Se indlæg
 Udskriv debat
Latterligt.
oleskyum
At kim vil stramme op på siden er vel meget forståelig, men hvis os der har skæntes nu skal til at pudse glorien ved at takke ham, må være fordi vi ikke fatter en hulende dyt.

Det kan godt ske at kalde næsten alt og alle luder er det rigtige her på siden, men det bliver det aldrig i min opfattelse, og udlændingeloven vil jeg også være modstander af samt DF, som det mest racistiske parti i nyere tid.

Jeg ved ikke rigtig om det er mig der misforstår meldingen, men på mig virker det som om, jo mere man sviner Thailændske kvinder til jo bedre.

Og ros til udlændingestyrelsen herfra er i mine øjne latterlig.

Jeg har bevidst placeret denne under sjove ting for det er lidt komisk at så få kæmper for deres og deres kones menneskerettigheder.

tak for kaffe.

Webmaster
Hejsa Ole,

Det virker lidt kedeligt og malplaceret at placere sådan et indlæg under sjove ting, da der ikke er ret meget sjovt i selve dit indlæg end ikke det komiske kan jeg se i indlægget.

Derimod argumentere du for nogle politiske holdninger som du er i din gode ret til at have og give udtryk for - også her på siden.

Nu er du selv inde på at du ikke rigtigt ved om det er dig der har misforstået melding. Det vil jeg mene at du har for melding har intet at gøre med de forskellige brugeres politiske overbevisning, men om de barnagtigheder som er med til at ødelægge siden og har skræmt adskellige brugere væk allerede.

De barnagtigheder må og skal stoppe nu.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
jager
nu syntes jeg ikke du er rimelig kim, må ole ikke placere et indlæg hvor han syntes det er på sin plads???
hvor i sit indlæg går han over grænsen???
jeg forstår udemærket ole's placering af dette indlæg.
folk på denne side sider bevist og fortæller de er glade for den måde vores udlændningelove er skruet sammen på i danmark, den er skruet så godt sammen at der er et hav af mennesker der er tvunget til at flytte udenlands, det syntes jeg sku også er ret komisk at folk er så ensporet og kun kigger på deres egen lille familie. men jeg håber sku at DF for så meget magt at de begynder at lave love med tilbage virkende kræft, så kan det jo være der bliver bolig mangel i sverige.
jeg syntes det er en god ide med at cencurere kim, men gør det nu ens hele vejen rundt, har før oplevet at folk ikke cencurere ens over for alle,
jager

Webmaster
Hejsa Jager,

Nu har jeg på intet tidspunkt sagt at Ole ikke måtte placere sit indlæg der hvor han gjorde. Jeg gav derimod udtryk for min egen mening og oplyste at jeg hverken finder indlægget sjovt eller komisk og derfor finder det malplaceret. Der er hellere ikke sagt at Ole gik over grænsen i sit indlæg, tværtimod har jeg besvaret hans indlæg og ikke slettet det som jeg ville have gjort hvis jeg fandt at indlægget gik over grænsen (den nye hårde stil).

Og du er velkommen til at synes at jeg er urimmelig, men vent venligst med det indtil du har forstået indlægget rigtigt. Og lad venligst også være med at lægge ord i munden på mig. Tak

Nu har du din politiske mening om udlændningloven, andre har deres mening om den - men der er vel ikke en god grund til at kalde folk som har en anden politisk overbevisning end én selv for ensporet ?

Tak
Redigeret af Webmaster d. 30/05-2005 20:29
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: