Se indlæg|
Nogen har fløjet CPH-LDN-SIN-BKK ?
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 27/04-2009 13:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
Hej. jeg kan godt tænke mig at flyve med den ny Airbus A380 til BKK, men har kun set at der findes p.t. kun rute mellem London - Singapore hvor Singapore Air har daglig flyv afgang. Så jeg tænker mig at købe separat SAS billet til CPH-LDN Heathrow (LHR), men jeg er i tvivl om: - Skal jeg skifte terminal på Heathrow ? - Hvis så jeg ikke kan tjekke min bagage fra CPH direkte til BKK, vel? Så skal jeg nødt til at forbi UK immigration, henter min bagage og tjekker ind igen? - Det kan tage over 20 timer med flyv og vente tid, men er det noget værd? Når man tænker på at man få lov til flyv med den ny A380 og det koster ret billigt (i alt ca. 6000 Dkr t/r fra CPH-...-BKK) i December måned, hvor man kan tage sted fx. d.16 Dec Hør gerne kommentarer... ![]() |
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 27/04-2009 16:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Jeg tror du skal hente baggagen og tjekke ind igen. Jeg skal på en ligende rejse næste måned når jeg skal fra Taipei i Taiwan over bangkok til danmark. Første del foregår med KLM og næste del med Thai. Jeg forespurgte så KLM om jeg kunne tjekke min baggage ind helt til danmark, men deres kunneservice kunne ikke love at det kunne ske. Det er lidt irriterende for hvis jeg kan tjekke den ind hele vejen kan jeg nok laste de 30 kg som min buisness class billet tillader med KLM. Men skal jeg hente baggagen så må jeg hellere undgå at lægge 30 kg i den. Ja buisness med klm var kun 800 kr dyrere end economy så jeg opgraderede lige. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/04-2009 16:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg vil ikke hænges op på kvalitet eller noget, men mener at airbus A380 fyves fra london (stansted) til kuala lumpur, og retur, med air asia. Så hvis du blot er fly interesseret og vil prøve flyet, er det nok en billig løsning. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 27/04-2009 17:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
singapore airlines det lyder fedt hvad har du måtte slippe for sådan en billet,,,,![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 27/04-2009 17:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
det er den sprit nye kæmpe airbus |
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 27/04-2009 17:24
|
Kenny>> så vidt jeg kan finde ud af har Air Asia end ikek bestilt en a380. på nuværende tidspunkt er 13 fly leveret og de er leveret til Singaport, Quantas og Emirates. Thai air har bestilt 6 med levering i 2011 (men de prøver at få den skubbet længere ud i fremtiden) |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 27/04-2009 20:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Air Asia flyver med en Airbus 340 med plads til 268 passagerer fra London til Kuala Lumpur
[img][/img]
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 27/04-2009 21:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
kennyhawk skrev: Jeg vil ikke hænges op på kvalitet eller noget,men mener at airbus A380 fyves fra 1) london (stansted) til kuala lumpur, og retur, 2)med air asia. ..................................................................... 1) http://tinyurl.co...nsted-EGSS RWY 05-23 = 10000ft = 3048 m Og da bredden er "kun" 46 meters, hvor meget banebelysning tror du det ville være tilbage efter en start. Så jeg tvivler meget at den ville for så kunne den være landet i :Kastrup-EKCH = 04L/22R 3,600m 11,811" Asphalt 04R/22L 3,300m 10,827" Asphalt Fra Airliners.net 2)On July 24, 2000, Emirates became the first customer making a firm order commitment, followed by Air France, International Lease Finance Corporation (ILFC), Singapore Airlines, Qantas and Virgin Atlantic. Together these companies completed the 50 orders needed to launch the programme. Later, the following companies also ordered the A380: FedEx (the launch customer for the A380-800F freighter), Qatar Airways, Lufthansa, Korean Air, Malaysia Airlines, Etihad Airways, Thai Airways and UPS. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 27/04-2009 22:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
jeg har fløjet med Singapore Air før, og synes det er fedt, så vil helst prøve også på den ny A380. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 28/04-2009 07:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
SQ A380 flyver London Heathrow du kan godt herfra checke baggage hele vejen igennem hvis du flyver med SAS til LHR - og ja du skal skifte terminal i LHR så hvis du tager et morgenfly fra DK skal du med A380 om aftenen ud af LHR den flyver vidst nok omkring kl 2300 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| and1978 |
Lagt på d. 28/04-2009 14:05
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
JEG HAR BESTILT BILLET TIL BANGKOK VIA LONDON GATWICK OG DUBAI MED EMIRATES MED AFREJSE BILLUND DEN 4 JUNI OG HJEMREJSE DEN 2 JULI TIL 4712 KR.JEG HAR CA 4 TIMERS VENTETID IALT I GATWICK OG DUBAI TILSAMMEN SÅ JEG SYNTES DET ER UDMÆRKET.SKAL FLYVE MED EN BOING 777-300ER FRA GATWICK-DUBAI-BANGKOK MED HELT NYE WIDESCREEN SKÆRME PÅ ECONYCLASS OG GOD SERVICE OG SKAL MED AIRBUS 380-800 HJEMAD FRA BANGKOK-DUBAI TIL DEN PRIS (4712) SYNTES JEG DET ER DET VÆRD NÅR MAN SKAL FLYVE MED EN A380 SOM FORØVRIGT STARTER PÅ RUTEN BANGKOK-DUBAI 1 JUNI. |
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 28/04-2009 14:33
|
and1978>>Husk lige at skrive med store bogstaver i et forum opfattes som om du råber. Så vil du ikke nok slå din Caps lock fra? |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

til kuala lumpur, og retur, 2)med air asia.