Se indlæg
 Udskriv debat
skam og skuffelse
Mitchell
Nu har jeg vaeret modig nok til at udpensle min situation her paa DTW, til skade fryd for nogen, til forsttelse for andre, men jeg er mere end udemaerket klar over at jeg ikke er den foerste og eneste danske mand der er blevet snyd og bedraget saa vandet driver, men jeg har skrevet aabent om det, og min sag er jo slet ikke faedig.
jeg kender tre Danske maend i Danmark som ogsaa er blevet snydt og bedraget, i beloeb der er meget stoerre end det jeg er blevet bedraget for, en af dem er blevet bedraget for 1 million Kroner i Jomtien, alle tre maend ved jeg kommer paa DTW , men ingen af dem skriver deres soerglige historie, og jeg spekuler paa om det har noeget med skam og skuffelse at goere, at man ikke vil fremstille sig som taberen , saa heller skjule sin skam og skuffelse, for hvad der skulle havde vaere den helt store kaerlighed, havnede i et totalt nederlag.
Jeg finder ikke at det er skam at fortaelle hvad man har vaeret ude for, det kan vaere "stof til eftertanke " til de naeste der skal ud og proeve lykken med en Thailandsk kvinde .
Jeg havde aldrig droemt om at hende jeg giftede mig med, hun og hendes soester ,de var proffesionelle svindler der roevrandte den ene giftelystne farang efter den anden, de begge havde fast arbejde paa det lokale kommunekontor i Si Bun Ruang, jeg kunne aldig droemme om at de var svindler i deres fritid, jeg foeler ikke skam over at jeg hoppede paa den, for alt saa jo perfekt ud.
Som jeg har sagt mindst 1000 gange til folk her i Thailand, hvade det vaeret en luder jeg havde modt i Pattaya som havde bedraget mig, saa ville jeg faktisk havde kunne tilgive hende, for saa kunne jeg i det mindste forstaa hende, og saa ville jeg havde kunne kalde mig selv for en klovn og kunne havde grint af det, og jeg ville saa allievel havde skrevet om det her paa DTW.
Nu var det altsaa ikke tilfaeldet, og jeg maa nok sige at kaellingen /konen ved navn Tas og hendes lillesoester ved navn Yokee ,de er fandmer proffessionelle i deres Bi-erhverv, lilleoster Yukee er i fuld gang med offer nummer esks i raekken, en arme englaender paa 52 aar, det er hende der er ide og bagmanden til denne form for 'forretning" i deres familie, at saa Tas er hoppet med paa den og aldrig havde regnet med at det ville faa konsekvenser, det er noget helt andet
De danske maend der foeler skam og skuffelse, de skulle se at komme til tastaturet og fortaelle deres historie, for de har vel giftet sig af et godt hjerte for at give deres kone og thaifamilie et bedre liv, og det burde disse gutter vaere en smule stolte af, der er intet at skamme sig overWink

Humi
Har du så advaret den 52 årige englænder?

dutling68
der er vel ikke noget at skamme sig overe det handler vel mere om at kommer videre i livet.og det er vel også på tide at du kommer videre, og lægger den kedelige oplevelse bag dig. eller har du for meget fritid så at du går og bliver indebrændt for det er ikke særligt sundt for helbredet. så kom nu videre......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Suk Rak Ning
Syntes nu nok at der er rigeligt med negative historie om Thai'piger.......

