Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg vil lige spørge lidt om hvis man får et barn med en thailænder og er gift med hende her i denmark og i Thailand men hun boer stadig i thailand men har fået opholdstilladelse, men hun vil føde i Thailand i juli. jeg har fået at vide at jeg skal bare lave et pas for barnet på den ambasaden i bangkok, og medbringe nogle papir, om mig ( fødselsattest, vielsesattest ) men hvad mangler jeg, skal de oversættes til engelsk eller hvad. Jeg har prøvet at ringe til udlandsstyrelsen men jeg kommer aldrig igennem. håber at en kan give nogle gode råd.
Det her er da alt for vigtigt til at forlade dig på råd herfra fra nogle "der tror de ved".
Du bør da partout møde op i udlændingestyrelsen og få deres direktiver skriftligt.
Held og lykke med det.