Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe en knold på pc
Min kones datter har fået pc i Thailand og de vil gerne kunne skrive breve og emails til hinanden på Thai.
Og så var jeg inde i de tidligere debatter for at se om der lå nogle oplysninger omkring Thai keybords og der lå en enkelt tråd, men jeg har forgæves forsøgt at gøre som der stod i denne tråd men ingenting hjælper, jeg kan end ikke få installeret de downloads der ligger her på siden idet pc"en protestere, den kan ikke instalere de programmer.
Jeg har Windows Vista...
Hvad gør jeg ?? Eller hvor kan man købe et Thai keybord ??
Tak for dit svar !! Men jeg har faktisk lige siddet og surfet på nettet og har fundet en side med et virituelt thai keybord, hvor du kan skrive thai og så bagefter kan lægge det i et dokument eller en email på din pc, det er lidt besværligt ..men jeg tror vi i første omgang bruger dette..Men jeg gemmer da lige den side du har fundet, for den pris for et tastetur er da til at overleve....
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]