Enig med Dutling.............KOM VIDERE !!!!!!!
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Mitchell
hek mumi og Dutling, for det foreste er englaenderen i England med toesen, det var planlagt af Yokee, at naar man ikke horte noget fra mig mere, saa naeste offer.
jeg har ikke hans navn ,men ved at han blev gift med Yokee i marts sidste aar her i Thailand, der yukee taenkte " Mitchell er han vaek, nyt offer, Yukee , hun gaar trods alt i seng med sine "kunder", men jeg ved fra mine forbindelser, at den arme mand har kaboebt land til hende i et netvaerk af logne, falsk skoede, saa han tror at det er hans land i Nong Bua lam Phu, og hun er i England nu, faa at rippe ham for alt, samme tricks har hun gjordt over for to Amerikanske maend, og de kan intet stille op, husk paa.
jeg var paa det dyreste hotel i Nong Phu Lam phu sidste arr ,faar at gennemgaa hele gaestebogen 2 aar tilbage, da Yokee fortalte mig at de havde boet der sammen, jeg fandt ingen Engelsk mand ved navn Henniken, havde jeg fundet det, havde jeg slaaaet alarm til den Engelske ambassade med det samme, alligevel kontaktede jeg den engelske ambassade, men de gjorde intet, saa kaunne jeg ikke goere mere.
Jeg har mange fortrolige forbindelser i hele omraadet Nong Saeng Si Bun Ruaeng der giver mig korrekte informationer om situationen om Tas og om den gangsterfamilie, jeg har et meget stort netvaerk i tre provinser, og det er altsaa ikke et netvaerk af bla bla bla.
duting68 der staar og danser rundt med sjoveren, han er jo bare en af de fortabte danskere her paa DTW, der ikke aner om hvad fanden der er gang i, tilgiv idioten.Wink

Suk Rak Ning
Hvis man bare ved en lille smule mere om TH end det du giver udtryk for at Dutling ikke goer, saa var man aldrig havnet i en situation som DIN !!!Pfft

Saa jeg vil da lige saette et ? ved hvem der er idioten...........
Redigeret af Suk Rak Ning d. 05/05-2009 09:58

Efter ha kikket lidt på Mitchell indlæg virker det som en verdensmand har fundet en overmænd/kvinder der er lidt smartere end ham selvGrinGrin

lindy

Suk Rak Ning
GrinGrinGrin

dutling68
for mig viker du da klart som den fortabte dansker, som ikke kan komme videre i livet fordi du har haft en kedelig oplevelse.....så kom nu op på hesten igen Shock
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

kylling
Mitchell skrev:
hek mumi og Dutling, for det foreste er englaenderen i England med toesen, det var planlagt af Yokee, at naar man ikke horte noget fra mig mere, saa naeste offer.
jeg har ikke hans navn ,men ved at han blev gift med Yokee i marts sidste aar her i Thailand, der yukee taenkte " Mitchell er han vaek, nyt offer, Yukee , hun gaar trods alt i seng med sine "kunder", men jeg ved fra mine forbindelser, at den arme mand har kaboebt land til hende i et netvaerk af logne, falsk skoede, saa han tror at det er hans land i Nong Bua lam Phu, og hun er i England nu, faa at rippe ham for alt, samme tricks har hun gjordt over for to Amerikanske maend, og de kan intet stille op, husk paa.
jeg var paa det dyreste hotel i Nong Phu Lam phu sidste arr ,faar at gennemgaa hele gaestebogen 2 aar tilbage, da Yokee fortalte mig at de havde boet der sammen, jeg fandt ingen Engelsk mand ved navn Henniken, havde jeg fundet det, havde jeg slaaaet alarm til den Engelske ambassade med det samme, alligevel kontaktede jeg den engelske ambassade, men de gjorde intet, saa kaunne jeg ikke goere mere.
Jeg har mange fortrolige forbindelser i hele omraadet Nong Saeng Si Bun Ruaeng der giver mig korrekte informationer om situationen om Tas og om den gangsterfamilie, jeg har et meget stort netvaerk i tre provinser, og det er altsaa ikke et netvaerk af bla bla bla.
duting68 der staar og danser rundt med sjoveren, han er jo bare en af de fortabte danskere her paa DTW, der ikke aner om hvad fanden der er gang i, tilgiv idioten.Wink

JA Du må fandme have et kedeligt liv,find dog noget fornuftigt at foretage dig

Du spilder også alt for mange kræfter med dit ævl her på DTW

John
Syntes det er fint i debatterer, det er et interesant emne.

Vær gerne uenige men bliv ikke personlige.

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: