Se indlæg
 Udskriv debat
Besøg kærste
surfingsam
om en uge rejser jeg til thailand, for at besøge min kærste.
hun bor i surin distrikt samrong thap.
Det er første gang jeg skal være i hendes hjemby, tænkte på om nogen har gode råd til almendelig god opførsel. Er faktisk lidt nervøs for at gøre noget forkert.
Jeg kommer jo til at se hele famlien.

Jeg har lige været afsted, og besøge min veninne og hele hendes familie for første gang, jeg havde også mange tanker omkring dette, de var helt nede på jorden, så almindeligt pæn opførsel og et smil kommer man rigtig langt med, husk wai og sawadee krap.
Og pludelig tænkte jeg ikke mere over det.
Gaver er aldrig en dårlig ide, jeg købte en masse Anton berg chokolade, det faldt i god jord, og var også klar til at betale benzin eller middag hvis vi var nogle steder, da de jo gav mig i hoved og r.. når vi var hjemme i huset.
De var simpenthen så søde og venlige mod mig, at det hele bare blev så naturligt.
God tur :-)
Redigeret af d. 09/05-2009 07:10

fckguld
held og lykke bare vær dig selv, lad være spille den rige onkel fra amerika, jeg husker også altid lidt små gaver ,giver en tank fuld bensin til min kones far og inviterer familien på besøg i vores hus, eller ud spise,vi bestemmer selv hvordan vi vil respekteres,de ser alt for mange falang spille smarte med penge, tag det med ro og følg dit hjerte.

surfingsam
At komme og spille rig og smart farang ligger mig totalt fjen.
Så det sker ikke.
Hvad penge angår har jeg en ide, om at give dem til min kærste, Så de kommer fra hende og ikke mig.
Tak for svarerne

Spring til debat: