Se indlæg|
Urgent Aids warning!
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/12-2010 09:32
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
http://www.scanda...ws_id=7858 More than half of all new diagnosed HIV cases in Sweden every year are among new migrants from high-risk countries, with Thailand and Ethiopia the two most common A lot of them don't know, some do and some don't," said Viveca Urwitz, the former head of the SMI's HIV prevention unit, told The Local regarding HIV-infected migrants to Sweden Thailand has about 520,000 people living with HIV, and this year has seen 10,853 new infections among adults and children |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 02/12-2010 09:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Thailand er et kæmpe horehus, og HIV er et kæmpe problem! http://www.stickm...er6416.htm http://www.stickm...er6419.htm Klip fra Stickman: "I faced a dilemma in a naughty bar recently. A guy I had not seen for some time was there, chatting away with a couple of girls. I thought he had left Thailand years and years ago, but there he was. I wandered over, joined him and we had a chat and caught up on old times. I don't know if the guy barfines or not these days, but I hope he doesn't. He's HIV+ and has been for many years. He always struck me as the sort who would treat a lady well and not do anything to potentially endanger her. But with the drive that comes from a guy's loins, and the probability that he's not getting any back in his homeland, well, you never know, do you? He almost certainly acquired HIV through sexual transmission as I understand he is anti-drugs. Rightly or wrongly, I mentioned the situation to the bar manager as a generalisation, inquiring what he would do if he knew a customer in this bar was HIV+. His answer impressed me, explaining that the mamasan would be told to have a discrete word with the girl he was talking to that, explaining that the guy is known to treat woman badly, perhaps slap them around a bit, and that she would be best advised not to go with him. It really is a dilemma, and as best I can remember that is the only time I have known for sure that there an HIV+ guy in a bar with girls who clearly wanted him to barfine them. If you were there, what would you have done? * I'm genuinely interested; it's a tough situation and I really wasn't sure what the best thing to do was. It should be pointed out that the guy most likely does not know that I know that he is HIV+. * I will run the best replies in the emails to Stick section of next week's column." http://www.stickm...siness.htm Doc Gonzo |
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 02/12-2010 12:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Jeg kender folk,som har knaldet ubeskyttet i årevis i Pattaya,og får to check om året er altid blevet testet negativ.Måske det var en go idè,at lade sig teste i DK ? Jeg læste om en dansk kvinde som havde sex med en lokal på en ferie til Afrika een gang,hun blev desværre smittet ! Det er og bliver russisk roulette uden gummi ! |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 02/12-2010 18:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Det er da en SELVFØLGE at man passer på sig selv ligegyldigt hvor det er i verden man rejser. Ja HIV / AIDS er noget rigtigt L.... og kan fås alle steder i verden. Men nu er det Thailand / Pattaya der er oppe at runde og nu ved jeg at det ligger sådan at man flere steder FORLANGER at pigerne bliver tjekket for ALT mindst en gang om mdr. Dette er specialt steder på Walking Street og dette er 100 % da det er min vens steder jeg omtaler og blir pigerene ikke tjekket (og viser papir på det) ja så ryger de ud med det samme. Et lille bemærkning. "Hvrofor kalde Thailand for et kæmpe horehus ???? " og så stadig udgyde sine bemærkininger i et Thaiforum ??.
