Se indlæg|
11. September....
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 07/09-2009 13:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 155 |
Vi nærmer os 11. september, og så er det på tide at få sandheden frem: http://www.vuze.c...SX26U.html "The Truth shall set you free, but first it will piss you off"! Dr. G. Redigeret af hsthomsen d. 07/09-2009 13:18 |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/09-2009 13:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Mange gode spørgsmål som har optaget en del folk siden det skete. Jeg vil ikke begynde at gætte, var der heldigvis ikke. Du kan jo også spørge hvor mange mennesker cia eller usa har slået ihjel siden Ting sker, kom videre |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 07/09-2009 13:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Det er et mega svært emne. Man kan jo også spørge hvormange ville være slået ihjel hvis ikke der var nogen der vlle tage en kamp imod terro. ![]() Jeg ved ikke hvad der er rigtigt. Er der noget i denne sammenhæng der er rigtigt? Det eneste jeg ved er at jeg selv er meget splittet i spørgsmållet. |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 07/09-2009 14:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
ja, svært emne.....men hvis bare 30% af Michael Moore's film "Fahrenheit 9/11" er sand..så er det fandeme noget at overveje... fx. * Bush familiens forbindelser med Saudi Arabien (kongehuset/Bin Laden familien). Samt deres investeringer og indflydelse i USA (det er ikke så lidt). * Forbindelser mellem Bush-ledelsen og diverse milliard selskaber (bl.a. indenfor olie- og våbenproduktion) samt højtstående person i disse selskaber og deres karriere under Bush tiden. * Fusk ved præsidentvalget da Bush blev valgt (i Florida hvor brormand Jeb Bush var guvernør). * Bin Laden familiens medlemmer som blev fløjet ud af USA kort efter angrebet. Trods flyveforbud. * USA's venligsindede relationer med Taliban. * Hamid Karzai (Afghanistans "pap"præsident). Eller USA's mand i Afghanistan. * James R. Bath (Bush's soldaterkammerat og medskifter af forskellige olieselskaber af tvivlsom karakter, kun holdt i live af Saudiarabiske penge), samt deres interesse i en naturgas ledning gennem Afghanistan til det indiske ocean. (bl.a. gennem taliban territorier = venskaber). * Den yderst tvivlsomme invasion af Irak på ekstremt tyndt grundlag. * "Frygt" kampagnen "USA Patriot Acts". Støttet af regeringen. * Vidneberetninger fra WTC. m.m ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/09-2009 15:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
JEG SKAL FLYVE TIL PP D.11 Hjaellpp!! |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 07/09-2009 16:01
|
|
Så vi håbe du har en pose god karma at trække på! Dr. Gonzo |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 07/09-2009 16:05
|
|
Marvin Bush - bror til George "Dubya" Bush, var: ..."a principal in a company called Securacom that provided security for the World Trade Center, United Airlines, and Dulles International Airport". Sammentræf, tilfældigheder? http://whatreally...urity.html http://www.apfn.n...gi.16.html Dr. Con. Spir. Gonzo |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.