Se indlæg
 Udskriv debat
hjelp en mor fra Thailand!!!
Anonym Bruger

http://www.facebo...2275106449

prasat
så er vi sku da nået toppen af tiggeri. nåååå hvor er det synd at de sover på madresser på gulvet som 80% af den thailandske befolkning gør.

prasat

pigalle
prasat skrev:
så er vi sku da nået toppen af tiggeri. nåååå hvor er det synd at de sover på madresser på gulvet som 80% af den thailandske befolkning gør.

prasat

Ja det må man da nok sige, skulle det være, er der nok andre der mere har brug for hjælp.

jesperfrb
De beder ovenikøbet om penge til selv at rejse til ThailandAngry

Fatter ikke hvis der er nogen der hopper på denAngry
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

kylling
Ja SUK er måske røget på den,han er ihvertfald medlem af gruppen SmileGrin

rinpoche
Vi sover selv på madrasser på gulvet, når vi er besøg hos svigermekanikken, og hvad så? Der er da ikke en seng i hele hytten.
Den omsorgsfulde mor kunne jo passende være blevet hjemme hos børnene istedetfor at tørre dem af på søsteren.

kylling skrev:

Du kan sgu da ikke sammenligne det suk er medlem for, han har skrevet om støtte til nogle hjemløse aidsbørn, og jeg har oz en profil på fb, men kunne da aldrig drømme om at støtte sådan en gang tiggeri her, men det suk har opfodret til støtter jeg op 100 %

Og du kan få linket her

http://www.facebo...8850951128

Redigeret af d. 23/04-2009 15:34

kylling
jsh71 skrev:
kylling skrev:

Du kan sgu da ikke sammenligne det suk er medlem for, han har skrevet om støtte til nogle hjemløse aidsbørn, og jeg har oz en profil på fb, men kunne da aldrig drømme om at støtte sådan en gang tiggeri her, men det suk har opfodret til støtter jeg op 100 %

Og du kan få linket her

http://www.facebo...8850951128

Prøv lige at se ordenligt efter
Redigeret af kylling d. 23/04-2009 15:37

ups ja kylling det havde jeg ikke lige set, men hvis suk har lyst skal han da have lov at støtte dem.

Troede fandme lige det var den anden med børnene du mente sorry jeg var lidt arrig

Django
Tak for kaffe. Ja fb kan bruges til meget Sad

M åske jeg skal skænke en af mine røde prikker, så sparer de jo at tænde lyset om aftenen Grin
Redigeret af Django d. 23/04-2009 15:42

kylling
jsh71 skrev:
ups ja kylling det havde jeg ikke lige set, men hvis suk har lyst skal han da have lov at støtte dem.

Troede fandme lige det var den anden med børnene du mente sorry jeg var lidt arrig

Jeg har aldrig at SUK ikke skal støtte dem, det er helt hans egen sag

kylling skrev:
jsh71 skrev:

Jeg har aldrig at SUK ikke skal støtte dem, det er helt hans egen sag

Hæ hæ kylling nej det mente jeg heller ikke, troede bare først du mente aidsbørnene og det ville da være synd og skam at sammenligne dem med det plat de laver på fb om det der tiggeri.

Men jeg må sgu godt nok indrømme jeg tvivler nu alligevel suk har støttet dem, han har vel bare meldt sig ind i gruppen, men igen man kan vel støtte dem man vil.

swed
kylling skrev:

Super god ide, masser af dumme faranger hopper sikkert på den, jeg måttte bare melde mig ind i gruppen,Wink

Klovn
Hvis nogle her har lyst kan i støtte mig næste gang jeg skal til Pattaya/bangkok/paragon,jeg mangler en
madras på et 5 stjernet hotel........samt lidt xtra lommepenge her vil det være pasende med 10000 thb
om dagen,jeg mener-man skal jo leve! og det er dyrt hvis man skal hele vejen rundt vis i forstår? jeg sender
gerne mit konto nr til seriøse sponsore!Grin

quickmouse
Django skrev:
Tak for kaffe. Ja fb kan bruges til meget Sad

M åske jeg skal skænke en af mine røde prikker, så sparer de jo at tænde lyset om aftenen Grin

næ, næ, Django de røde prikker kan vist ikke doneres, ellers godt forsøgt gammle swinger Wink
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

quickmouse
kylling skrev:

fordi man er medlem af gruppen er det da ikke ens betydende at man vil støtte dem økonomisk,
håber jeg da ikke, elller hvad, ja jeg spørger bare.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

rinpoche
Lyder som et værdigt formål, Speedmaster. Checken er i posten Wink

kylling
quickmouse skrev:
kylling skrev:

fordi man er medlem af gruppen er det da ikke ens betydende at man vil støtte dem økonomisk,
håber jeg da ikke, elller hvad, ja jeg spørger bare.

Læs nu for f..... hvad jeg skriver Jeg skriver MÅSKE

rinpoche skrev:
Lyder som et værdigt formål, Speedmaster. Checken er i posten Wink

Ja vi mangler bare et kontonr og koden til den så er der også 5000 kr herfra Grin

rinpoche
Ja, det manglede da bare, jsh71 Grin
Great minds think alike Wink

Spring til debat: