Se indlæg
 Udskriv debat
En traels uge :(
Thjaa
det hele starte den 26/4 hvor vi blev ringet op at nu var min kone broger kommet paa hospitalet .. da min kone fandt udaf vilket hospital han var kommet paa vil hun der op med det samme for at faa floette ham til en andet hospital da hun ik kunne lige dette han var kommet paa som hun sage folk doere paa dette og de laere som er paa det er ligeglad de kiger gerne paa uden at goere naade

saa jeg maate starte min mega gammel bil for at koere 600 Km saa vi kunne faa floette ham

vi naade ik linger en 140 Km klokken 03.00 om nattet saa roeg min vandpumpe i blien og jeg skulle ik koere linger foere dette var lavet

heltivis var der en paa den benzin stasjon der hade et nummer til en der vil hente bilen og lave dem med det samme

dette var en dyr omgang syns jeg selv det koste 5000 Bat
naa men bilen var fertig klokken 10.00 og vi kunne forsette vores ture op for at faa floette min kone broger

da vi kom der op fik fik min kone diskoter med de drokter som var paa dette hospital og fik dem overbevist at han skulle floettet til et stoere hospital med fler dokter

saa i menst hun gjore dette kunne jeg lige smutte ned til ATM og hente nogen penge

det skulle jeg ik have gjort der var naade gal med maskindem og snuppet mit kort .
jeg ringet saa til banken og sage at de lige skulle komme og give mit mit kort tilbage

jeg fik det svare at de desvere ik kunne komme i dag da den bank laa over 600 Km fra ders atm maskine og der vil foest komme servis paa nesten da men de kente problemmet fler hade ringet om det samme
det kunne jeg ik leve med og ringet 10 gang til dem til jeg kunne faa fat i en person som hade naade at sige men da han enlig ogsaa var lige glad gik jeg over paa den anden sige af gaden hvor po;itiet altig er og ringet en gang til hvorr jeg gav politiet min telefon i det jeg hade lovet ham 500 Bat vis han kunne paa en eller anden maade faa banken til at give mig mit kort den samme dag
og Utrolig nok efter en linger samtale i mellem banken og den politimand
kunne de ligepluslig godt komme men jeg maate vente 5 timer sage de som blev til 7 timer

naa da jeg enlig hade faade mit kort igen kunne vi koere til det nye hospital vor hins broger nu var andkommet til og hade varet under kniven

vi fik afvige at nu var alt Ok og han kunne da ogsaa tale og smile
vi blev der i nesten 2 dage til min kone troge at nu var det hele ok

vi koeret saa hjem i den tro at nu gik det hele jo godt igen
vi kom hjem klokken 19.00 og jeg var traet og gik i seng klokken 04.00 ca ringet vores telefon med en dorlig nydhed at min kone broger desvere var dood saa igen maate jeg starte bilen op og koere der op med hele familen
for at begrav ham

nu har vi saa et andet problem der er ingen til at kigge efter sviremore
en 82 aar gammel dame som er 100% blind og er 70% doev
saa hin har vi maate tage med til bangkok for at tage af hin saa nu har hun indtage mit gaeste versel og her er vi lige nu i dag for 1 time sigen vi kom hjem

en traels Uge kan jeg kun sige
Livet er forkort til store problemmer

Django
Ja den må siges at ha været rigtig meget træls.

bagerbager
håber du har fået sovet lidt. det var da ikke så heldigt med alle de ulykker du har været udefor.jeg håber for dig at lykken vender tilbage snart.

Larsen73
Damn det var da godt nok meget på en gang.
Tror jeg ville smutte forbi det lokale templet ved næste lejlighed Wink
Once you go Asian, you won't go Caucasian

Johnson
hold da op en skidt dag, føler med dig. Stort af dig at hjælpe din kone og hendes familie så meget. Respekt til dig.

ingolf
Det var godt nok mange ulykker på en uge, og den med vandpumpen til 5000baht, var grov--men har man problem, udnytter de det.

Var selv ude for at konen låste bilen med nöglerne i, og motoren igang. "låsesmeden" kom, og ville have 1000baht for at åbne dören--det tog ham under 10 sekunder, at stoppe ståltråd ned ved ruden og låse op bilen.Sad

Ingolf

noidam
ja ingolf, det med at glemme nøglerne i bilen så jeg også for et par år siden i pattaya, da var det godt nok farangen der havede glemt nøglerne, hans kone råbte og skreg, ja alle skulle jo høre hvor dum han var, han satte sig bare på en stol, hun blev ved med at råbe og skrige.
da dette havede stået på i ca. 15 min, gik han hen og smadrede sideruden satte sig ind og kørte, ja uden konen. da holdt skrigeriet op.Pfft

Thjaa
ja nu har jeg faade sovet .. jeg gik i seng lige efter jeg hade skravet dette og jeg har faktis sovet heledagen vaek i gaar og denne nat med saa jeg foeler mig frask igen

naa men livet er jo ikke altig naade godt men jeg overlever nok selom at skoen har prasset ledt paa det siste

... safoelti vil jeg hjelpe min famile
de har ikke forsoegt at bruge mig som atm og derfor kan jeg hjelpe til

selv da jeg skulle koere hins soester og onkle der op til begravslen betalte de godt det 50%
af benzien

saa ledt godt var der da i det minste

Jeg kan smile igen

Suk Rak Ning
Godt at du kan smile igen, ovenpaa saadan en trist omgang.
Wink

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

thjaa skrev:
det hele starte den 26/4 hvor vi blev ringet op at nu var min kone broger kommet paa hospitalet .. da min kone fandt udaf vilket hospital han var kommet paa vil hun der op med det samme for at faa floette ham til en andet hospital da hun ik kunne lige dette han var kommet paa som hun sage folk doere paa dette og de laere som er paa det er ligeglad de kiger gerne paa uden at goere naade

saa jeg maate starte min mega gammel bil for at koere 600 Km saa vi kunne faa floette ham

vi naade ik linger en 140 Km klokken 03.00 om nattet saa roeg min vandpumpe i blien og jeg skulle ik koere linger foere dette var lavet

heltivis var der en paa den benzin stasjon der hade et nummer til en der vil hente bilen og lave dem med det samme

dette var en dyr omgang syns jeg selv det koste 5000 Bat
naa men bilen var fertig klokken 10.00 og vi kunne forsette vores ture op for at faa floette min kone broger

da vi kom der op fik fik min kone diskoter med de drokter som var paa dette hospital og fik dem overbevist at han skulle floettet til et stoere hospital med fler dokter

saa i menst hun gjore dette kunne jeg lige smutte ned til ATM og hente nogen penge

det skulle jeg ik have gjort der var naade gal med maskindem og snuppet mit kort .
jeg ringet saa til banken og sage at de lige skulle komme og give mit mit kort tilbage

jeg fik det svare at de desvere ik kunne komme i dag da den bank laa over 600 Km fra ders atm maskine og der vil foest komme servis paa nesten da men de kente problemmet fler hade ringet om det samme
det kunne jeg ik leve med og ringet 10 gang til dem til jeg kunne faa fat i en person som hade naade at sige men da han enlig ogsaa var lige glad gik jeg over paa den anden sige af gaden hvor po;itiet altig er og ringet en gang til hvorr jeg gav politiet min telefon i det jeg hade lovet ham 500 Bat vis han kunne paa en eller anden maade faa banken til at give mig mit kort den samme dag
og Utrolig nok efter en linger samtale i mellem banken og den politimand
kunne de ligepluslig godt komme men jeg maate vente 5 timer sage de som blev til 7 timer

naa da jeg enlig hade faade mit kort igen kunne vi koere til det nye hospital vor hins broger nu var andkommet til og hade varet under kniven

vi fik afvige at nu var alt Ok og han kunne da ogsaa tale og smile
vi blev der i nesten 2 dage til min kone troge at nu var det hele ok

vi koeret saa hjem i den tro at nu gik det hele jo godt igen
vi kom hjem klokken 19.00 og jeg var traet og gik i seng klokken 04.00 ca ringet vores telefon med en dorlig nydhed at min kone broger desvere var dood saa igen maate jeg starte bilen op og koere der op med hele familen
for at begrav ham

nu har vi saa et andet problem der er ingen til at kigge efter sviremore
en 82 aar gammel dame som er 100% blind og er 70% doev
saa hin har vi maate tage med til bangkok for at tage af hin saa nu har hun indtage mit gaeste versel og her er vi lige nu i dag for 1 time sigen vi kom hjem

en traels Uge kan jeg kun sige

Held og lykke. Positivt at svogeren virkelig var syg. Sørgeligt at han døde.

Al medvind på din families cykelsti ønskes hermed.

Thjaa
naa men vores uheld i familen er ikke stoppet i nu

for 3 timer sigen blev vi igen ringet op nu er min kone fetter dood

jeg kente han ik serlig godt jeg hade da talt med ham fler gang da den ene af hans datter er gift med en svensker og det hus de bode i op i landbyen var bykket at den svensker
men da svensker og hans kone bore i swe kom jeg der ik saa tidt kun naar han var i thailand paa besoeg

saa enu engang har min kone det dorlig jeg bliver hjemme da sviremor er saa gammel at hun ik skal vil med paa den lange rejse en gang til saa vi bliver i bangkok

Som man siger Uheld kommer aldri alene dette har vores famile lige faade bevist paa det krafti
nu syns jeg godtnok at det brute stoppe

Larsen73 skrev:
Damn det var da godt nok meget på en gang.
Tror jeg ville smutte forbi det lokale templet ved næste lejlighed Wink

Jeg har selv indenfor de sidste tre måneder haft en tragedie helt inde på livet, er ved at komme mig så småt over mit tab. Jeg ved ikke, kære Larsen Angry om et besøg i et tempel ville have hjulpet. Cool

Men jeg kan som tidligere i den rette tråd om hospitaler og forsikringer, kun gentage mine anbefalinger af at man forsikrer sig selv og sine aller nærmeste i det land i Asien, hvor man nu end er.

Det vil gøre det noget nemmere at klare sorgen, alle følelserne som kommer med, hvis man ikke skal kæmpe med enorme hospitalsregninger samtidigt. Jeg taler desærre af egen erfaring Sad

Redigeret af d. 09/05-2009 07:24

fckguld
noget af en oplevelse, håber du trods alt er ok , men stor ros du gjorde alt .

Spring til debat: