Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg er vel ankommet tilbage til Danmark, og ville bare lige fortælle hvordan det gik med visum ti svigermor.
Kom til Ambassaden i Bangkok sammen med svigermor, hade alle paprie udfyldt, div. dokumenter & foto med at svigermor.
Trak så et nummer i køen, venetede 3 min. Så var det vores tur gik op til skranken til den søde Thai dame der stod der og forklarede på engesk at vi søgte om visum til Svigermor, så hun kunne komme til August, der gik 2 min, så sage damen om jeg hade flybiletter & forsikring, hvilket jeg svarede på at det ville jeg først købe når vi vidste om hun fik Visum. Til hvilket den søde dame svarede at svigermor kunne få visum med det samme hvis jeg hade billet & forsikring.. for selvfølgelig skulle svigermor da komme at besøge os alle 4....
Hun sage endvidre at når vi skulle søge om visum til August så behøvede svigermor ikke at tage med ind på Ambassaden igen det var nok at en af hendes børn kunne komme der ind,
Så alt i alt vil jegbare sige at vi har fået en kanon god behandling på den Danske ambassade i BANGKOK.
Hejsaa Stampe
Det er alle tiders!
Selv har jeg også kun gode erfaringer med Ambassaden i Bangkok. Problemet er når man skal søge visum fra Danmark gennem udlænding styrelsen. Dog er det et ''must'' at have alle papirer med når man møder op på ambassaden, ellers må man gå igen!
hej stampe
tillykke med det måske ville det være en ide at du når du har tid laver en liste over nøjagtig de papirer du havde med jeg er sikker på at andre vil få glæde af den liste