Redigeret af Amagerdreng d. 02/12-2010 18:38 |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 02/12-2010 19:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Amagerboy: Jeg beundrer næsten din naivitet og troskyldighed! Lægetjek i Thailand kan "fakes" - papirer kan forfalskes og købes for penge, lad være at tro på nogetsomhelst... Den her fatter jeg ikke: "Et lille bemærkning. "Hvrofor kalde Thailand for et kæmpe horehus ???? " og så stadig udgyde sine bemærkininger i et Thaiforum ??" Kan du ikke tåle at høre det? ![]() Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 02/12-2010 19:19 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 02/12-2010 19:42
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Under alle omstændigheder på med dutten, hvis man ikke er i et fast parforhold, og her tænker jeg ikke på langdistance forhold. Der er mange andre kønssygdomme end HIV og AIDS, gonore, syfilis, clamydia, condylomer (kønsvorter som det kan være meget svært og vanskeligt at komme af med, som tilmed kan give canser) og meget andet. Dem som boller rundt, uden beskyttelse og uden at pådrage sig noget, er mere heldige end kloge. Iøvrigt kan et såkaldt papir på en HIV test ikke bruges til noget som helst. Udover at Gokki har ret i at der kan laves falske testpapirer, viser det kun status på +tidspunktet for testen. Men man kan sagtens være smittet uden at det viser sig i testen, da der skal gå en vis tid fra smitte til det visert sig i en test., 2-3 uger mener jeg det er. Huskl at når du har sex med nogen, har du også, selvom du ikke kan li tanke, sex med alle de andre partnere, ihvertfald smittemæssigt. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 02/12-2010 19:47
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
natty skrev: Under alle omstændigheder på med dutten, hvis man ikke er i et fast parforhold, og her tænker jeg ikke på langdistance forhold. Der er mange andre kønssygdomme end HIV og AIDS, gonore, syfilis, clamydia, condylomer (kønsvorter som det kan være meget svært og vanskeligt at komme af med, som tilmed kan give canser) og meget andet. Dem som boller rundt, uden beskyttelse og uden at pådrage sig noget, er mere heldige end kloge. Iøvrigt kan et såkaldt papir på en HIV test ikke bruges til noget som helst. Udover at Gokki har ret i at der kan laves falske testpapirer, viser det kun status på +tidspunktet for testen. Men man kan sagtens være smittet uden at det viser sig i testen, da der skal gå en vis tid fra smitte til det visert sig i en test., 2-3 uger mener jeg det er. Huskl at når du har sex med nogen, har du også, selvom du ikke kan li tanke, sex med alle de andre partnere, ihvertfald smittemæssigt. HIV kan i visse tilfælde først spores efter tre måneder... Dog er jeg uenig i, at det er udbredt inden for prostitution ift. udlændinge - jeg tror, at det er mere udbredt i arbejderklassen i Thailand, fordi kondomer er dyre i Thailand - en 1/4 dagsløn, og hvis der også skal være penge til cigaretter og øl, så spares der nok på kondomet... Hilsen, Robert Redigeret af Robert Kronberg d. 02/12-2010 19:52 |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 02/12-2010 20:02
|
|
ALT kan FAKES i Thailand det er alle vist klar over men hvis jeg skulle uddybe alt det jeg kender til (fra min vens steder) så ville det hurtigt komme til at ligne en lille roman. Men tilføjer nu at DER ER ANDET PERSONALE TIL VED DISSE TESTER. Han går virkelig op i sit personale. Og DR GOKINOK "Jeg gider ikke bruge indlæg til at svare dig men forstår det bare ikke ???? Du er selv thaigift (eller var ??) men har du intet respekt for din kones hjemland og andre thaier i DK ?? (se andre indlæg fra dig) Hermed slut med mudderbadet. |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 02/12-2010 20:27
|
|
http://www.pattay...icle=24933 |
|
|
|
| Trutidutten |
Lagt på d. 02/12-2010 21:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 102 |
Amagerdreng skrev: ALT kan FAKES i Thailand det er alle vist klar over men hvis jeg skulle uddybe alt det jeg kender til (fra min vens steder) så ville det hurtigt komme til at ligne en lille roman. Men tilføjer nu at DER ER ANDET PERSONALE TIL VED DISSE TESTER. Han går virkelig op i sit personale. Og DR GOKINOK "Jeg gider ikke bruge indlæg til at svare dig men forstår det bare ikke ???? Du er selv thaigift (eller var ??) men har du intet respekt for din kones hjemland og andre thaier i DK ?? (se andre indlæg fra dig) Hermed slut med mudderbadet. Man bliver næsten helt misundelig over din enorme viden omkring thailandske forhold, og især din "insider" viden i sex/barmiljøet ! ...bare ærgeligt du aldrig ønsker at dele den med os her på DTW. ! ![]() Ps: Ham din ven (bordelejeren), stikker han selv med kanylen/podepinden en gang imellem ? Pps: Redigeret af Trutidutten d. 02/12-2010 21:54 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue ! |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 02/12-2010 23:05
|
|
Kære Trutidutten Skal du kommentere mine indlæg så gør det venligst i PB for ikke at fylde div indlæg med det du nu engang vil sige til mig. Nå nej det har jeg jo bedt dig om engang men intet hørt !! Hvorfor mon dog ?? Og nej han ryger potten ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 03/12-2010 00:14
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Nå ja Amagedreng, det er da også frisk at man kan kommentere hinandens indlæg uden det absolut skal være være privar```` |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 03/12-2010 07:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Ja desvæære er der alt for mange turister der er ligeglade med andres liv , de går fra pige til pige uden beskyttelse .
DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.