Se indlæg|
Nye "problemmer" med VOIPdiscount
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 01/09-2009 15:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Efter ankomsten fra ferie i Thailand odager konen at hun kan ikke åbne VOIP. Så køber hun taletids kort og bruger den til at tale med familien og undertegnede. Da jeg selv kommer tilbage fra TH. ser jeg at lige som kontoen er lukket. Ingen Kontact personer eller Penge/frie dage på kontoen. Jeg visdte at der stadig var penge på kontoen og konen havde ikke brugte dem til at fx. ringe til mbl. i DK, kontoen var jo lukket. Jeg kunne godt logge ind med ID og password, men kun på Min konto side.Så popper der engang i mellem at kontoen er ugyldigt og man kan Life update, men hver gang man brugte linken så kommer der et nyt meddelelse at filen kunne ikke omdøbes ???? ![]() Efter adskelige forsøg var jeg ved at opgive, så prøvede jeg at simpelthen download programet igen og derefer at logge ind og Vupti så var VOIP åben igen , med 43 dage tilbage og 17€ på kontoen. FINT. Men jeg blev ringet i forgårs af en bekendt som havde åbenbart de samme kvaler som vi havde, den klarer sagde jeg, men AK, lige meget hvad jeg gjorde så ville deres PC ikke download VOIP igen og åbne som den gjorde på min. Er der mon nogle af jer som har været udsat for det samme? Hvad har I så gjørde for at løse det? Vi bruger begge Windows Vista . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 01/09-2009 15:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Har ikke väret udsat for de samme problem, men var tvungen at opformatere min söns/konens PC, og så downloade igen--det virkede. I skal tage den gamle Voip helt väk fra PC'en--kontrolpanelen, lägge til og tage väk program--så kan i instalere Voip igen, og logga ind med de gamle opgifter. Så skulle det virke. Ingolf. Redigeret af ingolf d. 01/09-2009 15:59 |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 01/09-2009 16:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
ingolf skrev: Har ikke väret udsat for de samme problem, men var tvungen at opformatere min söns/konens PC, og så downloade igen--det virkede. I skal tage den gamle Voip helt väk fra PC'en--kontrolpanelen, lägge til og tage väk program--så kan i instalere Voip igen, og logga ind med de gamle opgifter. Så skulle det virke. Ingolf. Helt rigtigt, slet via kontrolpanelet, men check derefter med windowssearch(søgeassistent) at alle filer der vedrører voip-discount, nu også er helt væk! Bare højreklik på de filer den evt. finder som vedrører voip og smid dem i skraldespanden. Så kan Du installere på ny!
Redigeret af FCKdk d. 01/09-2009 16:31 __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 01/09-2009 18:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
FCKdk skrev: ...... men check derefter med windowssearch(søgeassistent) at alle filer nu også er helt væk! Bare højreklik på de filer og smid dem i skraldespanden.... Hvordan gör man nu også lige det--kan du skäre det ud i pap, så til og med jeg forstår det ![]() Har nogle gamle Norton filer--som jeg ikke kan finde-- som ligger og laver lidt ballade en gang imellem. Ingolf Redigeret af ingolf d. 01/09-2009 18:33 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.