Se indlæg|
.
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 23/05-2005 13:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
jeg kunne nu oså komme med 10 historier der viser lige det modsatte men hvem er der flest af og og og det kommer meget an på hviken kone man selv har for er konen til det dårlige så vil hendes veninder være til det samme og derfor historierne med dårlige thai piger men er din kone en af de gode så er bekendtskaberne højest sandsynlig de samme og historierne med god thai piger konklution vi er nogen som kender det dårlige miljø og kan advare om det og der er andre der kun kender thaierne fra den gode side og kan råde om det Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 23/05-2005 14:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
surin999 skrev: jeg kunne nu oså komme med 10 historier der viser lige det modsatte men hvem er der flest af og og og det kommer meget an på hviken kone man selv har for er konen til det dårlige så vil hendes veninder være til det samme og derfor historierne med dårlige thai piger men er din kone en af de gode så er bekendtskaberne højest sandsynlig de samme og historierne med god thai piger konklution vi er nogen som kender det dårlige miljø og kan advare om det og der er andre der kun kender thaierne fra den gode side og kan råde om det Hej Surin. Nu vil jeg lige give din nuværende kone lidt roser fra DIG, du har dine dårlige fortællinger fra din eks. Du har da fortalt du har verdens bedste kone. ![]() |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 23/05-2005 16:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
hej jeg kender begge sider. 5 år med en thai pige der mere og mere, blev trukket ind til de dårlige piger, med spil og bedrag til følge. i den tid havde jeg igennem hende mange dansk thai bekendtskaber, mange af disse er idag endt i skilsmisser og i 90 % af tilfællene er det pga. pigens opførsel, kun i et tilfælle var manden et fjols, som hun med god grund burde have stukket af fra. men hun var heller ikke en engel og det endte faktisk med at han smed hende ud. så havde nogen spurgt mig for et par år siden, så havde jeg givet surin999 ret, at det meste af det danske thai miljø er betændt og fuld af piger der ikke er værd at samle på. de par ægteskaber jeg den gang kendte der gik godt, troede jeg var undtagelsen fra reglen. men idag er jeg i gang med andet år med verdens dejligste kone (så surin999´s kone må højeste være den næst dejligste kone )jeg har idag droppet alle thai/dansk bekendtskaber fra den gang, lige på nær de to hvor det gik godt og de nye bekendtskaber/venskaber der siden er kommet til, er alle fra gode lykkelige ægteskaber, netop pga min kones indstilling til spil og bedrag. hun vil intet have med de andre at gøre. så hvis min nuværende kone havde været min første thaikone så havde jeg heller ikke troet på surin999 og andre´s beskrivelser af thai miljøet i danmark. men idag ved jeg at meget af miljøet er betændt og man har bedst af at holde sig fra det, men der er også mange lykkelig par hvor alt går godt, men de er ikke så tydelige i offentligheden som de dårlige piger da de ofte har små vennekredse jeg har udover det fjols jeg skrev om kun to gange mødt en mand der ikke behandlede sin kone godt faktisk var det kun det ene par der var gift og i begge tilfælle tog pigen tilbage til thailand så personligt ville jeg aldrig starte et forhold med en enlig thai pige i danmark |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 23/05-2005 16:49
|
hej sneppevej du skriver : Hæng os ikke op på uoverensstemmelser i historierne. De er beskrevet så godt jeg formår. Alle historierne er 100 % sandfærdige. nu tror jeg ikke at jeg kender nogen af dem du skriver om men husk nu at alle historier har to sider så lad mig lige spørge dig siden du skriver at de er 100 % sande a:har du også fået mandens historie i alle tilfællene???? b:eller kender du dem og deres privatliv så du igennem personlige oplevelser kan fortælle om deres problemer ?? c: hvis ikke hvorfor skulle de så være sande og ikke bare veninde snak eller baggrunds historier til en nuværende kærste/ægtemand ? |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 23/05-2005 17:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
hej sneppevej! Jeg kan give dig ret uden at kende de naermere detaljer! Selvfoelgelig er der altid to sider... ![]() Men da jeg studerede blev jeg inviteret hjem hos en studie kammerat som var gift med en thai... Stor var min overraskelse da jeg saa at han havde sat et beslag paa doeren og maatte foerst aabne haengelaasen inden han kunne aabne doeren Jeg sagde Hv..f. er det? og fik det svar, at man jo ikke kan stole paa en thaipige og at hun skulle ikke loebe rundt mens han var i skole... Pigen var naesten desparart og jeg hoerte senere at hun 'snoed' sin mand for at faa penge saa hun kunne tage tilbage til Thailand Hun ville aldrig gifte sig igen![]() |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 23/05-2005 18:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
hej jeg vil lige sTARTE MED AT UND SKYLDE TIL DEM DER HAR EN UNG KONE nu skriver du om de piger der er blevet enlige næsten alle har taget en mand der er meget ældre end dem selv så det er måske grunden til at de er enlige idag grunden er måske at mange af de unge mænd der er på barende bare vil have det sjovt og så er de jo ikke så neme at komme med hjem og få opholds tilladelse men en ældre mand som kommer ned og blir snoet om deres lille finger forde de er unge smukke og meget sjamerende er måske meget nemere at få fat i så de kan komme ud af det miljø de er i og da de ikke kender til andet end thaikultur er det måske i deres hoved en billig pris at betale men så kommer de op til dk hvor de pluselig har rettigheder der er mænd på deres egen alder og der blir ikke set skævt til dem hvis de finder end anden da det jo er en gamel gris hun har giftet sig med ![]() jeg tvivler ikke på at der kan være kærlighed imellem ung og gammel da jeg selv har haft end samboer der var 8 år ældre end mig men her sker det jo ret ofte at en thai er gift med en ældre mand husk lige at hvis du er gift med en yngre thai og du sider og læser det her er det naturligvis ikke dig jeg skriver om ha ha ![]() |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 23/05-2005 18:25
|
MisterM skrev: hej sneppevej! Jeg kan give dig ret uden at kende de naermere detaljer! Selvfoelgelig er der altid to sider... ![]() Men da jeg studerede blev jeg inviteret hjem hos en studie kammerat som var gift med en thai... Stor var min overraskelse da jeg saa at han havde sat et beslag paa doeren og maatte foerst aabne haengelaasen inden han kunne aabne doeren Jeg sagde Hv..f. er det? og fik det svar, at man jo ikke kan stole paa en thaipige og at hun skulle ikke loebe rundt mens han var i skole... Pigen var naesten desparart og jeg hoerte senere at hun 'snoed' sin mand for at faa penge saa hun kunne tage tilbage til Thailand Hun ville aldrig gifte sig igen![]() noget af et svin din studiekammarat havde det været mig der havde oplevet det så var jeg gået direkte til politiet |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/05-2005 18:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
rolan skrev: hej jeg vil lige sTARTE MED AT UND SKYLDE TIL DEM DER HAR EN UNG KONE nu skriver du om de piger der er blevet enlige næsten alle har taget en mand der er meget ældre end dem selv så det er måske grunden til at de er enlige idag grunden er måske at mange af de unge mænd der er på barende bare vil have det sjovt og så er de jo ikke så neme at komme med hjem og få opholds tilladelse men en ældre mand som kommer ned og blir snoet om deres lille finger forde de er unge smukke og meget sjamerende er måske meget nemere at få fat i så de kan komme ud af det miljø de er i og da de ikke kender til andet end thaikultur er det måske i deres hoved en billig pris at betale men så kommer de op til dk hvor de pluselig har rettigheder der er mænd på deres egen alder og der blir ikke set skævt til dem