Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Kan nogen anbefale et godt hotel, gerne typisk thai stil, hvor priser er ca 500 - 600 danske kr. for en dobbelt værelse. Om der 10 min gåtur til stranden betyder ikke noget, men ellers skal det gerne være lige i smørhullet,
Redigeret af bamp d. 26/03-2009 16:59
prøv shamrock in.500bath om dagen for et dobbelt.det er gammel og slidt,men rent, der er varmt og koldt vand,køleskab med 1gratis vand om dagen. købmands butik i samme bygning.et lille cafeteria er der også.
bamp skrev:
ØV ØV jeg troede jeg druknede i besvarelser
Så skulle du prøve at svine Thailand til, så falder der brænde ned det kan jeg godt fortælle dig.
Men forståligt nok for mange skriver noget være pis de ikke aner en skid om f.eks Pattaya
og det er oftest dem der ikke har turde ta der til for Pattaya er en fed by
men jeg har desvære aldrig været i Patong så dr kan jeg desvære ikke hjælpe dig
men prøv ellers hotel listen her på siden den er nem at finde rund i og der ligger
også en liste over hoteller i Patong.
Held og Lykke
MVH.BJ
bagerbager skrev:
prøv shamrock in.500bath om dagen for et dobbelt.det er gammel og slidt,men rent, der er varmt og koldt vand,køleskab med 1gratis vand om dagen. købmands butik i samme bygning.et lille cafeteria er der også.
Nok ikke lige det der blev søgt - han skriver 5-600 DKK pr dag hvilket jo er en smule højere klasse der ønskes....
bamp skrev:
Kan nogen anbefale et godt hotel, gerne typisk thai stil, hvor priser er ca 500 - 600 danske kr. for en dobbelt værelse. Om der 10 min gåtur til stranden betyder ikke noget, men ellers skal det gerne være lige i smørhullet,
til den pris du søger kan du evt prøve Club Andaman beach Resort - ligger 2min fra stranden med eget kæmpe pool og have område og sindsygt lækker buffet morgen mad mm
Redigeret af pdrhan d. 27/03-2009 07:48