Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Da jeg har været yderst tilfreds med det GPS kort som jeg købte i Thailand, brugte den ved Ao Nang/Krabi, Korat, Jomtien/Satthahip, Ayutthaya, Phetchabun, Khao Kor ved Ban Huai Phi (40 km nord for Phetchabun) og selvfølgeligt Bangkok, sælger jeg de 2 andre som jeg købte i MBK.
Det eneste "begrænsning" var at min egen GPS ikke understøtter Thai sprog, ellers er det en: Plug and Play memory card (opdateret i Juli 09).
Prisen er 750 kr. STK.
Jeg "dummede" mig ved at glemme GPS holderen som også indeholder stikket til strømmen fra cigarettænderen, så var jeg også "begrænset" til ½t.- 40 min. brug. En anden ting man skal være opmærksom på er stavemåden på byerne, fx. kunne systemet ikke finde : Petchabun, men da det blev ændret til Phetchabun så vupti så kom byen frem.
Redigeret af Lung Yao d. 28/08-2009 10:56
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]