Se indlæg
 Udskriv debat
Svigermor på besøg...
fjelle123
Hej.

Vi er i den heldige situation at vi skal have svigermor på besøg i danmark et par måneder i forbindelse med at min kone skal føde.

Jeg skal i den forbindelse finde noget flybillet til en ok pris.

Nogen der kender nogen onlineshops i thailand hvor man kan bestille billettet der er billigere end hos thai air? eller er det bare ned i den lokale travelshop og bestille en billet.

Visa er iorden (efter 3 dages ventetid) så vi mangler bare lidt flybillet og rejseforsikring - men til en ok pris - thaiair.com er for dyrt. (alt er relativt 3-4 tusinde baht over de priser jeg har fået oplyst pr. telefon)

ingolf
Du kan pröve at kikke her!

http://www.thaifl.../index.php

Ingolf

Lung Yao
fjelle123 skrev:
Hej.
...............................................................................................................
Visa er iorden (efter 3 dages ventetid) så vi mangler bare lidt flybillet og rejseforsikring - men til en ok pris - thaiair.com er for dyrt. (alt er relativt 3-4 tusinde baht over de priser jeg har fået oplyst pr. telefon)

THAI Airways skal du holde dig langt væk fra m.h.t. indkøb af flybilletter( for de operer med "Katalog priser" ikke noget med dagspriser), medmindre du har et firma der betaler "gildet" og kan trække det fra i skat.
Prøv fx. at kontakte Asian Travel Centre , Thai Travel (begge på Halmtorvet), Ezy Travel på Gasværksvej eller "Kitty" (ved Denn Jai marked ved KBH Hovedbanegården.
De har allesammen et "forretningsforbindelse" i BKK som de samarbejder med vedr. flybilletter : BKK - CPH - BKK. D.v.s. at du bestiller og betaler billetten her i DK og Svigemor afhenter den hos bureauet i BKK. De kan også klare forsikringen, men det kan Thai Integration i BKK også hjælpe dig med.
Redigeret af Lung Yao d. 10/09-2009 12:14
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

hfb
fjelle123 skrev:
Hej.

Vi er i den heldige situation at vi skal have svigermor på besøg i danmark et par måneder i forbindelse med at min kone skal føde.

Nogen der kender nogen onlineshops i thailand hvor man kan bestille billettet der er billigere end hos thai air? eller er det bare ned i den lokale travelshop og bestille en billet.

Har hun rejst med fly før?
Hvis ikke burde du måske tænke på en direkte forbindelse fra Thailand til København. Dvs. SAS eller Thai.

fjelle123
Hun SKAL flyve med thai Smile

Ville helst have det sådan at jeg bestilte en billet online til en fornuftig pris og så kunne sende en mail til svigermor med hendes Eticket Smile ikke noget med at afhente i bangkok - hun skal ikke ligge og fare halvdelen af thailand rundt for at hente et stykke papir som hun alligevel kan få på mail Smile

Jeg vil kikke lidt på thaifly - men hvis der er andre gode så er det velkomment Smile

Superatlet
www.seat24.se kan du booke billetter med Thai på BKK-CPH-BKK. Aner ikk om det er billigere end de priser du allerede har indhentet.

Bemærk iøvrigt - ofte kræver flyselskaberne ved ONLINE bestillinger, at ejeren af det kreditkort billetten er betalt med SKAL rejse på samme billet/rejse. Det kræves endvidere at man skal forevise det kreditkort billetten er betalt ved check-in.

Jeg har kun oplevet en enkelt gang at blive spurgt om kreditkortet ved check-in, og jeg rejser 3-4 gange om måneden, så det er ikke umiddelbart en praksis de udøver så ofte.

fckguld
fjelle123 skrev:
Hej.

supersaver- bankoverførsel
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

lols
Mht forsikring kan Mondial bruges. Det er nemt at bestille. Det kan gøres med en enkelt mail med relevant information, som de så bekræfter tilbage.

I Bangkok bringer de policen ud, måske mod et meget beskedent gebyr, og der kan betales ved modtagelsen. Hvordan det er udenfor Bangkok ved jeg ikke, men de er nemme at have med at gøre.

3 mdr forsikring for 2.500 baht.

2 mdr "lidt bedre" for 3.700.

Se priser og dækning i denne pdf fil
[url]www.thaiguide.dk/images/downloads/TravelInsurancemondial.pdf[/url]

Jeg har en e-mail adresse og tlf nummer. Hvis det er aktuelt kan jeg sende det på PB.

Spring til debat: