Se indlæg
 Udskriv debat
Ticket
kenneth
Hej på er...
Varför inte kolla Erawan i stockholm,vi har bookat om från Fin-air med diverse byte till Thai-air-direkt från Copenhagen,samma datum,och det ser ut som att hon har ett antal ticket på varje flyg,vet att hon inte har mycket över,men däremot bra service och nästan alltid plats,jag orkar fan inte byte 2-3 ggr.Där finns även avgång med andra bolag än Thai,och för vår del blev det ca.600 Skr,billigare att åka med Thai och nu pratar vi svenska zlothy och inte danska dollar,så dom som vill kolla prisar kan ringa Erawan i Stockholm på tlf.nr 0046-86549961..

MVH.. Kenneth

mugge
men må vi som bor i danmark og er danskere godt købe billetter og booke gennem sverige og alt det der dermed følger ?
Hvem ved det ??
Hva med dig Falang Yao ? Du plejer at have styr på sådan noget....Pfft

falang yao
Hej Mugge,
Du kan købe billetter næsten hvor som helst i verden,bare det er et seriøs bureau som sælger dem og du stoler på at de så vil sende dig dem til din egen adresse i GOD TID, før afrejsen.Det skal ikke være som et par "hjemmelige" rejsebureauer (nu lukkede) som fik penge for rejsebilletter og gæsterne skulle afhente dem i Kastrup lufthavn 2 timer før afgangen. Men de fik sig en laaaaaang næse for der var ingen der kendte til de billetter. Surt Show !
Jeg benyttede mig af, for 6 år siden af et rejsebureau i BKK, da svigerfar og min stedsøn skulle komme til DK. Det var et som jeg fandt i en thai avis, tror nok at de hed Majestic Travel, og efter at jeg faxede til dem, fik jeg en kontakt person, som ordnede reservationen og lige så snart de modtog min betaling via banken, så kunne svigerfar henvende sig på bureauet og afhente billetterne,da han skulle alligevel bagefter til den dansk Ambassade for at få visum i passet. Da var ingen problemmer ved det.

Jeg kan hverken sige for eller imod det tilbud som "Kenneth" kommer med, for selfølgeligt er det tiltalende at betale med "devaluerede" Grin svenske kroner, selv om jeg savner at vide hvor meget han har givet for billetterne (ikke kun at han sparede 600Skr) og i hvilken periode han rejste. Jeg sparede også 2530 danske $, ved at ændre min rejsedato fra den 21-1-05 (7300kr) til den 3-4-05 (4770kr) .
Her er linken til ERAWAN / Stockholm :

http://www.thaila...r.se/resa/

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 31/05-2005 14:37
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Spring til debat: