektiv forklaring af sagen. Jeg sad faktisk og ledte efter den knap hvor man ser forrige side da jeg var sikker på jeg var midt inde i en tråd! Håber ikke du bliver fornærmet, jeg føler bare jeg læser noget der er taget ud af kontekst. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/03-2009 11:56
|
|
http://www.dansk-...post_73678 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/03-2009 12:04
|
|
JackH skrev: PS: HUSK NU hvordan det gik James Christensen og mange andre: VI ER PERKERE I DETTE LAND (THAILAND), GLEM DET ALDRIG NOGENSINDE!!!! ![]() ![]() Man er vel ikke mere perle i Thailand end man goer sig til........??? ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Khun Tee |
Lagt på d. 25/03-2009 14:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Ja "ak og ve" Det er lige netop disse ting som den kære Le-si prøvede at fortælle om en gang i sin tid, hold da op alle de smæk han fik over snuden af bedrevidende her inde. Så moralen af dette lille indlæg må jo være "vil man ikke høre ja så må man jo føle" og jeg håber da at du får skovlen under dem, det er ikke rart at blive taget ved næsen og finde ud af at man bare er et mindre pengeinstitut for den man elsker. Mine tanker går hermed til Le-si for hans tidligere indlæg og med ordene at du havde sku ret. John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 25/03-2009 15:05
|
|
Suk skrev: Man er vel ikke mere perle i Thailand end man goer sig til........??? - hvortil jeg svarer: Næh, jeg har ingen problemer, har du??? Øh, jo, forresten, har lidt penge i klemme hos svoger macho-politimand, og da han har truet med at skyde en anden kreditor, holder jeg lav profil! Men det er jo kun en bagatel i forhold til hvad man ellers læser og hører om... Var i "mesterlære" på Phuket af flere omgange, det kan anbefales! Jeg larmer kun op herinde for at andre syvsovere skal vågne op... Det er nogle søde små perle-kyllinger du har der, de må vel blive til perlehøns når de er store??? ![]() Perle??? Har jeg været væk fra Danmarkistan for længe mon??? ![]() JackH |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/03-2009 16:03
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Mitchell skrev: jeg var i retten i Nin bua Lum Phu i går med hende svindleren jeg er gift med, hun troede at jeg var rejst til Danmark for længst og havde givet op, og hun havde oven i købet pralet med at " se venner, sådan tager man røven på en farang, ha ha!", i retten i går hverken grinte eller smilte hun og hendes forbryderfar, de sad der på bænken i retssalen og hang med næbet, de havde fandmer ikke regnet med at jeg hev dem i retten. Dommeren var den samme som dømte mig for vold mod kællingen sidste år, han kendte sagen til bunds, han sagde at der var ingen grund til at forhandle om et kompromis mellem mig og dem, da sagen er for alvorlig til den slags, jeg måtte give ham 100% ret, han krævede en dissideret domsafgørelse i sagen, kællingen og hendes gangsterfar var ved at skide i bukserne i retssalen, hendes far ved godt at han nu står med det ene ben i fængsel. jeg fik at vide at jeg skulle fremskaffe vidneri sagen, og det er intet problem, kællingen var /er traditionelt gift med en betjent, hans kollegaer vil nu vidne i sagen mod ham, da hun jo har giftet sig med mig, mens hun kom sammen med ham, han har været det man på Thai kalder for "mangda", inddirekte luderkarl, og det har han mistet sin stilling på. Der falder endeligt dom i sagen d 3 september i år. Hendes far et yderst kendt af politiet i forvejen..., jeg stak hans straffeattest lige op i fjæset på ham i går, såå han blev klare over at jeg godt ved hvem han er. Ved siden af denne sag er den danske ambassade i Bangkok gåetind i bestikkelsessagen ,hvor kællingen har bestukket en dommer i Kriminalretten i Khon Khaen, jeg er blevet bedt om at komme til møde med guvanøren i Khon Khaen d.30 marts vedrørende denne korruptionssag, der falder brande. Havde jeg været alene, og ikke havde kendt den Thaifamilie som jeg bor hos nu ,der har forbindelserne op i systemmet, så kunne jeg roligt havde givet op og rejst hjem for længst, og det er jo hvad kællingen og hendes far bestemt havde regnet med, for det havde de fem andre faranger så de har snydt, jo gjort, de rejste hjem en efter en. efter som de var blevet snydt og bedraget på samlebånd, det har været utroligt let tjente penge for den gangsterfamilie, men nu strammes nettet om dem, og mit humør er ved at komme tilbage efter halvandet år i kulkælderen, jeg er ved at skrive en bog om det ![]() Jeg forstår til fulde din harme osv. men dit sprog hjælper dig ikke, synes jeg. Der er vel ingen grund til at kalde en kvinde for KÆLLING jeg ved ikke hvor mange gange, du har selv valgt hende, selv osv osv. Din sag fortjener at folk respekterer dit sprog, håber at du er enig. Redigeret af d. 25/03-2009 16:05 |
|
|
|
| Larsen73 |
Lagt på d. 25/03-2009 16:27
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 49 |
strejfer skrev: Jeg forstår til fulde din harme osv. men dit sprog hjælper dig ikke, synes jeg. Der er vel ingen grund til at kalde en kvinde for KÆLLING jeg ved ikke hvor mange gange, du har selv valgt hende, selv osv osv. Din sag fortjener at folk respekterer dit sprog, håber at du er enig. Ahhh come on, tror nu heller ikke jeg ville omtale trunten som "kæreste" efter det Mitch har været igennem. Once you go Asian, you won't go Caucasian
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 26/03-2009 12:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Mitchell skrev: ...................................................................................................................... Den anden grund til at det kunne gå så galt var vel fordi at jeg så at hun havde et ærligt arbejde på det lokale amphoe , så jeg stolede på hende, havde det været en pige jeg havde mødt på strassen i Pattaya, så havde jeg set på hende med helt andre briller. ..................................................................................................................................... Mitchell, Kunne du måske uddybbe hvad du mener med det? . Jeg læser din "påstand" som : << Bar pige fra Pattaya = Bedrager - Svindler - Gold digger -osv.>> ![]() NEJ, Jeg føler mig ikke "ramt", men det kunne være at nogle ville føle det . Er der en anelse af fordomme eller har jeg misforstået noget. ![]() Jeg kan ikke forholde mig til din historie, for som en anden har hentydet har vi KUN hørte din version. Hermed ikke sagt at du "lyver", men der må være mere bag denne historie, som måske af gode grunde undlader du at fortælle. NEJ, jeg tager ikke hendes parti, for hun er sikkert "skyldig" i mange af de anklager som er luftet ud på den tråd. Jeg håber at du "vinder" den sag og har livet i behold, især når jeg tænker på den anden sag om korruption hvor du er involveret. Husk at : T.I.T , selv om "vi" burde sige fra , men som en anden har også sagdte til dig : Er dit LIV, dette værd ?
Redigeret af Lung Yao d. 26/03-2009 12:11 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ja jeg ønsker da også at du vinder den sag ?