Se indlæg|
Windows 7
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 28/08-2009 01:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
En dansk sprogpakke til Windows 7 Ultimate (Eng.) er nu tilgængelig via Microsoft update. Det er muligt at downloade ca. 35 forskellige sprog. Det tager ikke lang tid at hente filerne ca. 45 sek. Men at installerer de 2 sprogpakker (dansk + thai) tager tid, min PC brugte ca. 35 minutter. ![]() Rasmus |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/08-2009 18:00
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nej, jeg fandt det bedste af det beste idag, kør en live cd med linux ubuntu http://www.ubuntu...u/download det vireker bare,,,,, hvis man er lidt teknik intesserest ellers "RTFM" :-D |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/08-2009 18:01
|
|
PS; som teknisk supporter har vi et slogan som siger RTFM = Read The Fucking Manual. :-D |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/08-2009 19:49
|
|
Jimmy57 skrev: Du trykker "start" / "Alle programmer" / "Windows update". Når siden er loaded trykker du på "søg opdateringer" Så trykker du på linket til "(xx antal) valgfrie opdateringer" Så sætter du et flueben ved de sprog du vil downloade. Derefter trykker du på "installer opdateringer" Når den er færdig med at downloade, genstarter du pc'en. Så trykker du "start" / "Settings" (kontrolpanel) / "time langauge" / "change user langauge" Vælg sprog på det rullepanel der kommer frem der. Log af windows og log på igen, og vupti, dit windows har skiftet til det sprog du valgte. Bemærk at din windows skal være registreret hos microsoft for at dette kan virke. flot ,, men hvad hvis det er på engelsk og man man skal ændre til dansk? |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/08-2009 20:05
|
|
Der er ikke for st være dum, mrn, jeg har win 7 RC. Trykker jeg på start>kontanel, finder finder jeg ingen settings... Det må være start: >Control panel>Rgion and languages>(vælg faneblad) (Keyboards and Languages). Installl/unstall Languages.. Choohse af language; og self dansk. //Mads PS sådan virkerder det for mig i windiws 7 rc ultimate. Redigeret af d. 29/08-2009 20:23 |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/08-2009 20:25
|
|
Har lige genstarted og nu er mit win7 RC på dansk.
Redigeret af d. 29/08-2009 20:50 |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 03/09-2009 21:02
|
|
Jeg har et lille problem hvad angår Windows 7 Ult. når jeg køre i 64 bit system. Når jeg på den éne PC køre Win. 7 Ult. i 64-bit system så kan jeg ikke logge på DTW med bruger kode – men køre jeg Win. 7 Ult. i 32-bit system fra en anden PC går det fint. Hvad er problemet ![]() Rasmus |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/09-2009 21:31
|
|
[url]www.eksperten.dk[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/09-2009 15:11
|
|
http://ekstrablad...215919.ece lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/09-2009 19:26
|
|
Ja det er klart, hvordan skulle man ellers få hjælp?
Redigeret af d. 04/09-2009 19:27 |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/09-2009 10:44
|
|
Win7RC rykker, dog er explore 8 lidt langsom, måske jeg skulle skaffe mere ram, og mit ellers dejlige externe lydkort; Behringer FCA202, vil ikke rigtig virke, så er det der noget at arbejde med :-) |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 07/09-2009 23:14
|
|
Mine ind-log problemer på DTW med Win. 7 er nu overstået. Hvad der skabte problemet er jeg aldrig blevet helt klog på, men jeg har en formodning om at det har noget med uægte software at gøre. Jeg har en mistanke om at det nye Win. 7 styresystem er blevet ganske god til at finde kopi / uægte software på ens PC. Jeg havde en cracket udgave af Office 2007 som blev lagt ind på min PC med Win.7 – det gik fint i ca. 3 dage. Men pludselig blev Office 2007 låst og ingenting fungerede i programmet. Siden hen forsøgte jeg mig med en Office 2003, som var givet i licens til et større firma – og med samme resultat. Og samtidigt begyndte min PC at lave alle mulige hundekunster – så ville den ikke det ene og snart ikke det andet. Samtidigt kom der dialogbokse op om at systemet havde fundet uægte software Så nu har jeg købt en original udgave af Office 2007 Standard og lagt den ind i stedet. Og som lyn fra en klar himmel fungerer alting som det skal igen, og min PC kører som en nypoleret rød Ferrari Testarsossa. ![]() Jeg er rimelig overbevist om at mange bruger, som med tiden også får installeret Windows 7 i den endelig version, vil rende ind i samme problemer i takt med Win. 7 opdager div. kopi uægte software på computeren. Men lur mig om ikke en eller anden nørd ude i cyberspace, snart finder ud af hvordan det skal omgås på Windows 7! Rasmus |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 07/09-2009 23:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 155 |
Så kører det, hva'?! Ku' du ikke bare ha' slået UAC fra? Altså den der funktion der afgør hvad der må installeres? Dr. Gonzo |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/09-2009 13:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
http://www.acer.c...s7upgrade/ For 109 kr. får jeg en opgradering af min Windows Vista til Windows 7, med til den bærbare fulgte også en nedgradering til Windows XP. F.eks Zepto tilbyder det gratis. |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/09-2009 14:04
|
|
vandango skrev: http://www.acer.c...s7upgrade/ For 109 kr. får jeg en opgradering af min Windows Vista til Windows 7, med til den bærbare fulgte også en nedgradering til Windows XP. F.eks Zepto tilbyder det gratis. Det er sq da en god deal. :-D |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.