hvis de finder end anden da det jo er en gamel gris hun har giftet sig med ![]() jeg tvivler ikke på at der kan være kærlighed imellem ung og gammel da jeg selv har haft end samboer der var 8 år ældre end mig men her sker det jo ret ofte at en thai er gift med en ældre mand husk lige at hvis du er gift med en yngre thai og du sider og læser det her er det naturligvis ikke dig jeg skriver om ha ha ![]() Hva så rolan du skriver at når man er en gammel mand så er manden en gris!!! Alt er vel relativt om hvor stor aldersforskellen er, men hvad så når manden er gammel og rig så man et rigt svin.... Man hører sgu aldrig noget når manden/damen har mange penge men ligeså snart det har noget med en thai pige at gøre så der røre i andedammen. Redigeret af d. 23/05-2005 18:30 |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 23/05-2005 18:47
|
Kaere Rolan... Og jeg troede at du havde forstand paa thailansk kultur... ![]() HaHaHaha ![]() Selvfoelgelig har du ret i nogle af dine synspunkter ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 23/05-2005 18:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Ja der er store problemer, hvis der skrives om det negative med den ene slags briller, så skal der nærmest fremlægges psygolog rapport, og alle sider skal høres eller er der et link til sagen. Og med de andre briller er det ikke bedre. Det lyder ikke som om Thailænder er helt normale mennesker når, der skal læses bøger om Thai falang, kulturbaggrund, sin-sod o.s.v. inden man er færdig med denne brugsanvisning har kvinden været gift i flere år. Jeg mener nok problemerne er noget ude af trit med virkeligheden. Hvorfor ikke bare lade fornuften råde, hvis man bruger den indvendige side af hovedet går det nok ikke helt galt. |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 23/05-2005 19:13
|
oleskyum skrev: Ja der er store problemer, hvis der skrives om det negative med den ene slags briller, så skal der nærmest fremlægges psygolog rapport, og alle sider skal høres eller er der et link til sagen. Og med de andre briller er det ikke bedre. Det lyder ikke som om Thailænder er helt normale mennesker når, der skal læses bøger om Thai falang, kulturbaggrund, sin-sod o.s.v. inden man er færdig med denne brugsanvisning har kvinden været gift i flere år. Jeg mener nok problemerne er noget ude af trit med virkeligheden. Hvorfor ikke bare lade fornuften råde, hvis man bruger den indvendige side af hovedet går det nok ikke helt galt. Helt enig ![]() |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 23/05-2005 23:43
|
|
hej jhs jeg mener ikke at man er en gammel gris forde mand har en ung kone tængte at den kunne misforstås derfor havde jeg sat ansikt med skævt smil så man skulle forstå ironien men sådan er der mange som ikke er i thaikrese som tænker vi kan jo nok blive enige om at der er nogle fordomme mod os som er thai-asiatisk gift ung eller gamel ![]() |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 23/05-2005 23:51
|
|
hej mister m nej jeg har ikke forstand på thailansk kultur ![]() men jeg prøver ligesom ole skriver at bruge min sunde fornuft vi skal vel bare tilbage til vore beste forældre da man også blev gift mere af fornuft og sikkerhed end af kærlighed og forelskese og kærlighed er og blir jo nok opfattet på hver sin måde dansk kontra thailansk ![]() |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 24/05-2005 05:38
|
Hej Rolan Er enig med dig ![]() Jeg fylder snart 65 og personligt mener jeg at det ville vaere uansvarligt af mig hvis jeg giftede mig igen og fik boern ![]() Uanset om det var en dansker eller en thaier ![]() Baade i Danmark og i Thailand er der aeldre maend som bliver gift med unge piger Begge steder er der unge piger som synes at aeldre maend er mere rolige og forstaaende end unge maend.![]() Uanset det holder jeg meget af mine kvindelige thailandske bekendte og gaar meget gerne ud sammen med dem uden at taenke paa hvad andre tror ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Hun ville aldrig gifte sig igen