Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
HUSK DET!
|
|
| VIP |
Lagt på d. 11/05-2009 14:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
http://ekstrablad...166119.ece
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
|
Lagt på d. 11/05-2009 15:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hvad er det for noget forretning man ikke må går med sko på? Kan ikke komme i tanke om noget |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 11/05-2009 16:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Frisør, massør, klinikker, apoteker, internet-cafeer, en del købsmandsforretninger/små supermarkeder, specielt hvis de har AC og klinker på gulvet, så smider folk skoene. Det er nu nok med forskel afhængig af om man opholder i et turist-mekka eller mere lokalt. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 11/05-2009 16:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Helt enig Rin, Igen??????? Efter at have læst artiklen, er jeg faktisk enig med mange af de ting der står, men alt efter hvor man er!!!!!!!!!!!!!!!! Blandt andet har de glemt at skrive om mennesker der går rundt i byen i badetøj
Redigeret af jesperfrb d. 11/05-2009 16:34 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Humi |
Lagt på d. 11/05-2009 16:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Gælder NR. 7. stadig? "Vis ikke følelser offentligt. Selv det at holde i hånden er ikke velset. For slet ikke at tale om kys eller omfavnelser." Jeg gav da knus til familie medlemmer? |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 11/05-2009 16:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Alt skal tages med et grandsalt! Det er på gaden det ikke er vel set! Hjemme er alt tilladt, måske
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 11/05-2009 16:57
|
|
hehe, Humi, jeg kan lige se at jeg havde prøvet den på min svigerfamilie, jeg tror jeg var røget direkte i en benlås og havde fået et gummikødben mellem tænderne, således at jeg ikke uforvarende skulle komme til at bide min tunge over. Nu ved jeg ikke hvad den blåt vogn er kaldt i Thailand, men det var den de ville ringe til derefter. ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 11/05-2009 17:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
![]() Knus til familien(thai delen)...GYS! Rinpoche beskriver det helt godt...55555555 |
|
|
|
| CHINGCHOK |
Lagt på d. 11/05-2009 17:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Præsis Rinpoche, Her er du inde på noget, som er overordentligt svært at forstå for folk fra vesten. Kulturforskellen her er meget stor og er årsag til mange misforståelser både den ene og anden vej. จิ้งจก
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 11/05-2009 17:44
|
|
Jeg er sikker på at vi kan lave listen længere ved fælles kraft. Mit første tillæg lyder som så: Hæng ikke dine nyvaskede underpermissioner op på en tørresnor et sted som folk er nødt til at gå under for at passere. Det lærte min amerikanske naboer på den hårde måde ![]() |
|
|
|
| Humi |
Lagt på d. 11/05-2009 17:54
|
|
Payanak skrev: ![]() Knus til familien(thai delen)...GYS! Rinpoche beskriver det helt godt...55555555 Er det så slemt? ![]() Det med ikke at holde i hånd offentlig lagde jeg egetlig godt mærke til. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 11/05-2009 17:58
|
|
Ikke nødvendigvis Humi, min svigermekkanik var blot meget traditionel. Svigerfar havde aldrig set havet, og svigermor blot en enkelt gang. (Blot som illustration) Urbaniserede thailændere med kendskab til vestlige skikke vil have en anden tilgang. |
|
|
|
| Humi |
Lagt på d. 11/05-2009 18:01
|
|
rinpoche tak for svaret. Lige et spørgsmål mere. Hvordan skal man tolke det, hvis en pige hånder en i hånden? (Godt nok skjult under en jakke på bagsædet i en bil. Det skete op til flere gange) |
|
|
|
| CHINGCHOK |
Lagt på d. 11/05-2009 18:03
|
|
Rigtigt gå aldrig under en tøjsnor med tøj. Mit tillæg : Spis sammen med de "gamle" og lad de unge spise når i er færdige :-)
จิ้งจก
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 11/05-2009 18:49
|
|
Humi skrev: Lige et spørgsmål mere. Hvordan skal man tolke det, hvis en pige hånder en i hånden? (Godt nok skjult under en jakke på bagsædet i en bil. Det skete op til flere gange) hehe, jeg ville tolke det som om at du er på vej til at "get lucky" ![]() Nej, spøg til side. Jeg er langt fra et orakel og alle mennesker er forskellige. Men mon ikke i 2 har noget sammen? Der er værd at bygge videre på, det tror jeg.Held og lykke. mvh rinpoche |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 11/05-2009 18:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Hvis det er under jakken, så er det fordi hun fryser ![]() |
|
|
|
| CHINGCHOK |
Lagt på d. 11/05-2009 19:24
|
|
Det er helt ok humi. Jeg taler om det konservative thailand. Det er nok en svunden tid men nogle af os herinde har oplevet den. Nu er tiderne anderledes og globaliseringen har gjort mange ting også ved thailand. Du skal blot gøre hvad du syntes er rigtigt.
จิ้งจก
|
|
|
|
| lindy |
Lagt på d. 11/05-2009 19:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
BlackBlond, har du været i Thailand ? Det lyder ikke sådan!Selvfølgelig smider man skoene rigtig mange steder, se rinpoche,s indlæg, der er nogle eksempler. V.h. Lindy ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/05-2009 11:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
lindy skrev: BlackBlond, har du været i Thailand ? Det lyder ikke sådan!Selvfølgelig smider man skoene rigtig mange steder, se rinpoche,s indlæg, der er nogle eksempler. V.h. Lindy Jojo, har været i Thailand. Men kan godt se det nu efter Rinpoche indlæg. |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 12/05-2009 17:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
i pattaya og patong beach er der ikke nogle der anfægter at man kysser og holder i hånd,det foregår over alt.men på de steder der gives massage tager man altså skoene af. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.